|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#901 |
Klar
|
![]() Sv: GruffetrådInput, kan du ha fått boardingkort tilsendt i SAS appen eller på epost? Det er verdt å logge seg inn på nettsider eller i appen og sjekke. |
![]() |
![]() |
#902 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: GruffetrådJeg har ikke SAS-appen. Burde sikkert hatt det, men tenkte ikke på å lage en egen konto tilknyttet jobbepost. Jeg er av prinsipp ikke medlem av «kundeklubber». Fikk tilsendt boardingkort, men bare som en lenke som ikke virker lenger.
![]() |
#903 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråd
Prøv å laste den ned nå, med jobb-eposten din? Jeg vet ikke om det virker, altså, men tidligere reiser vil i hvert fall vises der. |
![]() |
![]() |
#904 |
|
![]() Sv: GruffetrådJeg har forsøkt det, og blitt medlem i kundeklubben. Men bookingnummeret mitt virker ikke mer og han fyren på chat har ingen flere forslag.
![]() |
#905 |
|
![]() Sv: GruffetrådPersonen på chat sa at ikke kan gi meg boardingkort fordi det er min private informasjon.
![]() |
#906 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådDe der reiseregningene koster samfunnet myyye tid altså. Jeg ville bare prøvd å sende inn reiseregninga med en kommentar om at boardingkort ikke er tilgjengelig, men legge ved en eller annen bekreftelse på av du var til stede som sensor. Det verstes om skjer er at du får den i retur. |
![]() |
![]() |
#907 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd
#908 |
|
![]() Sv: GruffetrådReisebyrå. Det hadde vært noe. Må nok bestille og legge ut selv, gitt. Og jeg spurte SAS om hva som helst av bekreftelse på at jeg hadde flydd, men de kunne ikke hjelpe meg i det hele tatt. Fordi det er mine personlige opplysninger, kan de ikke sende dem til meg.
![]() |
#909 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådRart at det er så ulikt; jeg er sensor hvert år, og stafsforvalteren organiserer flybilletter for alle via reisebyrå. Flown-kvittering kommer et par dager etter.
#910 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: GruffetrådVi må også legge inn flown delen av kvitteringen. Men godt se godkjente den. De må jo informere på forhånd. Et boarding kort er jo heller ikke informasjon om at det faktisk er brukt, bare at du har sjekket inn. |
![]() |
![]() |
#911 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: GruffetrådJeg leverer også reiseregninger i DFØ-appen, og har aldri blitt spurt om noe boardingkort. Når vi reiser kollektivt på landjorda trenger vi ikke kvittering engang. (Les: jeg trenger ikke å legge inn noen billett når jeg tar toget til Sandvika for å gå i et møte.)
![]() |
#912 |
Introvert optimist
|
![]() Sv: GruffetrådJeg har sovet skikkelig dårlig i natt og dagen i dag som skulle være så produktiv er bare tull.
#913 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: GruffetrådBilen er på verksted. Tredje verkstedet på et år som skal forsøke å fikse problemet med at den ikke lager lys i alle lusene på tilhengeren.
#914 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: GruffetrådJeg har også sovet elendig i to dager nå, og dag kjente jeg meg regelrett syk når klokka ringte 6.20 og jeg skrudde den ubevisst av. Mannen vekket meg igjen ti på sju og lurte på hvor jeg ble av ... Så da sov jeg videre til halv åtte og sto opp selv om kroppen streiket. Jeg forhørte meg om hjemmekontor selv om jeg egentlig skulle på planleggingsdag, traktet kaffe og fikk positivt svar. Så da ble dagen ikke så verst produktiv likevel når kroppen fikk tid på seg, og jeg var effektiv i tre tiimer før jeg igjen sov i to timer.
#915 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: GruffetrådJeg kan hente bilen
#916 |
|
![]() Sv: GruffetrådJeg har punktert forhjul på sykkelen. Satte den fra meg på Storosenteret og det var tomt for luft da jeg skulle hjem.
#917 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: GruffetrådDet kan bli en lang sommerferie når ungdommen kjeder seg på dag 2.
#919 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådJeg er sår i halsen, og håper det ikke betyr at jeg kommer til å bli syk. |
![]() |
![]() |
#920 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: GruffetrådGod bedring! Her er lillesøster slått ut med sår hals og feber.
|
|