|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Glad
|
![]() Trøbbel med FBJeg er med inen gruppe på fb hvor vi utveksler nødvendig informasjon. Ungene er også med, men viktig at jeg også er med for å få med meg viktige beskjeder. Nå har noe skjedd som gjør at jeg verken får opp gruppa i søk, og jeg er ikke lenger i medlemslista. Jeg er heller ikke en person som dukker opp for de som prøver å legge meg til på nytt. Det er ingen som har kastet meg ut av gruppa og jeg har heller ikke (med vilje) meldt meg selv ut. Noen som har vært bort i noe lignende og kan tipse meg om hvordan løse problemet?
![]() |
#3 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trøbbel med FBDu kan også selv sjekke om du har blokkert gruppa, tror jeg. Det er på innstillinger. I alle fall kan man se hvilke personer man har blokkert der.
![]() |
#4 |
Glad
|
![]() Sv: Trøbbel med FB
Ja admin har sjekket. Skal sjekke det andre du foreslår - problemet er at navnet mitt ikke dukker opp i lista. Eneste denne gruppa det gjelder.
![]() |
#5 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trøbbel med FBHar du sjekket i ulike nettlesere, ikke bare i appen? jeg har aldri opplevd dette altså, jeg bare synser og tenker.
![]() |
#6 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Trøbbel med FBTenker mer: Om du ved et uhell har meldt deg ut av gruppa, og gruppen er "hemmelig", vil du jo ikke finne den. Noen grupper er kun synige for medlemmer. Derfor mene je du kunne be noen invitere deg på nytt.
![]() |
#8 |
Glad
|
![]() Sv: Trøbbel med FBNå har jeg prøvd alt dere tipset om. Gruppa skal være synlig for søk, men den er ikke det for meg. Jeg prøver å dele link til siden via datteren sin telefon, men når jeg selv trykker på linken står det at siden ikke er tilgjengelig. Navnet mitt dukker ikke opp i listen over navn som kan legges til, heller ikke for admin. Jeg var sist inne i gruppa 4. mai ser jeg. Og har etter det gått glipp av mange meldinger, som barna ikke syns er så viktig å formidle. Som feks dugnad
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Trøbbel med FBEr du Facebook-venn med noen av de andre medlemmene? Det er lettere å invitere inn folk man er venn med.
![]() |
![]() |
#10 |
Glad
|
![]() Sv: Trøbbel med FBProblem løst, etter å ha kontaktet en av de andre som var admin: det viste seg (enkelt nok) at jeg var blitt blokka ved et uhell.
![]() |
|
|