|
Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vindtett jakke, og gjerne bukse også, til syklingJeg elsykler til og fra jobb og ellers også. Jeg trenger en jakke, og gjerne med bukse til også, som er vindtett. Jeg har skalljakke, men den blir for tett og nesten litt klam, synes jeg. Jeg ønsker en lett vindtett jakke som jeg kan bruke som den er nå om sommeren og med ull under på vår og høst. Og som sagt kunne det vært praktisk med en bukse til også, gjerne en som kan trekkes på utenpå en vanlig bukse. Verken bukse eller jakke trenger å være vanntett, på våte dager kan jeg bruke skallklær eller regntøy (eller bil). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
bygger
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Ishavsbyen
![]() ![]() |
![]() Sv: Vindtett jakke og gjerne bukse ogå til syklingHar du sjekket ut https://www.northernplayground.no/nb |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Leser
|
![]() Sv: Vindtett jakke og gjerne bukse ogå til syklingSnylter på tråden din
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Vindtett jakke og gjerne bukse ogå til syklingJeg har en supertynn løpejakke fra Bergans som jeg bruker, likner på denne. Jeg bruker alltid vindtett jakke når jeg sykler fordi jeg får så vondt i nakken når jeg blir kald på grunn av vind.
![]() |
![]() |
#5 |
Ser lyst på livet
|
![]() Sv: Vindtett jakke og gjerne bukse ogå til syklingJeg har tidligere brukt et sett fra craft, nå bruker jeg et sett fra Dæhlie. Det er vel egentlig langrennsklær, men er vindtett i front, og "lett og ledig" bak, i tillegg til god bevegelse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Vindtett jakke og gjerne bukse ogå til syklingHaglöfs har noen jakker som er veldig tynne. Denne for eksempel. Jeg har Roc Sheer gtx selv, og den er så lett at du føler nesten ikke at du har noe på deg, men den er vindtett.
And I said to my body, softly, "I want to be your friend. It took a long breath and replied, "I've been waiting my whole life for this." ~ Nayyirah Waheed ~ Sist redigert av frukt : 15-05-25 kl 13:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
![]() Sv: Vindtett jakke, og gjerne bukse også, til syklingDet nesten plett umulig å finne vindjakker uten plast. Vanntette skalljakker er gull verdt når man er på tur i regnvær, men jeg liker ikke å bruke slike klær i oppholdsvær. Samme med fleece, synes det blir klamt og klaustrofobisk. Jeg har en hullete og tynnslitt gammel fjellanorakk på hytta, den er super å gå tur i fjellet med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vindtett jakke, og gjerne bukse også, til syklingSantini er det foretrukne merket for sykkelklær, her i sykkelfamilien. Og jeg arver, blant annet en tynn og superbehagelig sykkeljakke.
![]() |
![]() |
#9 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Vindtett jakke, og gjerne bukse også, til syklingSkal ikke skryte på meg at jeg er veldig sporty men tar en trimtur her og der og da bruker jeg jakken som er til langrenn.
![]() |
|
|