|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#902 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Jeg begynte forrige mandag på Berlinerpoplene, og gjorde meg ferdig med Eremittkrepsene søndag. Mandag gikk jeg rett på bokhandelen og kjøpte Ligge i grønne enger som jeg har pløyet halvveis igjennom. |
|
|
|
|
#904 |
|
flisespikker
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Lynne Truss (ja, hun med Eats, Shoots&Leaves): Talk to the Hand. (Med undertittel The Utter Bloody Rudeness of Everyday Life, or six good reasons to stay home and bolt the door.) Jeg har så langt forsøkt, og mislyktes i, å la være å le høyt på t-banen tre dager i strekk.
|
|
#905 |
|
Endelig på vei oppover!
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?"Historikeren", Elizabeth Kostova.
|
|
#906 |
|
kamerat
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?
Høres lovende ut!
|
|
#907 |
|
Permakulturell
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Har akkurat kjøpt Kompani Orheim, så den gleder jeg meg til å legge på nattbordet i kveld, etter å ha gitt opp Brødrene Karamasov for tredje gang ...
|
|
#908 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Kompani Orheim er en veldig bra bok. Gled deg. Du må få med deg "mannen som elsket Yngve" også. |
|
|
|
|
#909 |
|
ENDELIG 6 BARNSMOR!!!!
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Nå holder jeg på med Anne Karin Eldstads Innhaugfolket.
|
|
#910 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Strever fortsatt med "snø".
|
|
#911 |
|
Peppy!
|
Den sleit jeg også med. Det var den første boken av Pamuk jeg leste. Jeg dømte Pamuk nord og ned etter den boken, men gav meg likevel i kast med Mitt navn er Karmosin da den var månedens bok. Den hadde jo et helt annet driv. Du har altså min fulle forståelse. |
|
|
|
|
#914 |
|
Yes, we can!!
|
Takk for trøst! JEg likte egentlig Mitt navn er Karmosin, selv om jeg der også følte at det foregikk en del greier som jeg ikke forstod. Det mest frustrerende er at det står et sånt anmeldersitat på coveret: "Mesterlig om støy!". Hæ? STØY? Hvor???
|
|
#915 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Aug 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Hadde jeg hatt nattbord,så ville det vært en notisbok/dagbok. Ligger og tenker masse når jeg legger meg om kvelden og mye hadde vært fint å hatt skrevet ned |
|
|
|
|
#917 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Sånn vil jeg ha det! : din bolig - din stil. Så får vi se om det blir noe dreis på kåken |
|
|
|
|
#918 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2007
![]() |
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Valpeskolen!! |
|
|
|
|
#919 |
|
intro
|
Sv: Hvilken bok ligger på nattbordet ditt nå?Er akkurat ferdig med Håkan Nessers En helt annan historia - ikke like bra som den første krimmen med Gunnar Barbarotti i hovedrollen, synes jeg, men absolutt ikke dårlig.
|
|
|
#920 |
|
Peppy!
|
Den er jeg spent på. Jeg likte Wonderboy, og gleder meg til å sette igang med Francis Meyers lidenskap. Sier du et par ord om den idet du er ferdig? :håpefull: |
|
|
![]() |
|
|