Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-04-25, 16:44   #381
Taien
lettere utlada

Taien sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd

Gammel 04-04-25, 19:14   #382
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Proteiner er i vinden som aldri før, Nenne!

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 04-04-25, 19:17   #383
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Bittesmå biller i knekkebrødet.

Og det oppdaget jeg da jeg var på knekkebrød nummer to ...

Moderne mat... men helst for spesielt interesserte.

Gammel 05-04-25, 13:08   #384
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Værkingen i venstre hofteledd gir seg for fanker'n ikke helt. Det har vært av og på, mest på, i et førbaska halvår.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 05-04-25, 13:23   #385
Dansma
Superduperaktiv

Dansma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Dansma er litt kulDansma er litt kul
Standard

Skar av av meg tuppen på tommelen i går....
Føler meg handikappet

Dansma er ikke aktiv  
Gammel 05-04-25, 13:24   #386
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Jeg er så trøtt idag etter 50-årslag igår.

Gammel 06-04-25, 08:32   #387
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Rastløse bein.

Gammel 07-04-25, 10:05   #388
Eia
Permakulturell

Eia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Er det lov å gruffe bittelitt over at det er meldt regn så langt øyet kan se der hvor venninnen min og jeg skal vandre i påsken?

Gammel 07-04-25, 12:10   #389
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Den ene dagen denne uka uten avtaler våknet jeg klarer. 0600.... så nå er jeg trøtt.

Gammel 07-04-25, 18:36   #390
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hull i tennene. Dyrt og ubehagelig.

Gammel 08-04-25, 07:22   #391
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Vært våken siden 0415, dette lover ikke godt for en ok dager kjenner jeg. Allerede altfor mye som irriterer.

Gammel 08-04-25, 08:57   #392
banana
Har ingen tittel

banana sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

BankID-appen. Den lar seg ikke reaktivere på min Androidtelefon etter at den køddet det til å fredag og ble avinstallert. Ingen kan hjelpe meg - banken kan ikke og det er ingen andre steder å få hjelp. Så nå har jeg ikke appen.

banana er ikke aktiv  
Gammel 08-04-25, 09:08   #393
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av banana, her.

BankID-appen. Den lar seg ikke reaktivere på min Androidtelefon etter at den køddet det til å fredag og ble avinstallert. Ingen kan hjelpe meg - banken kan ikke og det er ingen andre steder å få hjelp. Så nå har jeg ikke appen.

Jeg leste at det nå, helt nylig, er lagt til ny funksjonalitet slik at den kan reaktiveres ved å ta bilde av passet sitt. Så jeg ville googlet litt mer om det kanskje var noe hjelp.

Gammel 08-04-25, 09:33   #394
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg leste at det nå, helt nylig, er lagt til ny funksjonalitet slik at den kan reaktiveres ved å ta bilde av passet sitt. Så jeg ville googlet litt mer om det kanskje var noe hjelp.

Dette stemmer, men du må ha et biometrisk (?) pass, og en telefon som kan lese det.
https://bankid.no/hjelp-bankid-app/aktivering-med-pass

annemede er ikke aktiv  
Gammel 08-04-25, 09:47   #395
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg måtte til med det der da jeg klarte å taste passordet feil tre ganger på rappen en kveld.... Frem med passet, ta bilde av passet, legge passet inntil telefonen, og det ordnet seg i alle fall

Gammel 08-04-25, 09:50   #396
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Mitt gruff er en frustrasjon over en 9 åring som ikke føler seg bra og jeg klarer ikke finne ut hva Eller altså, joda, vi var til legen i januar og hun har lavt D vitamin, og litt lavt jern og folat, så leverposten, brokkoli og D vitaminpille (40 mg pr dag) Og nye blodprøver neste uke så jeg får snakke med legen etter at de svarene kommer antar jeg, men det er et slit å få henne på skolen hver dag, og det skal ikke være sånn. ER ikke i form, føler seg ikke bra, klager over at mor ikke bryr seg om henne, vil at jeg skal ta tempen, men har ikke feber, men mener hun føler seg syk.

Bahh, sånn har vi hatt det LENGE nå og jeg er sliten, Jeg teller dager og sekunder til påskeferien, og sommerfeien om 3 mnd etter det. For i feriene har hun det bedre. (Men det er undersøkt opp og ned i mente og hverken vi eller skolen finner at et har med mistrivsel å gjøre, det er vel heller det at i ferien kan hun legge aktivitetsnivået lavere etter ønske)

Gammel 08-04-25, 09:52   #397
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Myggstikk, spesielt når dei opptrer i flokk.

Gammel 08-04-25, 10:00   #398
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

At det bare tok 2 dager etter nedtrapping fra 2 til 1 tablett før magen krangler igjen.
Og kløe under foten.

Gammel 08-04-25, 20:58   #399
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva var jernverdiene hennes, Malama?

Gammel 08-04-25, 22:05   #400
Malama

Malama sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Hva var jernverdiene hennes, Malama?

Innenfor normalen, men i nedre sjikt, 37 i et nornaloltåde på 20-101 på p-ferritin

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.