Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-25, 14:42   #141
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd

Møkkadag.

Gammel 27-02-25, 14:49   #142
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg lurer vagt på hvordan en mail som er merket med "Kunde xxx - trenger tilbakemeldinger" ikke leses om noe mottaker skal svare på. Mottaker av mailen skal altså kontrollere regnskapet jeg har ført for vedkommende kunde og etterspørr status på det, hvorpå jeg da henviser til den mailen og sier at jeg venter på de tilbakemeldingene for å kunne fullføre det....

Jaja, sånn ble det regnskapet en uke forsinket, for å si det sånn. Men det blir vel ferdig til signering likevel.

får meg ikke til å ha lyst å drikke tett, etter som jeg nå har 45 år bak meg som avholdsmenneske aner jeg nemlig ikke helt hvordan det ville føles (men av og til lurer jeg på om det er så lurt, altså, om det kanskje hadde vært bedre for livet totalt sett om jeg ikke var avholds? Det er ingen grunn til at jeg er det, det bare ble sånn. Mannen har fått ny jobb hvor sosiale arrangementer er med følge også så nå skal jeg visst begynne å ferdes i sånne sosiale settinger. På egen arbeidsplass er ikke det noe problem, der er flertallet avholds av religiøse årsaker uansett så ignen forklaringsbehov i det hele tatt. )

Men gir meg ialle fall sannsynligvis flere grå hår. eller hvite, jeg får ikek grå, jeg får hvite. Helt hvite, fra rot til tupp. Men det er en annen sak.
Jeg river evt ut noe hår i frustrasjon, men jeg har ikke så mange så de ter heller ikke lurt.

Bare BAHH, jeg begynner å få svar nå da men jeg har ikke hode til å jobbe overtid
i dag så det blir det ikke, så det går komme når et kommer dette regnskapet her.

Og en ting er sikekrt når jeg tenker over hva jeg har skrvet her, jeg suser sammen gasnke mange saker? Og sånn fungerer hodet mitt i dag. Og derfor ikek aktuelt med overtid for å fikse et intrikat regnskap, jeg har ikek hode til det. Paracet tok hodepinene, men det fikset ikke funksjonsevnen til hodet, vistnok. struktur og sånt.

Gammel 27-02-25, 15:42   #143
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

2 regninger på til sammen 2500 for ikke møtt hos kjeveortoped, den en var avglemt så sikkert greit nok (men burde man ikke la en tenåring slippe unna med å misse en eneste time ila 2 år med timer midt i skoeltida?), den andre var pga sykdom, som ble ringt inn, men tydeligvis ikke tidsnok. Gruffer fordi vi allerede har betalt over 80 000 for tannreguleringX2 hos denne tannlegen, ikke så veldig lyst til å betale mer i grunnen, han er også en ganske utrivelig og ikke så barnevennlig fyr.

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 01:53   #144
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Holdt på å sovne for en stund siden, så kom det en lyd og her er jeg lys våken.

Gammel 28-02-25, 10:32   #145
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

At det ser ut til at yoplait yoghurt skogsbær uten sukker forsvinner fra butikkhyllene hos de fleste kjeder.

Gammel 28-02-25, 10:42   #146
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde endelig funnet en Skyr som jeg liker, og så forvinner den. Den med laris og bringebær.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 11:04   #147
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Guffen jobbstemning, som jeg ikke har noe med, men som gjør at jeg helst bare vil rømme vekk en stund. Helg blir bra.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 11:56   #148
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Skjeggkre, sølvkre og maur i leid leilighet.

Enda mer gruff over at jeg som singel ufør aldri kommer til å ha mulighet til å eie eget bosted.

Gammel 28-02-25, 13:19   #149
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Jeg hadde endelig funnet en Skyr som jeg liker, og så forvinner den. Den med laris og bringebær.

Jepp.
Den forrige jeg likte var kaffe og vanilje. Den forsvant, lakris og bringebær dukka opp og var grei nok - nå forsvinner den også. Jeg hater at alt skal forandres og byttes ut hele tida!

Gammel 28-02-25, 13:39   #150
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

Den planlagte lufteturen med fredagspils er avlyst. Jeg er trøtt og lei av å være den eneste fungerende voksne i familien. Mannen har influensa og har sjaber form og er drittlei av å være syk. Topp stemning altså.

Men så leser jeg Taien sine innlegg og bretter opp ermene før det blir endelig helg. på Taien og familien. Håper du får hjelp, og slipper å betale tilbake 100 000 - det er jo ille mye. Også for oss som kan kjøpe vekk en fredag med sushi og vin.

tink er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 14:24   #151
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Føkka opp ryggen på trening i går, og nå gjør absolutt alt vondt.

Trøsten er at jeg legger ikke merke til piriformisen på den andre siden lenger.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 15:08   #152
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Bussen var i rute, men her står vi, 10 minutter over hittil.

Gammel 28-02-25, 15:35   #153
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

35 min fordi døra ikke gikk igjen. Spent hvor langt vi kommer før døra ikke vil inn igjen etter stopp.
Neida, runde i rundkjøringa og tilbake til start. Men rett forbi og på tur igjen.

Gammel 28-02-25, 16:33   #154
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ine, her.

At det ser ut til at yoplait yoghurt skogsbær uten sukker forsvinner fra butikkhyllene hos de fleste kjeder.

REMA ble redningen! Da er frokoster og kveldsmat sikret for en stund framover. Tomme hyller på meny og spar, og kiwien jeg handlet det på sluttet å ta inn. Skulle vært i hva har gjort deg glad-tråden dette. Får se hvor lenge de har det hos REMA da.

Gammel 28-02-25, 18:30   #155
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vet ikke om det hjelper, men Go’morgen Bringebær er ganske god.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 18:33   #156
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Jeg vet ikke om det hjelper, men Go’morgen Bringebær er ganske god.

Den, med ein slant (sukkerfri) vaniljesaus dersom ein er snopesjuk. Aiaiai.

Gammel 28-02-25, 19:19   #157
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Imponert over Trump-diplomatet..

Avtalt spill fra Trump og Vance.

Gammel 28-02-25, 20:07   #158
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Skyr og yoghurt kan ikke helt sammenlignes næringmessig, synes jeg.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-02-25, 20:58   #159
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var vel yoghurt det Ine savnet da.

Gammel 28-02-25, 21:05   #160
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Men hun fant jo sin favoritt, og Stompa og jeg savnet bringebær (og lakris) skyren.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34.