|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#141 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: GruffetrådMøkkadag.
#142 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: GruffetrådJeg lurer vagt på hvordan en mail som er merket med "Kunde xxx - trenger tilbakemeldinger" ikke leses om noe mottaker skal svare på. Mottaker av mailen skal altså kontrollere regnskapet jeg har ført for vedkommende kunde og etterspørr status på det, hvorpå jeg da henviser til den mailen og sier at jeg venter på de tilbakemeldingene for å kunne fullføre det....
#143 |
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd2 regninger på til sammen 2500 for ikke møtt hos kjeveortoped, den en var avglemt så sikkert greit nok (men burde man ikke la en tenåring slippe unna med å misse en eneste time ila 2 år med timer midt i skoeltida?), den andre var pga sykdom, som ble ringt inn, men tydeligvis ikke tidsnok. Gruffer fordi vi allerede har betalt over 80 000 for tannreguleringX2 hos denne tannlegen, ikke så veldig lyst til å betale mer i grunnen, han er også en ganske utrivelig og ikke så barnevennlig fyr. |
![]() |
![]() |
#144 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: GruffetrådHoldt på å sovne for en stund siden, så kom det en lyd og her er jeg lys våken.
#149 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråd
#150 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: GruffetrådDen planlagte lufteturen med fredagspils er avlyst. Jeg er trøtt og lei av å være den eneste fungerende voksne i familien. Mannen har influensa og har sjaber form og er drittlei av å være syk. Topp stemning altså.
#151 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: GruffetrådFøkka opp ryggen på trening i går, og nå gjør absolutt alt vondt.
#153 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråd35 min fordi døra ikke gikk igjen. Spent hvor langt vi kommer før døra ikke vil inn igjen etter stopp.
![]() |
#154 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Gruffetråd
REMA ble redningen! Da er frokoster og kveldsmat sikret for en stund framover. Tomme hyller på meny og spar, og kiwien jeg handlet det på sluttet å ta inn. Skulle vært i hva har gjort deg glad-tråden dette. Får se hvor lenge de har det hos REMA da.
#155 |
|
![]() Sv: GruffetrådJeg vet ikke om det hjelper, men Go’morgen Bringebær er ganske god.
![]() |
#159 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: GruffetrådDet var vel yoghurt det Ine savnet da.
|
|