|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Vi har fått nytt hus, og har dermed nye vinduer. Og jeg skal kjøpe to nye adventstjerner. (Ikke at jeg har så mange fra før, akkurat.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Klar
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Vi har to sånne: https://www.christiania-belysning.no...oaAkpnEALw_wcB |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Har du sett på Lampehuset?
![]() |
#4 |
heimføing
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Clas Ohlson har mange stjerner og andre former, i hvitt og andre farger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Vi har denne inne - veldig fornøyd.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg har gamle stjerner i metall arvet etter min far, mine er sølvfargede og fra tidlig 80-tall, men de selges fortsatt blant annet på Clas Ohlsson. https://www.clasohlson.com/no/Star-T...sing/p/36-8261 |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Takk for gode forslag! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Mine Herrnhuter er også tredimensjonale og henger i vinduer. De er ikke av de største, men heller ikke de minste. Jeg har kanskje dypere vinduskarmer enn i moderne hus? Iallfall ingen problem her. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?
Huset mitt er ikke så moderne, akkurat, det er fra 1978. Det hadde 10 cm isolasjon i veggene, og dermed var alle vinduskarmer den dybden. Kunne ikke ha noenting i vinduet. Nå har vi etterisolert og veggene (og vinduskarmene) er 15 cm, bortsett fra at jeg nå ser at selve vinduet og rammen rundt spiser noen cm, så selve karmene er mye mindre. Men jeg kan i det minste sette en smal vase der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
heimføing
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Du kan ha flere i et vindu, hvis du har. Eller heng den lille i kjøkkenvindu eller på badet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg lurer på om noen har sett den fine adventsstjernen min, som jeg ikke finner noe sted. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?
Å, denne var fin!
![]() |
#13 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg har sett en del fine i en liten butikk her i byen, som også har nettbutikk. Blomsterstjerner fra Watt og veke, men også mer tradisjonelle papirstjerner. Jeg vurdere også ny stjerne, nemlig ...
![]() |
#14 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg kjøpte denne for noen år siden. Liker at den er i metall og ikke noe brennbart. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Fjellpiper
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Og siden dette er første dag med mørketid i byen min passet det fint med denne påminnelsen. Skal få hengt opp stjerna som jeg pleier å la henge til sola er tilbake 21. januar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
geskjeftig
|
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Vi har tre sånne her, én stor og to små, og jeg elsker dem:
![]() |
#17 |
på slep
Medlem siden: Aug 2009
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg liker Le Klint sine, de har gjerter og engel og litt annet
![]() |
#18 |
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Vi har denne i det største vinduet, synes den gir fint stemningslys. https://www.nordicnest.no/merkevarer...ntId=515295-01
![]() |
#19 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Jeg ser de har noen stjerner både i lin og i strie på |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Kontrollfrik
![]() Sv: Noen som har sett noen fine adventsstjerner?Altså. Min ikke-interiørinteresserte mann var ute og gikk tur, og nå kom han akkurat inn døra med to svære adventsstjerner! Jeg dauer! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|