![]() |
#341 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Øvekjøre med 16-åringen.
#342 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Varm og godt morgenbading i badekaret mitt. Det er godt for kropp, ledd og sjel. |
![]() |
![]() |
#343 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18En stor rapportering blir utsatt fra uke 40 til 41. Det betyr at jeg kan jobbe litt mindre i høstferien enn planlagt.
#344 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Også er jeg litt glad akkurat nå for at jeg ikke har hund, når jeg ser naboen stå forhutlet under paraplyen mens bikkja snuser rundt.
#345 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg er glad for at jeg syklet til jobb i dag, og for at vanen er så innarbeidet at jeg ikke vurderte noe annet selv om det pøsregner. Også er jeg glad for at de nye sykkelhanskene mine er vanntette, og at det viser seg at skiforening-anorakken også er det (det var litt overraskende). Også passet hetta perfekt på hjelmen min!
![]() |
#346 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har servert cappucino og kakao til en haug dramastudenter, og nå sitter de i kafeen vår og leser manuset til Heksene av Roald Dahl.
#347 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg kom på idé om bursdagsgave til snart 14-åringe og dro ut og ordnet med en gang. Jeg blir så glad når hodet funker litt.
#348 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Hjemmekontor sammenfalt med hjemmeskole, og siden ingen av oss hadde satte tidspunkter hvor ting måtte være ferdig tok vi en liten kjøretur og kjøpte med oss lunch og god kaffe hjem. |
![]() |
![]() |
#349 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Utflyttet sønn som inviterte seg selv på middag, og kom med middagsønske i samme slengen |
![]() |
![]() |
#350 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har fått meg en ny, liten venn på 2 1/2 år. Jeg har ventet på å få bli kjent med han siden han ble født (its complicated), og nå har jeg altså fått meg en ny mann i livet.
#351 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Rollelek med treåring!
#352 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Så herlig Nextlife. Jeg ble skikkelig rørt. |
![]() |
![]() |
#353 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg jobber frivillig for Vålerengas damelag. I går kvalifiserte de (vi!) oss til Champions Leage!!!! Det er så stort! De er helt rå!
![]() |
#354 |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Ja, veldig gøy!
#355 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Bandøvelse. For første gang noensinne har jeg klart å slippe megløs, slappe av og synge, improvisere og sjelevrenge med stemmen. Ikke søtt og pent, men helt fra innerst i ryggmargen. Det var så moro, og både bandgubbwne mine og jeg selv ble helt satt ut av hvor annerledes og kult det ble. |
![]() |
![]() |
#356 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Høres dust ut, men jeg koser meg litt med å være forkjølet. Teppe og te og bok og å bli søvnig! Bare dorme av når man vil! Det siste halve året har jeg følt meg dårlig mye av tiden, men bare fælt dårlig. Sånn råtten, hangoverdårlig. Jeg har knapt vært søvnig på et halvt år, og det er jo en superdeilig følelse når man har mulighet til å gi etter for den. Det er covid, sier testen, men føles som verdens mest klassiske snørreforkjølelse. Covidmedisin har jeg også fått, men den virker vel ikke med en gang, så kan kose meg en stund til.
#357 |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18God bedring Poly! Min mor har samme symptomer; klassisk covid sa legen.
#358 |
Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har blitt invitert til en dame-boble-lunsj, til en veldig hyggelig dame. Jeg kjenner henne, men trodde ikke hun så på meg som «invitasjonsmateriale» så jeg ble veldig glad.
#359 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har vært på konsert med bror, egentlig skulle søster være følget hans, men hun ligger tydeligvis hjemme under teppet og koser seg med å være forkjøla (peker på innlegg noen hakk opp her) så jeg fikk gå i stedet for. Han bor på andre siden av landet, så ikke ofte jeg får anledning til å først spise middag sammen og så gaule Jahn Teigen-låter sammen, så dette var perfekt avslutning på en fin-fin uke.
#360 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Vi møtte opp på kveldens alle mot 1 - live eksperiment, med de høyeste støvletter vi har.
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15 Sist redigert av Malama : 28-09-24 kl 21:59. |
![]() |
![]() |
|
|