Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #18

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-24, 23:19   #281
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18

Too good to go fra Narvesen. 39 kroner for fire store kanelknuter, to croissant, 6 sjokoladeboller, et wienerbrød og tre andre bolle-aktige greier. Det var virkelig verdi for pengene!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 14-09-24, 08:32   #282
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Forlengelse av vikariatet mitt.

Kaija er ikke aktiv  
Gammel 14-09-24, 09:36   #283
liefje
Musk

liefje sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
liefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de flesteliefje er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Too good to go fra Narvesen. 39 kroner for fire store kanelknuter, to croissant, 6 sjokoladeboller, et wienerbrød og tre andre bolle-aktige greier. Det var virkelig verdi for pengene!

Vi gikk forbi en kafe på kveldstid her en dag. De hadde stengt og medarbeideren var på vei ut. Han hadde en pose med seks kanelsnurrer, tre muffins og noe annet og spurte om vi ville ha det. Ble deilig frokost dagen etter. Det var en kafe som baker og lager maten selv så virkelig høykvalitetsvarer. Tror ikke de har too good to go, men må sjekke for dette er helt i nærheten av der vi bor og de har sååå mye godt.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 14-09-24, 17:53   #284
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

En sms fra eldste.

Gammel 14-09-24, 20:39   #285
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Vi dro på besøk til ene kusina mi i dag. Det inkluderte å hilse på og tøyse med hennes barn og å få snakket med hennes mor og hennes bror og hele hans flokk og gått tur i skogen og tøyset og tullet med barna og lønsjet. I det hele tatt en herlig lørdag.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-09-24, 21:10   #286
Lille meg
ihuga feminist

Lille meg sin avatar

Medlem siden: Jan 2010
Lille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt avLille meg har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av liefje, her.

Vi gikk forbi en kafe på kveldstid her en dag. De hadde stengt og medarbeideren var på vei ut. Han hadde en pose med seks kanelsnurrer, tre muffins og noe annet og spurte om vi ville ha det.

For en hyggelig ting å gjøre!

Jeg syns ofte helgene våre går til å hente oss inn etter en lang og tung uke. Vi gjør liksom ingenting. Men i dag har vi fått unna noe som har hengt over oss en stund, og det føles så deilig!

oss ska ikkje sulke til jorda med blod!
Lille meg er ikke aktiv  
Gammel 15-09-24, 08:36   #287
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Eldste hadde tre kamerater på overnatting i går og yngste hadde en venninne med og rundt middagsbordet snakket gutta om å spille Secret Hitler etterpå. Mannen min slengte ut et forslag om at vi kunne spille alle ni og det sa de faktisk ja til. Gutta pleier jo alltid luske ned i kjellerstua og drive med sine egne ting og er bare sammen med oss når det er mat så det var utrolig hyggelig at de ville spille med oss.

Gammel 15-09-24, 14:04   #288
Lyppa

Lyppa sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg rydder i fryseren, og i går fant jeg pinnekjøtt som kunne bli middag i dag! Sammen med deilig septembervær og eplekake til lunsj er dette en fin dag!

Lyppa er ikke aktiv  
Gammel 15-09-24, 17:13   #289
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt praktfulle dager på fjellet, bare jeg og hunden på hytta. Har puslet rundt og fått gjort litt også, og det ble fint.

Gammel 15-09-24, 18:15   #290
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Absolutt praktfulle dager på fjellet, med en stor gjeng (28 stk) damer fra jobb. I tillegg til nydelig vær, fantastisk natur, god mat etc, en verdifull påminnelse om hvor mange flotte kolleger jeg har.

Gammel 16-09-24, 09:17   #291
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fastlege min som hører på meg og funker.

Gammel 17-09-24, 09:04   #292
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mors lille baby (sønn, 21 år) tok grep og installerte nytt dusjsett i går, etter at det gamle har vært delvis ødelagt veldig mye lenger enn jeg liker å innrømme. Ingen av oss har prøvd å bore i flis før, men det gikk vist helt uproblematisk, og nå gleder jeg meg til å ta en dusj uten å måtte forholde meg til jallamekken som har vært status quo i lang tid.

Sykt digg med voksne barn som kan bistå med å fikse "voksne" ting.

Maverick er ikke aktiv  
Gammel 17-09-24, 15:10   #293
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et svært vellykket 'tise-kjøp.

Gammel 17-09-24, 15:16   #294
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sitte på trappa i solen og kjenne den fortsatt varme.

Gammel 17-09-24, 16:28   #295
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Sitte på trappa i solen og kjenne den fortsatt varme.

God idé. Jeg går ut på den solfylte verandaen nuh.

Sist redigert av Strå : 17-09-24 kl 17:09. Årsak: Fire skrivefeil er nå rettet. Puh.
Strå er ikke aktiv  
Gammel 17-09-24, 17:06   #296
Pelen

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var sol på fjellet når fotografen skulle ta bilder (i hvert fall i følge Yr) og stylisten ringte og sa at vi hadde gjort hennes jobb veldig enkel med det gode forarbeidet vi hadde gjorty. På tide å legge ut hytten på fjellet til salgs (som ikke er like gøy men slik er det nå).

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 17-09-24, 18:08   #297
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skulle ønske jeg var langt rikere enn jeg er, for da hadde jeg kjøpt hytta til Pelen.

Gammel 17-09-24, 22:35   #298
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

At programleder og Bollestad tok opp at hun har skrevet i en bok at hun aldri fikk sitte på mammaens fang i barndommen, og at dette har påvirket hennes mulighet for å føle tillit til folk. Mer traumebevissthet i samfunnet.

Gammel 17-09-24, 23:06   #299
Acino
passe nerd

Acino sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Acino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelenAcino er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

At min bror endelig har fått kjøpt seg hus
Han flyttet sørover for tre år siden og har vært på husjakt siden. Blitt mange skuffelser med budrunder som har endt langt over takst. Han leier ca 1,5 mil herfra men snart blir han bare 1,5-2 km herfra!

Gammel 18-09-24, 07:14   #300
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Så herlig Acino. Jeg har broren min bare 10 min unna (vi har begge flyttet langt hjemmefra) og det er fantastisk.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:12.