![]() |
#241 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Et møte og en god prat med et tidligere nabobarn som hadde et litt “urolig” hjem. H*n fortalte om flere episoder jeg ikke husker, men der jeg hadde vært nabokjerringa som gjorde en forskjell på ulike vis.
#242 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18
Man har en reisekasse til pytonslangen, som er en sånn plastkasse man bruker til oppbevaring av ting med lokk - som man har laget ekstra luftehull i. Man løfter slangen inn i der, passer på at den ligger trygt og godt og stødig i kassen sin - gjerne inne i et luftig putevar og med et pledd over kassen så det blir mørkt og trygt. Så pakker man terrariet og alt tilbehøret i bilen, legger maten i termobag med kjøleelementer, og kjører avsted. Hvis man kjører elbil er det lurt å planlegge ladestopp underveis.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#243 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Omstendelig prosess, Pøblis! God tur!
#244 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18I går hadde jeg en strålende dag med Helten og mange andre. Det startet med to timer i badekaret, deretter inn til Oslo, tur langs Akerselva, god smårett til småsultne oss på Way Down South. Deretter gikk vi til Broder'n og dama og pratet en hel masse før vi gikk til festen for 4×30 år på Mellomste og tre venninner. Kjempegøy og mye prat og mimring og pool. |
![]() |
![]() |
#245 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Løpetur alene i skogen før noen andre i familien hadde våknet!
![]() |
#246 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Lukten av eplekake som brer seg i huset. Snart skal den nytes med litt iskrem mens vi spiller brettspill.
#247 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Fin dag i Oslo.
#248 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg har gjort masse idag.
#250 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Sirkulærøkonomi. |
![]() |
![]() |
#251 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg får til hobbyprosjekter der jeg strekker meg litt og gjør nye ting jeg ikke kan fra før! |
![]() |
![]() |
#252 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18har hatt en fantastisk helg i Oslo sammen med familien og storfamilien for å feire min mor. Veldig bra med været som perfekt ramme!
#254 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg så deg på Værnes på fredag, men fikk ikke gått bort for å hilse. Så fint at dere hadde det fint i Oslo.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#255 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Har hatt en helt nydelig roadtrip med pøbelrpinsessen. Over fjellet til Rogaland i ganske bra vær i går, hotellnatt i Kristiansand, koselig skravlehotellfrokost i dag, og roadtrip hjem fra sørlandet i regnet i dag.
![]() |
![]() |
#256 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Høsten er her. Jeg elsker september og alt den har å by på, men den har fått en helt ny mening i mitt nye yrke.
#257 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Sol og fint vær tidligere idag så det ble en lang tur i nabolaget.
#258 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Jeg hadde egentlig en avtale i dag, men den ble avlyst rett før styrtregnet begynte. Mao, jeg slapp å gå ut og bli våt til skinnet. Hurraa! |
![]() |
![]() |
#259 |
Introvert textrovert
|
Stemmer, jeg så ikke deg, men så deg på Snapmap!
#260 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #18Bare ett stikk for dagens blodprøver. I det siste har det stort sett tatt ca fire forsøk hver gang, og jeg liker det IKKE.
|
|