|
Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Brownies, glutenfrie vafle, lasagne og av og til noen sauser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Brownies og meksikansk tomatsuppe. Og noen ganger brun saus og fløtesaus gjerne blandet hvis vi skal være kjappe.
![]() |
#163 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?
Ja, mannen bruker forresten fløtesausen av og til, når han lager middag, eller viltsausen. Jeg er ikke så glad i disse, så jeg bruker dem aldri selv. Og ungene lager av og til brownies fra posemiks, og elsker den (jeg liker heller ikke brownies noe særlig).
![]() |
#164 |
koko
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Boksen med tandoori er favoritten til eine ungen her, så den har vi rett som det er.
![]() |
#165 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Hehe. Når man leser litt videre, kommer man på flere ting man faktisk bruker. Jeg kan legge til både buljongterninger og ertestuing (den som skal koke lenge). Og hvis jeg for en gangs skyld skal bake en brownie, er det Toro som gjelder (men tiden for barnebursdager er over, så det er ekstremt sjelden). Det har også hendt at vi har laget en pimpet versjon av ertesuppen, men etter å ha bodd i Nederland i flere år, er den norsk varianten alltid skuffende. I Nederland har de på boks fra Unox og det er sånn skikkelig ertesuppe kan smake (det er faktisk sånn at ertesuppe er en av de få rettene som faktisk blir bedre etter å ha blitt konservert på boks). |
![]() |
![]() |
![]() |
#166 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Det hender jeg bruker en pose med glutenfri brun saus fra Toro.
![]() |
#167 |
kamerat
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Tomatsuppe, bergensk fiskesuppe (som jeg bygger ut drastisk), sjysaus, brun saus til kjøttkaker.
![]() |
#168 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ingen middagsretter og ingen kaker/bakst, men hender jeg bruker et par av sausene (dog foretrekker jeg Knorr framfor Toro) og så liker mellomste Toro tomatsuppe som han får når vi andre spiser annen suppe.
![]() |
#170 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Fortsatt vafler og pannekaker, og enkelte sauser. Hvit og brun lager jeg selv, men saus til kylling og laks blir fort Toro.
![]() |
#171 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Brownies. Jeg har forsøkt å lage fra grunnen flere ganger, men knerten insisterer på at Toro er best.
![]() |
![]() |
#172 |
flisespikker
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Tororetter spiser du i dag?
Omtrent samme situasjon nå, bortsett fra at det er enda lengre siden jeg har laget ertesuppe fra pose.
![]() |
#173 |
Erfaren
Medlem siden: Apr 2012
![]() ![]() |
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg tror kjøttbuljong er det eneste Toroproduktet vi av og til kjøper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#174 |
Trøtt
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Vi har en sjelden gang Mexicansk gryte, mannens nostalgiske guilty pleassure. En gang i blant også en form for saus. Bergensk fiskesuppe er jo godt når den pimpes, så kanskje jeg skal ha det snart?
![]() |
#175 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Husker ikke hva jeg svarte sist og er for lat til å sjekke.
![]() |
#176 |
ctrl+z
|
Ikke mye som har forandret seg, men jeg bruker ferdigprodukter i mindre grad. Mest fordi jeg reagerer på nesten alt og det er lettere å være egen sjef over ingrediensene.
![]() |
#177 |
I mål
|
Vi bruker omtrent akkurat det samme som ingling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#178 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Ikke mye Toro produkter som brukes av meg; kjøttkakesaus, brownies og Mexicansk tomatsuppe lages innimellow. |
![]() |
![]() |
![]() |
#179 |
Borte
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Tomatsuppe, og veldig sjelden fløtesaus eller viltsaus.
![]() |
#180 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Spinoff: Hvilke Toro-retter spiser du i dag?Jeg svarte ikke sist, ikke det jeg fant i hvert fall, men tipper svaret ville vært ganske likt:
![]() |
|
|