|
Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Håper du finner et annet sted snart, Ine.
![]() |
#42 |
Trøtt
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Avsluttet fire uker ferie nå i dag. Vil ha mer ferie!
![]() |
#44 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Ferdig med tre av fire ukers ferie. Startet med en drøy uke hjemme for å lande, vaske klær og hus. Rydde i hagen, plukke rips og foredle denne. Har bakt mye, og strikket en del. Gått litt turer og trent litt, truffet svigers og kost oss med alle ungene hjemme. Fikk 12 dager med reise i Nederland med de to yngste. Mye byliv, to hele dager med sydenfølelse i campinghytte og to dager i temapark med berg og dalbaner og karuseller. Veldig gøy og nesten like slitsomt. Nå er det igjen to dager hjemme med litt mer fiks og årn i hagen, før vi skal treffe storfamilien min i Trondheim fra torsdag. Kjører opp med bil, og deler turen opp i to etapper for å få litt mer tid og lave skuldre. Søndag blir en lang kjøretur rett før jobb på mandag, men det får gå fint.
![]() |
#45 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Har hatt 4 uker ferie i sommer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har begynt på jobb etter å ha hatt 3 uker ferie. Jeg har holdt meg i nord, Et par dager på hotell i Tromsø og besøk hos en venninne i Bodø. Perfekt ferie. Tar et par feriedager senere i august for å kjøre storebror på folkehøgskole.
![]() |
#47 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Startet på min 4.uke i dag. Uke 1: hele familien var på Island. Vel tilbake til Norge, tok gutta toget hjem før mannen og jeg dro til min bror på Nøtterøy og videre til Sverige. Vi har bodd på Spa-hotell/yachtklubb, vært i Gøteborg og på Ullared(!) - så var vi noe. Dager i Stockholm hvor vi syklet rundt fra sted til sted og drakk drinker, vin, spiste god mat og sånn. Helt fantastisk! Videre har vi vært på hytta og hjemme.
![]() |
#48 |
nju nja njo
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg er på min fjerde og siste uke nå. Vi var en uke i Danmark, ellers har vi vært hjemme. Det har vært veldig avslappende. Jeg har gått mange turer, vi har badet nesten hver dag, ungene har vært en del med venner som også er hjemme og jeg har fått lest masse.
![]() |
#49 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har vekslet mellom å være hjemme og på hytten på fjellet hvor jeg er nå. Og så var datter og jeg på en liten tur til hovedstaden midt i juli. Jeg har lærerferie, og for min del kunne den vart til september.
![]() |
![]() |
#50 |
One of These Days
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har lærerferie og kunne godt hatt noen uker til. I sommer har jeg jobbet en god del, men har også klart å få inn et par turer på stranda, møte venner og skal nyte Øya før jobb starter opp igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?To uker i sydenland (nydelig) og denne uken har vi hjemmeferie for å fikse hus og hage (ikke så nydelig). |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Mannen og jeg har vært en uke på Orknøyene og én på Shetland (veldig flott!), avsluttet med en helg i Aberdeen sammen med en venn vi ikke har sett på mange år, og et par dager i London med teater og kunst. Sammen med Datteren var vi deretter en knapp uke i Tromsø med moren min, og så dro Datteren tilbake til studiebyen og jeg tok en langhelg i London sammen med hyggelige nettvenner. Nå er det litt jobb og litt Øya, så en ganske gradvis start på jobbehøsten.
![]() |
#53 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Hatt tre uker ferie; mesteparten hjemme mens ungdommene har hatt sommerjobb. En natt på hotell i Stavanger og et par netter i naust i Ryfylke. Spist middager og lunsj i byen, vært mye med familie (som bor i Oslo til vanlig), hatt helger med en spesiell fin fyr og på konsert med Highasakite. Veldig fornøyd!
![]() |
#54 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?
Hva?🤯 Jeg skulle ha vært der, men måtte endre planene og reise hjem for å hjelpe eldste med flytting til Gjøvik. Datteren min er på vei opp dit nå. Jeg får se om jeg deltar digitalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg var i England i 3 uker, men jobbet derfra den første uka, så det var en fin måte å få mer tid i ferieparadiset mitt. Været var flott, så det har vært ganske mye strand. Litt for varmt til lange turer, da. Nå kjører vi hjemover - i stedet for nordover til Skottland. Jeg kunne ha møtt Strå!🥲 |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
trenger lading
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?10 dager rundreise i Finnmark i nydelig sommervær! Superfin
![]() |
#57 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?
England/UK er favoritt når jeg ikke ferierer i Norge. Kanskje møtes vi på neste WorldCon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har vært borte to langhelger, men ellers vært hjemme. Den ene helgen reiste jeg og besøkte mine to beste venner i Bergen. Det var veldig hyggelig! I helga som var så reiste vi til Gøteborg. Jeg, søstersen og de tre gutta våre. Ellers så har jeg fått gjort ganske mye her hjemme og det er deilig.Gjort stor forbedring ved inngangspartiet og pappa har hjulpet meg med snekkering. Har ellers vært med og arrangert festival i sommer. Sitter i et styre som arrangerer festival annethvert år. Det var veldig vellykket og utsolgte konserter fra onsdag til søndag. Rett og slett elsker å oppleve for eksempel opera med fem operasangere i et lokale som tar 100 mann. Blir veldig mektig. Og veldig artig at de musikerne som aldri har vært her før blir så ufattelig fornøyde. Mange nye samarbeidsprosjekt som kommer senere som følge av å ha møttes her. Var et par unge strykere som gikk rundt som noen store glis hele uka. Det er givende også for de som var her første gangen for 25 år siden. Jeg har ferie nå frem til 19 august og blir stort sett hjemme resten av ferien også. Kanskje dagstur til byen eller noe bare. Har klart å kose meg selv om det er første sommeren som separert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har dere gjort i sommer?Jeg har hatt 3 uker ferie. To av dem leide vi hus i Kroatia, og den første uken var vi 4 dager på hyttetur på Lindesnes. Veldig vellykket begge deler.
![]() |
|
|