|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#101 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19+1 på parfymrgruff og en skokk med gutter på EM-kamp. Det er SÅ koselig at de samles, og helt topp med både hoiing og heiing. Men det lukter intenst her. |
![]() |
![]() |
#102 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Min snart 16 åring har ikke "oppdaget" parfyme enda.
#103 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19Kjent problemstilling, My! Her går det i dyr Versace; for mye. Minner han ofte på å bruke mindre. Mulig det har sunket inn litt nå.
#105 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg skulle ønske noen kunne fortalt meg hvilket språk jeg må snakke fir at tenåringen skal skjønne det med parfyme. For det er ikke norsk, engelsk eller inndra PS, i hvert fall.
![]() |
#106 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg får vondt i hodet av all den parfymen du bruker sagt med store bokstaver (ikke skrik), eller komme inn på rommet og få skikkelig nyseanfall og bli tett. Det har funket delvis her. Det er jente så det er mye parfyme der og.
#107 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #19Han høres helt normal ut Input.
#108 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Gruffetråd #19Hvor lenge kan 12-årige gutter egentlig være på besøk før det begynner å bli for mye?
#109 |
|
![]() Sv: Gruffetråd #19
Jeg har kastet opp, bokstavelig talt, på grunn av parfymen. Uten at det hjalp.
![]() |
#110 |
ctrl+z
|
Selv ungdommene forsto sengeliggende mor her, mulig det var den manglende servicen som gjorde utslaget.
#111 |
Tøff
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Tispa vi ventet på valp fra har hatt innbilt drektighet så nå sitter jeg her og er i grunnen litt trist sånn i starten av ferien
#112 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråd #19Aggressiv, mannlig bilfører som presser seg frem over fotgjengerovergang. |
![]() |
![]() |
#113 |
bits and pieces
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Fysio tror jeg har en nerveskade i hælen og jeg skal la være å strekke foten. Det er bare det at jeg gjør det hele tiden uten å tenke over det. Bøyer ikke knærne for å plukke opp noe eller ta på sko, men det er liksom det jeg skal nå. Glemmer det og da hamrer det kniver i hælen.
![]() |
#114 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg begynte å forklare, men egentlig kan hele gruffen oppsummeres som følger:
#115 |
heimføing
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Jeg fikk regelrett kjeft på Finn forrige helg av ei som forlangte svar umiddelbart klokka halv ett på natta, og fortsatte å melde meg ned på søndagsmorran. Heldigvis meldte det seg andre interesserte som både kunne gjøre avtaler og dukke opp og kjøpe tingene på avtalt tid. |
![]() |
![]() |
#116 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Gruffetråd #19SÅ trøtt hele tiden. Jeg byttet medisiner for å kunne fungere, men etter halvannen uke på de nye, må jeg bare innse at jeg ikke kan bruke medisiner mot greiene mine, hvis jeg skal være et relativt fungerende menneske ellers. |
![]() |
![]() |
#117 |
can-jur
|
Det glir inn. Men her tok det et års tid. Tror det demret da jeg sa jeg foretrakk den stinkende (hva er det med den prepubertale lukta?!?!) broren tusen ganger over for mye parfyme. At jeg blir tett og får hodepine hadde ingen effekt på bruken.
![]() |
#118 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Tordenværet som vekket meg rett etter at jeg hadde sovnet i natt, og dermed fikk jeg ikke sove igjen før langt utpå morgenkvisten, og selv da var jeg våken minst hver halvtime frem til jeg gav opp for en liten stund siden. Og når jeg er trøtt blir jeg kvalm, og når jeg er kvalm orker jeg ikke kaffe. Så dette blir en fin dag.
#119 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråd #19Ventilasjonsanlegget på jobb skal skiftes ut, det er en stor jobb som tar noen uker, det gjøres i ferietiden mens det er lite folk på jobb, så nå er det demontert. Det vil si at vi for øyeblikket ikke har ventilasjonsanlegg, noe som i utgangspunktet er greit, for vi har åpne vinduer og det er deilig luft, så jeg gruffer ikke over manglende ventilasjon. MEN vinduene åpner mot en stengt luftegård. I bunnen av denne har det rotet seg to ikke helt flyvedyktige måseunger, som sikkert har prøvd å fly fra taket, hvor reiret er, har landet der nede, og nå ikke kommer seg opp igjen. De holder altså et helt fenomenalt spetakkel der nede. Og foreldrene holder et minst like voldsomt spetakkel der de sirkler over. Og lyden forsterkes veldig av de fire høye betongveggene som omkranser luftegården. Det høres ut som en jungel. Ikke kan vi lukke vinduene heller, for da blir det for varmt og dårlig luft.
#120 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråd #19Oppussing av senteret som ligger rett utenfor soveromsvinduet mitt. De begynner med et smell senest klokka 7. Det er virkelig ikke kompatibelt med et b-menneske med ferie! |
![]() |
![]() |
|
|