|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJeg trenger flere sykkelbukser til å ha under kjoler. Har noen erfaring med dette merket, og hvordan er størrelsene? Synes ofte andre bukser blir for korte i lårene, slik at de uansett ruller opp og skaper gnissing, i tillegg ønsker jeg stoff i type microfiber fremfor bomull.
![]() |
#2 |
Trøtt
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerHar kjempegod erfaring med Mary of Sweden på bh-er men har ikke prøvd sykkelbuksene. Der bruker jeg Cubus sine i mikrofiber.
![]() |
#3 |
.
Medlem siden: Sep 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJeg er avhengig av disse underbuksene/sykkelbuksene! For meg finnes det et sommerkjole-liv før og etter Miss Mary. Sist redigert av skyfri : 04-07-24 kl 08:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerDe er helt vidunderlige!
![]() |
#5 |
Absolute Beginner
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjoler
Hvordan er størrelsene? Jeg prøvde å følge måleguiden på siden deres, men ble ikke klokere. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerFinnes det sånne shortser som IKKE når opp til under armene? Jeg vil primært ha noe som gjør at trusene ikke sklir så voldsomt når jeg går med kjoler.
![]() |
#7 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Det ser da ikke ut som Miss Mary sine går spesielt høyt opp.
![]() |
#8 |
|
Jeg kjøpte noen litt kortere på KappAhl. De var kortere i lårene også.
![]() |
![]() |
#9 |
Glad
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerHva med disse kjølende boleroene de reklamerer med? Er de noe tess? Jeg lesses ned av reklame for dette merket for tiden, og vurderer å prøve.
![]() |
#10 |
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJeg lesses også ned med reklame for miss Mary for tiden, og har lurt på en sånn sykkelshorts, men synes det er så vanskelig å kjøpe over nett. Bh er enda vanskeligere.
![]() |
#11 |
Medlem siden: Sep 2007
Jeg er veldig fornøyd med de. Jeg er i Italia nå, og de er veldig gode og behagelig å ha på i varmen. De virker normale i størrelsen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJeg er superfornøyd med mine sykkelshorts fra Miss Mary. Mine ruller ikke opp. De er Vedlig behagelige å ha på, svale og funker fjell under kjoler/skjørt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Trøtt
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerBh-størrelsene er helt normale. Jeg bruker 80G i andre bh-er, og 80G her. :drømmer om å bli D-cup i mitt neste liv:
![]() |
#14 |
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerProblemet mitt med bh er at jeg har 75D, 75C og 80D hjemme som alle passer. 75c og 80d er vel søster størrelser så en viss logikk i, men er vel kanskje litt midt mellom størrelser. (Og never mind at ene siden er vel d og den andre c) så jeg trenger gjerne å prøve flere før jeg finner rett bh. Som like gjerne dreier seg om modell som størrelse.
![]() |
#15 |
Trøtt
|
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerGår du ned i cm rundt går du gjerne opp en cup-størrelse. Så en 75d og en 80c vil være «samme cup» eller søsterstørrelse. https://www.missmary.com/no/blog/sis...trick-cup-size
![]() |
#16 |
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJepp, søsterstørrelser som jeg skrev. Men jeg har altså en ikke-søster også.
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjolerJeg kjøpte nylig en sånn sykkelbukse fra MissMary og jeg syns den var stor i størrelsen. I følge tabellen skulle en M sitte fint, men den henger egentlig litt slarkete på meg, spesielt rundt livet. Small hadde vært perfekt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|