Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjoler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-24, 11:13   #1
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjoler

Jeg trenger flere sykkelbukser til å ha under kjoler. Har noen erfaring med dette merket, og hvordan er størrelsene? Synes ofte andre bukser blir for korte i lårene, slik at de uansett ruller opp og skaper gnissing, i tillegg ønsker jeg stoff i type microfiber fremfor bomull.

Gammel 02-07-24, 11:31   #2
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Miss Mary of Sweden- sykkelbukser til under kjoler

Har kjempegod erfaring med Mary of Sweden på bh-er men har ikke prøvd sykkelbuksene. Der bruker jeg Cubus sine i mikrofiber.

Gammel 02-07-24, 12:04   #3
skyfri
.

skyfri sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Jeg er avhengig av disse underbuksene/sykkelbuksene! For meg finnes det et sommerkjole-liv før og etter Miss Mary.

De er nydelige å ha på, virker svalende, ruller verken opp eller ned. Jeg har en eller to str større enn jeg vanligvis bruker i bukser og sånt, men vet ikke om det er nødvendig. Jeg har de uten hold/shape.

Sist redigert av skyfri : 04-07-24 kl 08:04.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-24, 14:35   #4
Novla
Bør lage seg en tittel selv

Novla sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
Novla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt liktNovla er virkelig godt likt
Standard

De er helt vidunderlige!

Jeg bruker en str. større enn min vanlige buksestørrelse (jeg er jo ganske høy, og opplever ikke at de blir for korte).

Gammel 02-07-24, 14:37   #5
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Har kjempegod erfaring med Mary of Sweden på bh-er men har ikke prøvd sykkelbuksene. Der bruker jeg Cubus sine i mikrofiber.

Hvordan er størrelsene? Jeg prøvde å følge måleguiden på siden deres, men ble ikke klokere.

Bokormen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-24, 14:45   #6
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Finnes det sånne shortser som IKKE når opp til under armene? Jeg vil primært ha noe som gjør at trusene ikke sklir så voldsomt når jeg går med kjoler.

Gammel 02-07-24, 15:10   #7
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Finnes det sånne shortser som IKKE når opp til under armene? Jeg vil primært ha noe som gjør at trusene ikke sklir så voldsomt når jeg går med kjoler.

Det ser da ikke ut som Miss Mary sine går spesielt høyt opp. På bildene på nettsiden stopper delike nedenfor navlen, men de går kanskje høyere opp i virkeligheten? Eller tenkte du på noe i samme høyde som hipstertruser?

Gammel 02-07-24, 15:11   #8
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jeg kjøpte noen litt kortere på KappAhl. De var kortere i lårene også.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-24, 17:22   #9
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva med disse kjølende boleroene de reklamerer med? Er de noe tess? Jeg lesses ned av reklame for dette merket for tiden, og vurderer å prøve.

Gammel 02-07-24, 18:54   #10
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Jeg lesses også ned med reklame for miss Mary for tiden, og har lurt på en sånn sykkelshorts, men synes det er så vanskelig å kjøpe over nett. Bh er enda vanskeligere.

Gammel 02-07-24, 19:40   #11
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dali, her.

Hva med disse kjølende boleroene de reklamerer med? Er de noe tess? Jeg lesses ned av reklame for dette merket for tiden, og vurderer å prøve.

Jeg er veldig fornøyd med de. Jeg er i Italia nå, og de er veldig gode og behagelig å ha på i varmen. De virker normale i størrelsen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-24, 20:31   #12
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er superfornøyd med mine sykkelshorts fra Miss Mary. Mine ruller ikke opp. De er Vedlig behagelige å ha på, svale og funker fjell under kjoler/skjørt.

(Men hvor ER de hen? har lette over alt. )

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-07-24, 21:25   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Bh-størrelsene er helt normale. Jeg bruker 80G i andre bh-er, og 80G her. :drømmer om å bli D-cup i mitt neste liv:

Gammel 02-07-24, 23:48   #14
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Problemet mitt med bh er at jeg har 75D, 75C og 80D hjemme som alle passer. 75c og 80d er vel søster størrelser så en viss logikk i, men er vel kanskje litt midt mellom størrelser. (Og never mind at ene siden er vel d og den andre c) så jeg trenger gjerne å prøve flere før jeg finner rett bh. Som like gjerne dreier seg om modell som størrelse.

Gammel 03-07-24, 01:15   #15
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Standard

Går du ned i cm rundt går du gjerne opp en cup-størrelse. Så en 75d og en 80c vil være «samme cup» eller søsterstørrelse. https://www.missmary.com/no/blog/sis...trick-cup-size

Gammel 03-07-24, 06:17   #16
Malama

Malama sin avatar

Standard

Jepp, søsterstørrelser som jeg skrev. Men jeg har altså en ikke-søster også.

Og når jeg prøvde tidligere denne uken så passet ikke 80c, den var for vid og cupen for liten, så det ble 75d som ble med hjem.

Jeg dobbeltsjekket nå på badet og jeg har en 80d og en ny 75d.
Men jeg mener å huske at den helt tynne 80d er passe mens den med padding er for stor. Eller, trolig at der med den er mer synlig at den er for stor. På den ene siden.

Så det veksler mellom modeller om der er bedre å fylle cupen med den lille og skvise den store litt, eller ha plass til den store og litt rom rundt den mindre.

Jeg er sa vel ikke den eneste med cup forskjell mellom høyre og venstre side ?

Gammel 03-07-24, 23:08   #17
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg kjøpte nylig en sånn sykkelbukse fra MissMary og jeg syns den var stor i størrelsen. I følge tabellen skulle en M sitte fint, men den henger egentlig litt slarkete på meg, spesielt rundt livet. Small hadde vært perfekt.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:44.