Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av Finn (V)

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-05-24, 20:03   #701
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av Finn (V)

Nydelig. Elsker vinduene i hovedetasjen.

Gammel 28-05-24, 20:25   #702
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Der kunne jeg tenkt meg å flytte til.

Gammel 28-05-24, 20:52   #703
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nydelig! Og herlig beliggenhet. Har bodd steinkast unna i flere retninger der.

Ble dere sjarmert eller irritert av billedtekstene?

Gammel 28-05-24, 21:02   #704
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Jeg synes slike bildetekster bare er irriterende og jeg slutter å lese dem etter et par stykker. Jeg ser ikke poenget med å skrive sånt, men det kan godt være jeg er et unntak og at alle synes det er bare herlig sjarmerende.

Gammel 28-05-24, 21:11   #705
Musemus
<3

Musemus sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Han har jo ikke megler eller noe, tydeligvis.

Mulig jeg ordla meg feil, for det jeg mente var at hvis jeg bare hatt sett disse bildene - så kunne jeg trodd det var et tvangssalg.

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-05-24, 21:38   #706
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Mulig jeg ordla meg feil, for det jeg mente var at hvis jeg bare hatt sett disse bildene - så kunne jeg trodd det var et tvangssalg.

Ja, forsto hva du mente og er enig. Bare tenkte at det tydeligvis ikke bare er billedjobben han mener han kan fikse selv.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 07:23   #707
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Ble dere sjarmert eller irritert av billedtekstene?

Jeg blir stort sett irritert av slike billedtekster. Unntaket er dersom de er knakende gode, men det er de sjelden/aldri.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 07:52   #708
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg blir definitivt irritert av slike bildetekster. «Massiv takhøyde» du, liksom. Leiligheten var fantastisk, da!

Gammel 29-05-24, 08:00   #709
Stompa
50 & somewhat fab

Stompa sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sjekk denne fantastiske leiligheten! https://www.finn.no/354725055

Fin leilighet, utrolig irriterende bildetekster. Hadde sparka megleren på dagen hvis hen hadde prøvd seg på sånne da vi solgte sist.

Gammel 29-05-24, 08:04   #710
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg klarte å skremme megleren vår kraftig nå med slike formaninger. Ikke noe tøys i Photoshop, ikke kreative bildetekster, ingen skrivefeil. Han har lovet dyrt og hellig at alt skal korrekturleses nøye, også avvise.

Gammel 29-05-24, 08:15   #711
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sjekk denne fantastiske leiligheten! https://www.finn.no/354725055

Den er fin, men jeg kunne ikke bodd der. Jeg vil ha muligheten til å åpne vinduene på soverommet skikkelig, og med tanke på hvor mange som går forbi på dette stedet, så ville jeg ikke følt det som helt trygt.

(Enda godt at det var noe å utsette på den, for den var veldig, veldig fin.)

Gammel 29-05-24, 08:35   #712
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Ja, den var fin. La spesielt merke til at brillene på badet matchet interiøret.
Fint stylet. Burde kjøpt den "på rot".

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-05-24, 08:35   #713
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Den er fin, men jeg kunne ikke bodd der. Jeg vil ha muligheten til å åpne vinduene på soverommet skikkelig, og med tanke på hvor mange som går forbi på dette stedet, så ville jeg ikke følt det som helt trygt.

(Enda godt at det var noe å utsette på den, for den var veldig, veldig fin.)

Akkurat der de vinduene er, er det ingen som naturlig går forbi, altså. De ligger ut mot plassen, men det innerste hjørnet ned mot elva. I tillegg er ikke området noen gjennomfartsåre, akkurat. Men; det er mye familier som er tidlig på utenfor på plassen.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-06-24, 15:41   #714
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Han skal ha for forsøket: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=354919775 (han har faktisk en annonse til - også med kun én sko )

Gammel 01-06-24, 16:07   #715
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Standard

Lurer på hva han gjør med venstrefoten sin som forårsaker skoødeleggelse bare på den foten? Han kan jo være heldig å treffe på en kjøper med samme skostørrelse og motsatt problem.

Gammel 04-06-24, 18:02   #716
Nelly Nickers
Slow reader

Nelly Nickers sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Han skal ha for forsøket: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.h...kode=354919775 (han har faktisk en annonse til - også med kun én sko )

Trodde først det var megleren med de vanvittige bildetekstene (topper alt jeg tidligere har lest og gremmet meg over). Klarte ikke tenke på annet. Hjelpe meg!

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 16:32   #717
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Hus i Halden? https://www.finn.no/352823627

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 17:05   #718
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Jeg hadde nok bydd over for å slippe en helaften med Sandberg. Snurrige løsninger i huset, ikke min stil.

Gammel 08-06-24, 17:25   #719
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ingen TG3 i det minste. Det er sjelden jeg ser. Sier kanskje mest om budsjetter mitt.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-24, 18:18   #720
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Standard

Mye TG3 i min monitor også. Jeg fant et hus med perfekt beliggenhet i går, faktisk. Sendte det til mannen og han responderte: «Har du fått et mildt slag?». Totalt renoveringsobjekt skal vi ikke ha. (Men prisen var knall!).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:01.