![]() |
#721 |
Kleintje I + II
Medlem siden: Feb 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg fikk skryt for seksjonene jeg ledet på heldagsseminar i forrige uke.
#722 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Herlig å glede seg over "små ting", og i tillegg ha tid til å være oppmerksom på det.
#723 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
I denne artikkelen står det at MDG jobber aktivt for å senke månedsprisen, men at Ap og SV er mot. MDG er ikke alene i bystyret og kan dermed ikke bestemme alt selv - bare sier det, jeg også.
#724 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Dessuten har dette byrådet gjort mye annet bra, som feks å gjøre det billig for barn og ungdom å bade i svømmehaller. At man kan ha med seg barn/ungdom gratis på en voksenbillett på ettermiddager/kveld (i tillegg til helg som før) er også er kjempegodt tiltak som gjør det lettere å delta på fritidsaktiviteter. Gratis deltidsplass på AKS for alle er jo også noe man bare kan drømme om mange steder.
![]() |
#725 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15I går var jeg en tur i marka i regnværet, og kom over masse kantarell. Jeg fikk plukket 3 kg før mørket kom, de er nå renset og til tørk og skal bli julegaver.
#726 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Husk forresten å veie pluss og minus med å kjøpe månedskort nå fordi det er billig, dersom du reiser akkurat ofte nok til at du får god rabatt på enkeltbilletter, men ikke nok til at det lønner seg med månedskort til den vanlige prisen, så risikerer du å tape på det, siden du mister all rabatt når du går tilbake til enkeltbilletter igjen og ikke har kjøpt det på 30 dager.
#727 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Hyggelig middagsselskap hjemme hos min tidligere (nå pensjonerte) sjef, sammen med en blanding tidligere og nåværende kolleger. God mat og god stemning.
#728 |
Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Sola
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Når vi var på Kypros i sommer så ble flyet vårt forsinket begge veier, henholdsvis 8 og 10 timer. I dag fikk jeg bekreftet at vi får 4000 EUR i kompensasjon! Det er jo mer en flybillettene kostet i utg. punktet.
#729 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Fredag!
#730 |
prøver å være tål***ig
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har med begge voksne døtrene på sydentur, og er i dag rett og slett glad for å være sammen med dem ei uke. Mange gode samtaler
#733 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Wow! Da er det bare å bestille ny tur!
#734 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Klar til konfirmasjon i morgen!
#736 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15En kompis av meg og Helten kom på besøk. Vi skravla lenge og vel om alt mulig rart. Vi tre ble samtidig i 1981. Kompisen bor i et annet land nå, så det er ikke så himla ofte vi møtes fysisk. |
![]() |
![]() |
#737 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Dette blir visst et "hva har gjort deg glad denne uka" innlegg.
![]() |
#738 |
Er fornøyd
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har endelig klart å hente frem symaskinen for å kante en mengde stoffbiter som må vaskes før bruk, og er nå ferdig med den røde og den blå vasken. |
![]() |
![]() |
#739 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det fine været i dag,og så sitter jeg med et nyinjisert kne jeg skal holde rolig, så gåtur til og i marka blir for langt og tungt. Så ringer barnebarna og spør om jeg vil være med de og mammaen på tur, et nydelig område bare 4-500 m å gå fra p-plass.
#740 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #1550-årsgaven til meg og mannen, fra hans foreldre og søsken. En unik matopplevelse på hans hjemsted, fem retter med vin, tilberedt av gourmetkokker, utendørs, på en seter, transport opp og ned , og ... ja... Og det er i dag, vi kjørte til hans hjemsted i går. Fantastisk gave!
|
|