Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-23, 16:46   #661
Albertine
Bør lage seg en tittel selv

Albertine sin avatar

Medlem siden: Oct 2014
Blogginnlegg: 38
Albertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de flesteAlbertine er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Sol! Studentene er tilbake i bygda! Jeg har begge jentene mine her! Pluss at jeg har utsatt og utsatt et prosjekt SÅ lenge, men nå har jeg endelig tatt tak i det. Herlig!

Gammel 17-08-23, 16:51   #662
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

Pluss at jeg har utsatt og utsatt et prosjekt SÅ lenge, men nå har jeg endelig tatt tak i det. Herlig!

Ja dette kan være herlig!

Gammel 17-08-23, 17:10   #663
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

At jeg har stått ved kjøkkenbenken og jobbet litt uten å få vondt i ryggen. Første gang på ett år siden sist, tror jeg.

Gammel 17-08-23, 17:44   #664
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så fint å høre, Ine.

Gammel 17-08-23, 18:51   #665
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Så fint å høre, Ine.

Takk! Hjelper på humøret.

Gammel 17-08-23, 22:47   #666
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Vi skal FAKTISK på campingtur i helga. Sommerens eneste telttur. Med "halve slekta" på samme campingplass blir det ikke akkurat som en sånn "aleneferie" som det skulle vært i juli for oss fem, men det blir kjekt for ungene og særlig ettersom eldstemann har bursdag så da blir det selskap på camping.

Det gjenstår bare en del pakking, noe matinnkjøp og organisering, og en arbeidsdag...

Gammel 17-08-23, 23:17   #667
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

God tur, Malama.

Gammel 18-08-23, 00:02   #668
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Gratulerer så mye, Millen!

Gammel 18-08-23, 12:35   #669
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Løvemannen og jeg er på ferie. Arvingen er hjemme alene og i3’en døde helt. Heldigvis hadde hun den andre bilen å bruke. Men, hun fikk fikset veihjelp, fikk bilen på verksted og den ble fikset på et par timer. Alt på garantien. Spesielt bra at dette skjedde nå, da bilen snart er 5 år.

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 18-08-23, 12:47   #670
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sol og straks Pstereofestival med venner og musikk.

Gammel 18-08-23, 13:05   #671
Galathea

Galathea sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
Galathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smartGalathea imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Minstemor, som ikke fikk sove i går kveld fordi hun gleda seg sånn til andre skoledag, og hadde så mange ord inni seg om første skoledag som bare måtte ut. Og som sier "mamma, æ ælske dæ mer enn ei hel eng med jordbær"

Galathea er ikke aktiv  
Gammel 18-08-23, 13:07   #672
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Galathea, her.

Minstemor, som ikke fikk sove i går kveld fordi hun gleda seg sånn til andre skoledag, og hadde så mange ord inni seg om første skoledag som bare måtte ut. Og som sier "mamma, æ ælske dæ mer enn ei hel eng med jordbær"

Noen ganger blir man glad langt inn i sjela bare av å lese denne tråden.

Gammel 18-08-23, 13:25   #673
Retz
Slim på hovednerven

Retz sin avatar

Hvor: Rogaland
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Ferdig med å grunne 16-17 meter med rekkverk rundt terrassen på hytta, dessuten klatret i stige og grunnet utvendige vinduslister og vannbord. Uten å ramle ned. Mest glad for det siste fordi jeg blir lett svimmel når jeg kommer høyere opp enn en meter fra bakken pga ustabile krystaller.

Retz er ikke aktiv  
Gammel 18-08-23, 13:44   #674
Malama

Malama sin avatar

Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Noen ganger blir man glad langt inn i sjela bare av å lese denne tråden.

Absolutt.

Gammel 18-08-23, 13:45   #675
Malama

Malama sin avatar

Standard

Her gleder jeg meg over at jeg nå tar helg!

Jobbet ekstra noen timer på kveldene denne uka for å kjøle gi meg helst rundt 15 i dag. Men ser at jeg har gjort såpass mye at jeg tror jeg gir meg allerede. Med mindre bilen er ferdig pakket før mannen kommer hjem, da er det mulig jeg jobber litt til.

Men må tar jeg løs på å fylle bilen til campingtur. En del er på plass, resten begynner jeg på nå

Gammel 18-08-23, 13:47   #676
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Fredag og sol!

Sist redigert av Millen : 18-08-23 kl 16:54.
Millen er ikke aktiv  
Gammel 18-08-23, 15:53   #677
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Intervju med Mette Marit. Så hun fikk spm om hvor hun trodde hun hadde vært om hun ikke hadde møtt Haakon. Da svarte hun noe sånt som at hun ikke hadde anelse. Og at det var bra hun møtte Haakon, siden hun hadde hatt problemer med å finne et feste i livet. Og at hun derfor ønsker å ha fokus på psykisk helse.

Men hun ble jo kronprinsesse. Ikke mange andre kongelige som er så åpne og ærlige om slikt, synes jeg. Synes det er til trøst for oss andre som ikke har hatt et mainstreamt liv.

Gammel 18-08-23, 15:56   #678
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Med dagens pilleskam-debatt i mente: at jeg har et så godt team rundt meg i helsevesenet, og at det er lenge siden jeg har opplevd press om medisiner.

Gammel 18-08-23, 16:34   #679
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg er nå offisielt masterstudent, i en alder av 51 år. Og jeg er så glad! Gleder meg skikkelig.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 18-08-23, 16:37   #680
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Standard

Ny bok av Vigdis Hjorth. Hun brøt vel med familien sin for 30 år siden. Fint å ikke være alene.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:42.