![]() |
#321 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Grilling på balkongen i nydelig sol.
#322 |
rakkarpus
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Programmet Svalbard minutt for minutt-et kort gjensyn, og den fantastiske sangen Dele en drøm av Ola Bremnes, som gjorde at jeg fikk lyst til å høre mer på Ola Bremnes, noe jeg sikkert ikke har gjort på over 10 år. Svalbard-så fantastisk!
#324 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jobbet i hagen. Så utrolig mye kjekkere når man er to! Eller tre, Poden var med oss i flere timer i dag og monterte takplater for å tette igjen over terrassen.
#325 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Nå er det så sent at jeg skriver om i går. Dagen med alle samlet på ferie og i samme hus. Vi har ruslet, spist, badet, pratet, lekt og falt på plass ibhuset vi leier. Denne uka ser ut til å bli knallbra. |
![]() |
![]() |
#329 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kjæresten, som på eget initiativ henter minstemann hjemme, sørger for at han får seg litt middag og kjører ham til øvelse før konsert.
#330 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: Trøndelag
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #158. klassingen har slitt med venner og det sosiale etter oppstart i ungdomsskolen og hverdagen har vært vanskelig. Men i går dro hun på bytur med 3 klassevenninner, det hadde spist og shoppet og kosa seg i sola, og "holdt på å le seg ihjel" på toget hjem. Hun var blid som ei sol da hun kom hjem og hadde masse å fortelle om dagen, hååååper virkelig dette er begynnelsen på en bedre hverdag for henne. |
![]() |
![]() |
#331 |
Dragedytteren
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Jeg leste feil, og trodde det sto Bridepride. Så for meg en lang parade med pyntede bruder, og tenkte det måtte være et vakkert syn!
#332 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det fantastisk nydelige været vi har hatt i det siste og som det ser ut til at vi får beholde lenge.
#333 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Åh så nydelig!
#334 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Helten og jeg har vært på tur til Korfu by, særlig gamlebyen og fortet. Det er så koselig å være sammen med ham. Da vi kom tilbake til huset ble vi møtt av barnebarn som ville fortelle alt fra sin fantastiske tur til badeland med foreldrene. Det vsr et så hjertegodt godt møte. |
![]() |
![]() |
#336 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Melding med bilde av fellow fp-er med kjole hun har arvet av meg - hun er altså helt smashing i den.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
|
|