Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #15

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-23, 15:40   #301
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15

Stille, rolige timar på stranda. Bading skjedde.

Gammel 05-06-23, 22:05   #302
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Bading og bølger, det har gjort meg glad i dag. Og det å feriere med Helten. Det er så avslappende og koselig.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-06-23, 11:05   #303
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Poden hadde noen strie år på barneskolen og var nok ikke verdens enkleste elev alltid. Men takket være god hjelp utenfra som kom inn i skolen, ble han og læreren perlevenner. I dag fikk jeg tilsendt et bilde av dem fra henne som ble tatt for 5 år siden. Det varmer hjertet mitt at hun enda tenker på ham og tar seg bryet med å selvsentrert bilder.

Gammel 06-06-23, 11:35   #304
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så hyggelig og koselig, Milfrid!

Beste tiden på hele året er nå!

Pelen er ikke aktiv  
Gammel 06-06-23, 15:00   #305
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Stille, rolige timar på stranda. Bading skjedde.

Jeg badet også i går, i sjøen, i Norge. Kaldt, men likevel deilig.

Gammel 06-06-23, 15:03   #306
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Jeg badet også i går, i sjøen, i Norge. Kaldt, men likevel deilig.

Norgebading her også. Reprise i dag. Godt og fælt. Men no blir det lenge til neste gong, sunnmørsfjordane er nok ikkje badeklare enda.

Gammel 06-06-23, 15:40   #307
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Norgebading her også. Reprise i dag. Godt og fælt. Men no blir det lenge til neste gong, sunnmørsfjordane er nok ikkje badeklare enda.

Her tipper vi det var 12-13 grader. Hva gjør man ikke for å imponere!

Gammel 06-06-23, 15:41   #308
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Her tipper vi det var 12-13 grader. Hva gjør man ikke for å imponere!

Å, helsike!! Det er imponerande.

Gammel 06-06-23, 16:16   #309
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har vært sensor på muntlig eksamen og møtt så fine, flinke og hyggelige ungdom.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 06-06-23, 16:33   #310
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Poden hadde noen strie år på barneskolen og var nok ikke verdens enkleste elev alltid. Men takket være god hjelp utenfra som kom inn i skolen, ble han og læreren perlevenner. I dag fikk jeg tilsendt et bilde av dem fra henne som ble tatt for 5 år siden. Det varmer hjertet mitt at hun enda tenker på ham og tar seg bryet med å selvsentrert bilder.

Gammel 07-06-23, 11:27   #311
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

I dag er det lett bris og dis/tynt skydekke her. Da er temperaturen akkurat passe for meg, jeg blir jo lett kokt og kokko i skallen når det blir for varmt. Nå skal vi ut og gå tur i landsbyen før vi lønsjer. Jeg elsker de greske øyene.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 07-06-23, 13:13   #312
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig nok eksamenssensur, det er så GØY når kandidatene gjør det skikkelig bra!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv  
Gammel 07-06-23, 18:31   #313
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Alenetid i hagen med Knausgård (Min Kamp 6, bok) og rosévin.

Gammel 07-06-23, 18:34   #314
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en helt fantastisk kollega! Når det røyner på, så heier, prepper og støtter hun. Faglig sett er vi ikke alltid enige i utgangspunktet, men vi diskuterer oss til felles enighet. Sånne folk er så bra!

Gammel 08-06-23, 16:50   #315
frukt
finner ut av mye

frukt sin avatar

Medlem siden: Mar 2013
Blogginnlegg: 267
frukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt avfrukt har mye å være stolt av
Standard

Du er jammen heldig, Tjorven.

Jeg er glad fordi solen skinner og det blåser ikke så mye som det har gjort i det siste. Jeg har hatt en kjekk dag på jobb, og unngikk såvidt å få parkeringsbot fordi en bruker ikke var hjemme.

frukt er ikke aktiv  
Gammel 08-06-23, 17:12   #316
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Denne tråden

Gammel 08-06-23, 19:07   #317
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

En liten rundtur på den sørlige delen av Korfu. Vi var først i en liten fjellandsby, Klomos, hvor jeg fikk tak i et lite hus og en sleiv uten rett, ekkelt, vondt håndtak. Dessuten så kunne vi se langt og lenger enn langt fra et par utsiktspunkter. Det er varmt i dag, så jeg et glad vi ikke dro ned et par uker senere. Naboen, husvertens bror, stakk nettopp innom med en halv kjempestor vannmelon. Den gjorde godt i varmen.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 08-06-23, 19:33   #318
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg følte meg som litt av en taktikker i dag. Jeg ble bedt om å holde et innlegg på et møte. Normalt sett liker jeg å snakke, men akkurat denne gangen kjente jeg at den assisterende prosjektleder godt kunne få prøve seg. Dermed spurte jeg om han kunne tenke seg å gjøre det isteden. Så i dag satt jeg og hørte på at noen presenterte mitt prosjekt ... på en kjempebra, men helt annen måte enn jeg selv ville valgt. Og så kunne jeg gi ham masse skryt etterpå og se at han vokste noe innmari. Jeg følte virkelig at det var en vinn-vinn.

(Jeg hadde sikkert brukt 15 minutter på å skru sammen den presentasjonen fordi jeg har gjort det så mange ganger før. Han brukte en hel dag på å forberede seg. Det er jo ikke rart det ble bra.)

Gammel 09-06-23, 20:24   #319
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

En vanvittig blueskonsert i hørevidde fra terrassen hvor jeg sitter i sola med en kald pils. Pianosoloene!

At det gikk så bra med guttungen på muntlig eksamen i dag, og med det er de to yngste praktisk talt ferdige med ungdomsskolen.

Mamma sitt hus ble solgt for 400K over prisantydning! (hun flytter til hjembyen sin i leilighet)

Gammel 09-06-23, 20:32   #320
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Siste ordinære undervisningsøkt for i år.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:56.