![]() |
#281 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Lang båttur i finværet sammen med en veldig koselig fyr. Vi holder på bare gode venner, men hyggelig er det. |
![]() |
![]() |
#283 |
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Snart bare to uker igjen til sommerferie, og jeg skal så mye hyggelig! Gleder meg skikkelig til fire ukers avslapping og kos!
#284 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Det ble juni i år også!
![]() |
#285 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Jeg har tilbrakt dagen med en drøss kommende ungdomsskoleelever. Samling for alle klassene på Veden, hvor vi sto på forskjellige poster. Så mange fine ungdommer! Og et par tre fra en annen skole kjente meg igjen fra jobben min på Kiwi, og gav meg en kjempeklem! Så utrolig kos!!
#288 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Å!!!!!! Statsministeren(!!!!!). Den ekte, Jonas Gahr Støre kommer for å delta i vår Pride markering!!! Norges Statsminister kommer til Fjellfri!! Han kommer til den lille bygda vår for å gå først i paraden!
Sist redigert av Floksa : 02-06-23 kl 19:32. |
![]() |
![]() |
#289 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Kult! (Jeg gikk rett på ham i dag, forresten, på et smalt fortau. Elsker Norge!)
#290 |
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15JEG MÅ ROPE FORDI JEG HAR FÅTT JOBBTILBUD I DAG.
#294 |
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Gratulerer Musemus!
#296 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15
Så kult! |
![]() |
![]() |
#297 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Gratulerer til Musemus med jobb. Til Floksa: Hvor kult er ikke det? |
![]() |
![]() |
#298 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #1517-åring, 20-åring, 19-åring (kjæresten til 20-åringen) og 7-åring i full fart i hagen med fotball, frisbee og det hele, det ser mest ut som Tommyball og de har det veldig gøy. ❤️ |
![]() |
![]() |
#299 |
Rockesøster
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15Besøk av foreldrene mine. De kjørte 18 mil t/r for å komme på lørdagskaffe.
#300 |
WF: BNBE
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #15At jeg vant auksjonen på loppemarkedet på noe kjæresten hadde bedt meg om å by på, og at jeg kunne sende bilde etterpå og gratulere. Han ble så glad!
|
|