|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Oslo T-bane og bussDet er også mulig å kjøpe enkeltbilletter ("Impulskort") hos Narvesen, 7-Eleven, Deli de Luca, Mix og også hos servicepunkter i forkant av reise hvis man ikke ønsker eller kan installere Ruter-appen. Denne typen billett aktiveres i tilfelle på buss/T-bane.
|
|
|
#22 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Oslo T-bane og bussHar sett det. Jeg har allerede lastet ned ruterappen, tenker at alt som kan ordnes via app og mobil er veldig lettvint. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Oslo T-bane og bussDu kan også betale med vipps i ruterappen, så slipper man legge til kortet. Jeg synes det er enklere.
|
|
|
#24 |
|
Tatt på
|
Sv: Oslo T-bane og bussOm du skal ta vanlig tog fra Oslo S og allerede har Vy-appen, så holder det med den for t-bane og buss også.
|
|
|
#25 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Oslo T-bane og bussHar allerede lagt til kortet, men Vipps er jo utrolig enkelt så kan godt være jeg bruker det i stedet. |
|
|
|
![]() |
|
|