![]() |
#762 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Gratulerer Floksa (Kilde: youtube.com) Etterpå viste det seg at den hadde skadet seg og at den haltet og den hadde nok ikke klart å komme seg derfra selv. Hunder som sitter fast kunne man jo tro bjeffer, spesielt når de hører at noen roper på dem, men de gjør de altså normalt sett ikke (har jeg lært meg på den siden). Rørt over mennesker som stiller opp i time etter time når noen er i nød, også om det "bare" gjelder dyret deres. Sist redigert av Pelen : 23-02-23 kl 14:09. |
![]() |
![]() |
#763 |
can-jur
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14
![]() |
#764 |
Klar
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Åh, Pelen, nå ble jeg skikkelig rørt. |
![]() |
![]() |
#765 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, det et tydeligvis det normale. Eiere kan ev rope og så være kjempestille og lytte, det kan være at de piper da. Andre bør visst mest bare gå stille og dekke hver eneste m2 samt lytte. Det sikker veldig forskjellig fra rase til rase og gemytt på hunden. |
![]() |
![]() |
#766 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg følger Rømlingen på FB mest fordi det virkelig gir meg trua på menneskene tilbake omtrent daglig.
#768 |
finner ut av mye
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg ble fortalt at jeg har fin dialekt. Jeg som snakker en salig blanding av jærsk, stavangersk og østlandsk.
#769 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Varme croissanter til frokost. |
![]() |
![]() |
#770 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Fredag, hjemmekontor og i tillegg litt sol.
#772 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Fredag og endelig utsikter til solgløtt mer enn en halvtime frem i tid. |
![]() |
![]() |
#773 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Vegarbeid i området, som fører til at nærmeste bussholdeplass er stengt, og det er opprettet en midlertidig bussholdeplass mye nærmere hjemme.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 24-02-23 kl 21:00. |
![]() |
![]() |
#774 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14I dag hadde min eldste (19) og jeg med oss den lille (7) på ishockeykamp for første gang! På Jordal! Tanten hennes jobber med VIF-hockey, så hun fikk fullt merch-sett og være med i garderoben og hilse på spillere og full pakke. |
![]() |
![]() |
#775 |
Semiaktiv
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Så gøy Mave! Ishockey er jo utrolig gøy å se live da.
#776 |
Semiaktiv
... og i dag ble jeg glad for å få resten av familien hjem igjen.
#777 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Ååå, så kult, Maverick
![]() |
#778 |
|
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Jeg blir altså så pinlig engasjert av ishockey - også når jeg ser på TV. |
![]() |
![]() |
#779 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Haha, nei, man forblir aldri uengasjert når man ser hockey
![]() |
#780 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #14Badekaret mitt. Det er godt å ligge i varmt vann, spise frokost, drikke kaffe, lese litt, skrive litt. Jeg blir her en time til tipper jeg. |
![]() |
![]() |
|
|