![]() |
#401 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Tante Sofie måtte rykke ut i dag. Det snør noe innmari i Oslo. Hva får godt voksne menn til å putte våte sko oppi i setet midt imot på t-banen?
![]() |
#402 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Det så mest ut som hans lange ben kom borti kanten når han satt med beina over kors? Det skjer meg også, langbeint som jeg er. Men skjønner at det ikke er kult å sette seg et sete med en våt kant. Jeg hadde nok ikke lagt merke til ham en gang. (har sett bildet).
#403 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13
De har det, men sjelden og ikke med langvarig effekt. De som bodde her før oss måtte, sammen med resten av de som bodde i gata, krangle med kommunen i 10 år før vi fikk fartsdumper og fortau og det var ikke før politiet målte gjennomsnittshastighet på over 50 km/t (
Ja, det er det jeg er redd for. Gata rett overfor oss hadde samme problem for mange år siden og den gata ble da stengt for gjennomgående trafikk, men det førte jo bare til at problemet ble flyttet ned til oss. Ikke akkurat en smart løsning sånn sett. Jeg skjønner jo at det ikke kommer til å skje noe revolusjonerende som gjør at folk skjønner at lave fartsgrenser finnes av en grunn og at de finnes nettopp i gater hvor det ferdes sårbare trafikanter så jeg må nok bare innstille meg på å gruffe over dette i overskuelig framtid.
#404 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() Sv: Gruffetråden 13Her sitter jeg. føler at det egentlig skulle vært noen timer igjen av arbeidadagen med tane på hvor mange løse baller jeg har i lufta akkurat nå. (Det ER nå faktisk sånn minst en time igjen ialle fall, halvannen sikkert) Også spretter det opp nede i hjørnet på skjermen "Solnedgang snart"
#405 |
![]() Sv: Gruffetråden 13(også sjekka jeg yr, og det er ikke solnedgang før 15:24 engang jo!)
#407 |
Jeg pleier ikke se det, det er nede i høyre hjørne på den høyre av de tre skjemen jeg har. Det er bare at de er akkurat det samme hjørnet som d et kommer en lit firkant en liten stund dersom noen ringer meg på teams (helt uten LYF, for et trådløse headsettet mitt sluker all lyd pc vil lage. Spiller den ikke av inni der heller den ringelyden forøvrig, det er testet) så jeg har utviklet en indre radar for å likevel se om det "skjer noe" nedi hjørnet der.
#408 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden 13En annen tråd minnet meg på at det finnes mango-øl. Mango i seg selv er en ubrukelig, klissete, for søt og umulig å skrelle-frukt som enkelte insisterer på å blande i mat, til og med i mat som egentlig er skikkelig god
![]() |
#409 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Karpaltunnel syndrom |
![]() |
![]() |
#410 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Floksa:
#411 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Haha, Floksa! Den var en såpekasse verdig!
#412 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg liker mango, jeg liker øl, men når det gjelder kombinasjonen er jeg hjertens enig med deg Floksa. Også når det gjelder tilsatt fruktsmak i øl generelt. Jeg synes øl i seg selv er såpass godt at jeg trenger faktisk ikke noen flere smakstilsetninger.
#413 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Gruffetråden 13Lange hår som må plukkes ut av sluken i dusjen med pinsett.
#414 |
can-jur
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Legekontoret vårt har gått over til en løsning der du får time samme dag. Sikkert logistisk lettvint. Men ganske utfordrende når man har barn i skolen som skal til legen. Jeg kan ikke få melding om time klokka 10, klokka ni, for da får jeg ikke tak i eleven. Skolen (bør) har vel betydelig annet å drive med enn å løpe rundt å finne elever som skal til legen.
![]() |
#415 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg tar heller jobben med å plukke lange hår fra sluket enn å ha kort hår. Fire av husets fem beboere har langt hår … Han med kort hår er fritatt fra oppgaven.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 09-01-23 kl 13:39. |
![]() |
![]() |
#416 |
Klar
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Når vi først er på sluk... Kan vi gruffe litt over at oppgaven "Rense sluk" er så innmari kjip? Alle slukene mine gikk tette omtrent samtidig her i høst, jeg syns ikke jeg gjorde annet enn å vaske gugge, pille hår og pels og å tørke baderomsgulv i flere uker! |
![]() |
![]() |
#417 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Mannen min og jeg må rett og slett bruke dusjen veldig forskjellig. Han sukker, stønner og renser sluk stadig vekk. Jeg er den eneste brukeren av den dusjen som har langt hår, så det er jeg som burde rense i den dusjen. Men; mens han beskriver at dusjen renner over av vann, men sånn er det ikke når jeg dusjer, så derfor ser jeg ikke problemet før han har fikset det ... igjen og igjen.
![]() |
#418 |
Klar
|
Kanskje han står plantet med begge beina over sluket, dusjen på maks og bare zoooooomer ut? |
![]() |
![]() |
#419 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg liker det lange håret mitt og renser heller sluk enn å ha kort hår. Det er ikke min favorittjobb (heldigvis gjør mannen min det minst like ofte som jeg gjør, selv om han på ingen som helst måte kan sies å bidra til problemet), men det samme kan jeg tross alt si om mye husarbeid. Det er bare noe som må gjøres innimellom.
#420 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg tar opp det lange håret mitt fra dusjen etter hver gang jeg har dusjet. :rema1000:
|
|