Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden 13

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-12-22, 20:25   #301
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråden 13

God bedring Input

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 28-12-22, 21:05   #302
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

God bedring, Input

Gammel 28-12-22, 21:52   #303
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

God bedring Input!

Jeg gruffer over kombinasjonen elbil og 19 minusgrader. Dette er en laaaang tur.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-12-22, 21:54   #304
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Nei, så utrolig leit, Input! Håper meds funker superraskt og du får dra hjem igjen

Gammel 28-12-22, 22:00   #305
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Neimen, Input, riktig god bedring!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 28-12-22, 22:02   #306
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

God tur, Timar. Håper det ordner seg greit med bilen.

Gammel 28-12-22, 22:13   #307
Input

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Takk alle sammen! Nå er jeg heldigvis hjemme igjen, burde vært der et døgn til, men jeg ble så traumeaktivert at de skjønte at det var dumt. Gleder meg til å sove i senga mi.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 28-12-22, 22:26   #308
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

på Input.

Gammel 29-12-22, 00:47   #309
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

God bedring input.

Jeg gruffer litt over en pakke jeg venter på. I går morges fikk jeg beskjed fra PostNord om at pakken er lastet på bil og blir levert i løpet av dagen. Rett før midnatt får jeg beskjed om at den er forsinket og at jeg får nytt tidspunkt for levering. I dag morges får jeg igjen vite at pakken er lastet på bil og leveres ki løpet av dagen, og igjen sitter jeg om kvelden og har fått vite at den er forsinket og at jeg får nytt leveringstidspunkt senere. Det blir spennende å se når den faktisk kommer.

Gammel 29-12-22, 07:45   #310
Input

Input sin avatar

Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er slitsomt, Myria! Vi har helt motsatt problem, vi bestilte en ny hylleløsning til stua som skulle ha 4-5 ukers leveringstid. Og det passet fint, for da rekker vi å ommøblere. Men plutselig var leveringstiden på tre dager og den kom i går. Så vi må ha de svære pakkene liggende i stua til vi får ommøblert.

Input er ikke aktiv  
Gammel 29-12-22, 09:01   #311
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Blondie

Input- riktig god bedring

gnuri er ikke aktiv  
Gammel 29-12-22, 12:50   #312
Input

Input sin avatar

Standard

Når ble det egentlig sosialt akseptabelt å ha telefonsamtaler på høyttaler eller se fotballkamp/film/spill med lyd på steder andre oppholder seg og ikke kan gå. Det må ha skjedd en endring veldig nylig eller? Jeg er på et mottaksrom med fire andre pasienter (venter på en kontrollundersøkelse siden jeg ble utskrevet) i går, og han ved siden av meg ser på fotballkamp med lyd og hun på andre siden av rommet ser på film. I tillegg hører sykepleieren på radio. Når sluttet voksne folk å bruke headset/ørepropper? Er det bare jeg som synes dette er fryktelig slitsomt? Jeg har lagt merke til det på t-banen også, men der plager det meg mindre, for da er jeg ikke syk.

Input er ikke aktiv  
Gammel 29-12-22, 12:55   #313
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det har aldri vært greit og kommer aldri til å bli det.

Gammel 29-12-22, 12:58   #314
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

Er det slik å forstå at du feiret jul med faren din den 24. desember, han tester positivt den 27. desember, og derfor vil ikke kjæresten din ha deg på besøk i noe av nyttårshelgen? 7 dager etter at du eventuelt har blitt utsatt for smitte? Og du er uten symptomer?

Det er greit å være forsiktig, og om kjæresten din har noen spesielle behov (er i en risikosone eller har nær familie som er i risikosone, skal reise ut på platform eller annen type reise, eller lignende) så kan det være forståelig, men hvis ikke, så kan hen vel nesten ikke forlate huset, og i alle fall ikke treffe andre? Det er masse smitte ute i befolkningen nå, og kun de som har feber oppfordres til å holde seg hjemme. Hen kan like gjerne bli smittet på butikken, på jobben, når hen tar offentlig kommunikasjon eller når hen treffer folk i andre typer situasjoner, som å bli smittet av deg.

Akkurat i denne situasjonen her kan det virke som om kjæresten din tar valg basert på frykt, ikke på fakta. Det skjønner jeg er fryktelig kjipt for deg!

Du forstår helt riktig. Hen er ikke i noen risikogruppe, bare vil ikke bli syk. Temmelig ironisk, siden jobben hens innebærer å omgås masse folk. Så jeg er skuffet og sur. Hadde selvsagt skjønt det om jeg hadde symptomer, men jeg er frisk som en fisk.

Gammel 29-12-22, 12:59   #315
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Det My sier. Tror det har med ego samfunnet som er nå, jeg bryr meg ikke om andre, og gjør som jeg vil. Dessverre.

Gammel 29-12-22, 13:28   #316
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

På treningsenteret her har det økt på med folk som spiller høy musikk fra mobilen, i stedet for å ha propper i ørene. Nylig måtte jeg bare gi opp å høre min egen podcast (med ørepropper, ja ) siden det er musikk både i høytallerne i lokalet OG fra private telefoner. Jeg skjønner ikke at folk orker mer enn en lydkilde samtidig engang.

Jeg deler også kontor med en som kjører radio med høy lyd. Men han er så grei ellers at jeg prøver å ignorere lyden mest mulig.

Jeg blir fort sliten av lyd, da. Bråkete spill, youtube osv som avkommet driver med skal helst være på rommet eller med headset.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 29-12-22, 13:54   #317
Bokormen
Absolute Beginner

Bokormen sin avatar

Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Gruffer litt over voksen slektning som har lånt penger av oss, men gjør fint lite for å betale tilbake.

Det er litt av typen "kunstner som venter på det store gjennombruddet, men salget av hjemmelagde produkter gir ikke like mye inntenkt som forventet". Og noe ringevikarjobbing, men det hadde h*n takket nei til i romjula, for det er godt å ha fri.

Bokormen er ikke aktiv  
Gammel 29-12-22, 13:57   #318
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg gruffer over været, regn, kuldegrader og is om hverandre.

Gammel 29-12-22, 17:05   #319
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Eg klarte å tenke feil når eg handla inn til middag, så i staden for eit glass med rød pesto så har eg tatt eit glass med rød paste. Middagen vart litt sterkere enn forventa. Skjønte det ikkje før eg hadde første munnfulen i munnen. ��

Gammel 29-12-22, 17:46   #320
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg må gruffe litt over frozen shoulder, det er vondt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:07.