|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#201 |
Textrovert
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg har gledet meg så innmari til å feire jul med eldstemann. Det er fem år siden sist, og jeg synes jeg ser han så altfor sjelden. Men nå ringte han og sa at han hadde fått omgangssyken. Så han kommer i alle fall ikke til oss i morgen, slik planen var. Men jeg håper, HÅPER at vi kan kjøre og hente han på julaften, slik at han får vært sammen med oss det. Jeg kjenner at jeg ble skikkelig lei meg nå, men prøver å tenke at det blir nok jul selv om han muligens ikke kan være sammen med oss.
#202 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Håper han blir bedre, Divine!
#203 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Gruffetråden 13
Jeg også. Har hostet siden begynnelsen av november. Fik astmamedisin av legen i går, virker som om det hjalp!
![]() |
#204 |
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Det er så rotete og møkkete hos oss. Og jeg er så langt bakpå juleforberedelsene. Som alltid. Vel, nå er stua straks ryddet for mine ting. Og mannen er i ferd med å bli syk. Kjipt da at alt han har gjort de tre dagene han har avspasert denne uka er å kjøpe 4 julegaver og juletre.
#206 |
Champagne til alt
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nedre Romerike
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gruffetråden 13Har hatt bilen vår i 3 mnd. etter 13 måneder fra bestilling til levering. Vi elsker den bilen! Men for en uke siden påtraff den en elg, og det var det. Mannen heldigvis fysisk 100% uskadd, bilen blir kondemnert. Og nå blir det avgift etc. på nye elbiler.
#207 |
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg pleier å unngå å bli irritert og være dømmende, men jeg synes hun som jobbet på den ene butikken på senteret jeg var innom, som veldig høylytt fortalte en annen kunde at hun hadde covid og var skikkelig dårlig, men man må jo på jobb liksom, godt kunne holdt seg hjemme...
![]() |
#208 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Gruffetråden 13Altfor mye støy rundt meg. Har noen på besøk som må prate og jable om alt hele tiden.
#209 |
Klare sjøl
Jeg leste denne i sted, og klarer ikke slutte å tenke på den. Om dette er en kjede butikk tror jeg faktisk jeg ville sendt en mail til hovedkontoret og sagt fra. Ref all smitten I samfunnet nå. Og når du jobber i butikk vet du ikke hvilke kunder som vil tåle smitte dårlig.
#210 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråden 13En relativt streng tone med UPS for fjerde gang, og vipps, så fant de huset mitt i løpet av kort tid, gitt. |
![]() |
![]() |
#211 |
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
Herregud, for et menneske! |
![]() |
![]() |
#212 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Senterledelsen også. Kunder går fra sted til sted og smitter alle som jobber der?
#213 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Gruffetråden 13Oj, Retz! Da må du gjøre som du fikk beskjed på. God bedring! |
![]() |
![]() |
#214 |
Slim på hovednerven
Hvor: Rogaland
Jada, jeg er lydig når jeg må. Men veldig uvant å bare sitte her time etter time. Har lydbok og strikketøy, da. Har kjempegod hjelp i ungene som er veldig fleksible, en kjører meg til lege i morgen (orker ikke stresse med parkering) en kommer og skreller poteter og kålrabi og eksen tar godt vare på hunden. |
![]() |
![]() |
#215 |
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Det som er vanskelig med smitten nå er jo at det ikke er klare regler for å være hjemme. Det er almenntilstanden som avgjør. Og terskelen for når man føler seg dårlig er forskjellig fra person til person, kombinert med at man ikke må teste ved sykdom. Men tydelig syke er uansett grunn til å holde seg hjemme (og jeg hadde nok hatt ekstra lav terskel denne uka rett før jul).
#216 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg må ha sovet i en rar stilling i natt. Det verker fra området ved høyre øre og nedover til skulderen. Blæh. |
![]() |
![]() |
#217 |
Klare sjøl
![]() Sv: Gruffetråden 13Oi, Retz, God bedring.
#218 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Gruffetråden 13Gruffen min gikk over, men den halvtimen den varte var ikke noe hyggelig: |
![]() |
![]() |
#220 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Gruffetråden 13Jeg har hostet på meg enten muskelbrist eller ribbensbrudd. Det helt supert at det skjedde denne julen, egentlig. Det er nemlig ingen dumme greier fra før hos oss.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
|
|