Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

NY NY uendelig shoppingtråd ...

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-08-07, 16:31   #381
nikki
Bør lage seg en tittel selv

nikki sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: NY NY uendelig shoppingtråd ...

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Har du fått kjøpt deg den nå? Grattis. Har fortsatt ikke gått lei min

Ikke jeg heller Grattis Malena!!

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 16:49   #382
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av morgana, her.

Har du fått kjøpt deg den nå? Grattis. Har fortsatt ikke gått lei min

Ja, nå, i dag.

Måtte spare, da. Det var den siste i min str. i butikken, så jeg har vært heldig.

Gammel 21-08-07, 16:52   #383
nikki

nikki sin avatar

nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

Ja, nå, i dag.

Måtte spare, da. Det var den siste i min str. i butikken, så jeg har vært heldig.

Da var det virkelig meningen at du skulle ha den

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 16:58   #384
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av nikki, her.

Da var det virkelig meningen at du skulle ha den

Dagen er berget, for å si det sånn.

Gammel 21-08-07, 17:49   #385
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av malena, her.

GRATTIS Malena!!!!
jeg elsker min

Gammel 21-08-07, 18:00   #386
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Angelique. Kjolen er kjempefin, men ser du virkelig for deg å bruke det skjerfet til kjolen? Når har man behov for så tykt skjerf sammen med kjole liksom?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 18:36   #387
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Angelique. Kjolen er kjempefin, men ser du virkelig for deg å bruke det skjerfet til kjolen? Når har man behov for så tykt skjerf sammen med kjole liksom?

Fordi jeg fryser nesten 100% av tiden på vinteren, skikkelig frysepinn
Det er en hverdagskjole, og skjerfet er i samme slags strikk som kjolen
Tror det blir veldig fint sammen, kan ha skjerfet over skuldrene når jeg er på kontoret feks....der er det nemlig veldig kaldt bestandig

Gammel 21-08-07, 18:57   #388
nikki

nikki sin avatar

Standard

Jeg kjøpte denne nydelige kjolen fra Minime i dag til datteren min

Vedlagte bilder
Filtype: jpg menini%20ullkjole%20beige.jpg (23,5 KB, 63 visninger)
nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 19:04   #389
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nye støvletter ble innkjøpt i dag. De er litt trange over leggen, så jeg er usikker på om jeg skal beholde de. Det er en problemstilling jeg ikke har vært ute for før. Lurer på om jeg skal gi beng i blodproppfølelsen, og kjøre på. Jeg synes de er ganske så kule.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg Støvlett 2.jpg (187,2 KB, 42 visninger)
Pepper Lemon er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 19:16   #390
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Nye støvletter ble innkjøpt i dag. De er litt trange over leggen, så jeg er usikker på om jeg skal beholde de. Det er en problemstilling jeg ikke har vært ute for før. Lurer på om jeg skal gi beng i blodproppfølelsen, og kjøre på. Jeg synes de er ganske så kule.

De var råkule
Kan jo få skomaker til å blokke de ut, jeg har som regel litt problemr med det som skal over leggen jeg også

Nikki:kjolen var nydelig

Gammel 21-08-07, 20:37   #391
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Utrolig vakker! Jeg husker ikke helt... er Minime et merke eller en (nett)butikk?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 20:38   #392
nikki

nikki sin avatar

Standard

Du får kjøpt den hos Luca.

Ja,Minime er ett norskt merke.

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 20:56   #393
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nikki: Så fin kjole - den var utrolig søt!

(Og de bootsene har storesøster. De er så kule at jeg kunne hatt dem selv!)

Miss Norway er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 20:59   #394
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Standard

Jeg var inne på hjemmesiden nå. Nydelige klær! Hvordan er kvaliteten synes du?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Ja de bootsene var helt nydelige. Lurer på om det var de jeg vurderte å kjøpte i Danmark i sommer. Hvilket merke er de?

Nooria er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:11   #395
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Kjempefin!! Den kjøper jeg når du skal selge den videre

Har kjøpt/bestilt dette til lillejenta:

Vedlagte bilder
Filtype: jpg rosa%20ullkjole%20chiff.jpg (32,3 KB, 14 visninger)
Filtype: jpg ro-072-roedstribetstrikkjole-lomme-p.jpg (56,0 KB, 6 visninger)
Filtype: jpg 5_%20mai%202006%20676.jpg (94,9 KB, 9 visninger)
Filtype: jpg kristadenimkjole.jpg (57,8 KB, 4 visninger)
Filtype: jpg 5_%20mai%202006%20584.jpg (138,7 KB, 6 visninger)

Sist redigert av morgana : 22-08-07 kl 11:21.
morgana er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:17   #396
nikki

nikki sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hvor kjøpte du de

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:19   #397
nikki

nikki sin avatar

Standard

[quote=Nooria;514661]Jeg var inne på hjemmesiden nå. Nydelige klær! Hvordan er kvaliteten synes du?

Første gang jeg kjøper noe av dette merket.Jeg må ha str.8 til snuppa,og dette er første sesong de går så høyt opp i størrelse.Så jeg er veldig spent.
Kommer vel i posten en av de nærmeste dagene

nikki er ikke aktiv  
Gammel 21-08-07, 21:38   #398
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Disse er bare überlekre, Monsoon !

Gammel 22-08-07, 16:13   #399
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pris?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 22-08-07, 20:30   #400
nikki

nikki sin avatar

Standard

669,-

nikki er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:21.