Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Hva strømmer du nå? #4

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-03-22, 20:39   #301
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva strømmer du nå? #4

Er midt i Pørni nå. Veldig bra!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 20:42   #302
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Er midt i Pørni nå. Veldig bra!

Bra! Jeg har planer om å se den når jeg er alene.

Gammel 01-03-22, 21:17   #303
m^2
Bør lage seg en tittel selv

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Utrolig hvor mye TV man får sett med noen sykedager og et strikketøy i fanget
Jeg binget et gjensyn med sesong 1+2 av discovery av witches før jeg tok sesong 3, og nå leser jeg bøkene igjen (lydbok). Elsker de bøkene, og hadde veldig sansen for spesielt den første sesongen av serien.
Inventing Anna - fascinerende! Gilded age - njatja, tidtrøyte.
Reacher var fabelaktig - elsket den!
The girl in the house across the street… nei. fenget ikke.
Yellowstone fenget ikke og Pørni har jeg ikke lyst til å se pga navnet

Landscapers på hbo var en pussig liten velspilt sak.
Ellers har jeg tatt et gjensyn med Lie to Me, Unforgettable og Suits, sånn for tidtrøytens skyld. Kanskje jeg tar et gjensyn med Shadow & Bone også, jeg skimmet litt gjennom den første gangen.
Anbefaler ellers Mindhunter for dem som ikke har sett den enda, på Netflix.
Også lurer jeg på om jeg skal hive meg på Wandavision og Hawkeye men vet ikke helt om jeg orker, det kan fort bli litt mye av det gode

Sist redigert av m^2 : 01-03-22 kl 21:25.
m^2 er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 21:29   #304
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

M2, tenk at hun heter Pernille i stedet, så legger du fra deg den tøysete tanken om at det ikke er en serie verdt å se. Jeg misunner deg for å ikke ha sett noe av den, for da har du det foran deg.

Gammel 01-03-22, 21:40   #305
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

M2, tenk at hun heter Pernille i stedet, så legger du fra deg den tøysete tanken om at det ikke er en serie verdt å se. Jeg misunner deg for å ikke ha sett noe av den, for da har du det foran deg.

Well said. Planlegger sesong to nå i løpet av denne uken.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 21:55   #306
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Note to self; jeg har planer om Reacher.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 22:49   #307
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Reacher likte jeg veldig godt. Jeg har lest nesten alle Reacherbøkene, og ble så utrolig skuffet når det var Tom Cruise som spilte Reacher. Reacher i bøkene er en stor mann, det er ikke akkurat Tom. (Selv om jeg likte de to filmene også.)

I serien er Reacher akkurat sånn jeg hadde forventet at han skulle være, en kjempediger mann.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 01-03-22, 23:10   #308
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjente behov for britisk krim så ser nå Bancroft på Cirkus.

Gammel 01-03-22, 23:43   #309
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

The Book of Boba (Disney+) S1
The Resident (Disney+) S2

Gammel 01-03-22, 23:51   #310
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av m^2, her.

Utrolig hvor mye TV man får sett med noen sykedager og et strikketøy i fanget
Jeg binget et gjensyn med sesong 1+2 av discovery av witches før jeg tok sesong 3, og nå leser jeg bøkene igjen (lydbok). Elsker de bøkene, og hadde veldig sansen for spesielt den første sesongen av serien.

Ganske så likt som meg! Så først S1, leste bøkene, så S2, leste Time's Convert, så S1-2 og så nå S3 når den kom Jeg synes også spesielt S1 var god. Har du fått med deg at Harkness skriver videre på historien?

Gammel 02-03-22, 00:16   #311
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Ferdig med nydelige Pørni!

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-03-22, 00:41   #312
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Men .... er den bare på Amazon Prime? Det har jeg jo ikke.

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-03-22, 20:47   #313
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Eg er ferdig med sesong to av Forbrytelsen. Synes den var bedre enn sesong 1, men likte ikkje at det var den som var mordaren som var mordaren. Kunne funne ein mindre barsk type til den rollen.

Gammel 02-03-22, 20:54   #314
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser at Madam Secretary har kommet på Viaplay, men jeg husker jo ikke hvor langt jeg så på TV2! Viste de seks sesonger?
Dette er min ultimate favorittserie, så kanskje jeg bare skal se alt på nytt?

Gammel 02-03-22, 22:06   #315
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Jeg har planer om å se siste sesong av Killing Eve, på HBO Max.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 02-03-22, 22:07   #316
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Standard

Jeg har akkurat sett Dynastiet Windsor på Nrk (lineær tv).

Gammel 02-03-22, 22:11   #317
amo

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Millen, her.

Jeg har akkurat sett Dynastiet Windsor på Nrk (lineær tv).

Holder jeg på med også.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv  
Gammel 02-03-22, 22:20   #318
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Standard

Hva tror vi om Euphoria? Noen som har sett den?

Karamell er ikke aktiv  
Gammel 02-03-22, 22:23   #319
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg ser at Madam Secretary har kommet på Viaplay, men jeg husker jo ikke hvor langt jeg så på TV2! Viste de seks sesonger?
Dette er min ultimate favorittserie, så kanskje jeg bare skal se alt på nytt?

Så bra at den har kommet på strømmetjeneste! Rart hvordan enkelte serier ikke kommer før langt om lenge.

Gammel 02-03-22, 22:26   #320
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Standard

Hva tror vi om Euphoria? Noen som har sett den?

Min datter på 19 mener det er noe av det beste som er laget. Alle jeg kjenner som har sett den synes den er bra. Personlig så er doptematikk noe som interesserer meg så enormt lite at jeg har gitt opp serier og filmer hvor det er hovedfokus.

Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.