Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-02-22, 11:46   #741
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Opprinnelig lagt inn av Syrinx, her.

Så kjekt. Tenker han ordner ut.
Men du, vet du når sesongen der borte starter? Hadde vært praktisk å innlosjere trønderbataljonen der når vi skal ha konfirmasjon, men mistenker at der er for tidlig.

Mener det er 18.mai

Gammel 28-02-22, 11:57   #742
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vinterferiestart. Og vi skal på ferie
På vintersportssted bare tre mil unna. Hele familien
I egen leilighet med peis og greier.
Nå blir det monopol, spa og ski hele uka!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 28-02-22, 12:05   #743
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Vinterferiestart. Og vi skal på ferie
På vintersportssted bare tre mil unna. Hele familien
I egen leilighet med peis og greier.
Nå blir det monopol, spa og ski hele uka!!

God ferie!

Gammel 28-02-22, 12:09   #744
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Mener det er 18.mai

Ah, takk. Da rekker vi ikke plassere dem der.

Gammel 03-03-22, 11:10   #745
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er på vinterferie. Egentlig en helt crazy ide. Ikke har vi råd, det er kalvingssesong i fjøset, å stappe fire tenåringsgutter inn i en liten leieleilighet i fem dager med åtte skift vintertøy og 16 par skisko (langrenn, slalom og snowboard).
Men vi mollkoser oss
Selv om to har covid og stort sett drar seg på sofaen, en falt i slalombakken i går og måtte på legevakta, vi har en syk kalv hjemme så jeg er hjem hver dag å steller den og i går kom det en kalv hjemme, heldigvis omtrent samtidig med legevaktbesøket så vi var i nærheten.
Neste vinter er eldste i militæret så det er sannsynligvis siste skikkelige familieferie.

Ps, det er folk på bruket altså, så dyra får stell og ettersyn. Vi har ikke reis fra dem liksom

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 03-03-22, 11:31   #746
Shun
Er fornøyd

Medlem siden: Jan 2011
Shun er populærShun er populærShun er populærShun er populærShun er populær
Standard

I går, men likevel:

Gikk en halvtimes tur i solskinnet i Oslo i går, og det kjennes litt ut som om jeg ble lett solbrent i ansiktet/første kontakt med sol på denne siden av vinteren.

Shun er ikke aktiv  
Gammel 03-03-22, 12:44   #747
venla
jabbsaft

venla sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ser på at kontoret mitt blir pusset opp. Får en behagelig fin grønnfarge på veggene i stedet for hvitt. Det blir lekkert!

Gammel 03-03-22, 13:23   #748
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Humrer litt av Floksas "ferie". Men deilig at dere koser dere!

Gammel 03-03-22, 14:19   #749
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

På vei hjem fra besøk hos Mutter'n så hopper et rådyr ut foran meg, såpass langt unna at det ikke la merke til meg før etter litt. Jeg ble stående stille lenge og iaktta det mens det rusla inn i skogen og titta seg rundt.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 03-03-22, 14:32   #750
Fintdethei!
Javel?

Fintdethei! sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Fintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de flesteFintdethei! er kulere enn de fleste
Standard

En over 3 timer lang fjelltur, delvis med brodder. I knallsol, podcast på øret, fuglesang og en liten niste underveis. Magisk.

Fintdethei! er ikke aktiv  
Gammel 03-03-22, 15:20   #751
Fersken
Tatt på

Fersken sin avatar

Hvor: Andre etasje
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Bestått en sertifisering etter traurige 3 dagers kurs på Teams.

Gammel 04-03-22, 12:04   #752
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Chirag i Karpe

I går fikk snuppa oppleve at HUN stod på scenen (riktignok bare som scenearbeider, men allikevel) og at HAN satt på tredje rad og jublet. Snuppa har vært veldig involvert i skolerevyen og det har visst niesa til Chirag også. Etter forestillingen hadde han tatt seg GOD tid til småprat og selfies, og det hadde vært SÅÅÅÅÅÅ stas. De gutta skjønner så veldig det å væ rerollemodell.

Gammel 04-03-22, 12:05   #753
Frøy
I endring

Frøy sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Chirag i Karpe

I går fikk snuppa oppleve at HUN stod på scenen (riktignok bare som scenearbeider, men allikevel) og at HAN satt på tredje rad og jublet. Snuppa har vært veldig involvert i skolerevyen og det har visst niesa til Chirag også. Etter forestillingen hadde han tatt seg GOD tid til småprat og selfies, og det hadde vært SÅÅÅÅÅÅ stas. De gutta skjønner så veldig det å væ rerollemodell.

Åh!

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv  
Gammel 04-03-22, 14:13   #754
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Standard

Jeg har fått kjole i posten!! Og den er så fin!!
Og satt som et skudd!!

Floksa er ikke aktiv  
Gammel 04-03-22, 19:20   #755
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg har noen faste fredagsmøter på jobb, der jeg kommer med informasjon om et dataystem jeg har ansvar for, og i dag møtte det opp 128 stk (!) - da føler jeg meg nyttig. (på teams)

Gammel 04-03-22, 19:59   #756
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Chirag, fine historien.

Jeg fikk klapp på skulderen i dag fordi jeg tok opp omtalen av hjemmekontorister. I tillegg var det igjen superhyggelig å møte kollegaer IRL.

Nevnte jeg at Helten og jeg rakk en liten tur på byen også? Mat på Way Down South, tur langs ælva, øl på Hør Hør (ved Gåsa) før vi dro hjem.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 04-03-22, 20:40   #757
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Jeg fikk flekke meg innvilget dagpenger! Det er en laaang historie bak dette, men den korte versjonen er at Anders på nav sin telefontjeneste om dagpenger er min helt i dag.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv  
Gammel 04-03-22, 20:46   #758
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

og way down south har jeg superlyst å spise på igjen snart!

Gammel 04-03-22, 21:33   #759
Nextlife
Rockesøster

Nextlife sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 1
Nextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme omNextlife har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det ser ut som min svigerinne som bor i USA greier å komme seg hit til uken. Det er straks 3 år siden hun har vært her, hennes foreldre som er godt over 80 blir mer og mer skranten i helsen. Jeg tror det blir et enormt godt og viktig besøk for alle, dette.

Gammel 04-03-22, 23:32   #760
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sitte ute i solen og det varmet godt.
Gjennomført MR av hodet. Det var ekkelt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.