Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag? #12

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-22, 10:59   #721
zeppelin
Jamning

zeppelin sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #12

Har fått gjort en oppgave på jobb som jeg har gruet meg til. FOR en lettelse når den mailen var sendt avgårde. Så pakket jeg pc-en sammen og driter i svaret frem til mandag. Nå er det helg.

Gammel 26-02-22, 13:41   #722
Ellisiv
Bør lage seg en tittel selv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Yngste datter jobber i kassen på vårt lokale supermarked utenom skolen. Det samme gjorde eldstemor da hun gikk på vgs. Jeg var og handla og hadde begge med meg. Han som satt i kassen, en godt voksen mann som har vært der i årevis, hilste på jentene, og så spurte han meg om det var mine jenter.
Da jeg svarte bekreftende, så han på meg og sa at jentene mine er kjempeflinke, blide og høflige, og « Du har gjort en veldig god jobb med dem.»

Ååååh! Jeg ble så glad at jeg nesten begynte å grine. Smiler rett rundt enda.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 26-02-22, 14:54   #723
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, så nydelig å høre!!!

Gammel 26-02-22, 22:09   #724
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Elsker bookis. Lander "nye" bøker i postkassen min stadig vekk. Blir alltid glad for bøker.

Gammel 27-02-22, 12:28   #725
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Så herlig Ellisiv

Jeg jubler over at arvingen endelig har fått førerkort og er veldig glad for at broren min sin kjæreste er kommet seg trygt til Polen (hun flyktet fra Kiev).

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 13:40   #726
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Så herlig Ellisiv, og Løve så godt.

Alene hjemme, og sitter ute i sola selv med litt sur kald vind, og hører på Radioteateret.

Gammel 27-02-22, 14:37   #727
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

I går snødde det en halvmeter, i natt var det stiv kuling og regn og idag var det 6 grader og regn. Så jeg ble glad av vårværet idag etter for mye vinter.

Gammel 27-02-22, 16:58   #728
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å, løve!

Jeg har klart å gå halvrask tur i sola, langs en kyststi jeg ikke har gått før, og det var fantastisk!! (Sluttfasen av covid her)

Gammel 27-02-22, 17:21   #729
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Knerten forsvant plutselig ut døra fordi han skulle på kino med en kompis. Nå har han sittet inne på rommet sitt i to år. Der har han riktignok pratet med masse folk, men jeg synes det er helt fantastisk at han treffer jevnaldrende fysisk igjen.

Gammel 27-02-22, 20:07   #730
Ellisiv

Ellisiv sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
Hvor: Rogaland
Ellisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smartEllisiv imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Så herlig Ellisiv

Jeg jubler over at arvingen endelig har fått førerkort og er veldig glad for at broren min sin kjæreste er kommet seg trygt til Polen (hun flyktet fra Kiev).

Gratla med lappen! Og si på gjensyn om noen måneder til bilen din.

2 jenter, -02 og -04
Ellisiv er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 20:21   #731
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ellisiv, her.

Gratla med lappen! Og si på gjensyn om noen måneder til bilen din.

Takk Hun har akkurat vært og hentet bilen til kjæresten, så enn så lenge har jeg og bil

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 27-02-22, 21:22   #732
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Grattis til datteren din, Løve!

Gammel 27-02-22, 21:25   #733
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Yngstemann, snart 17, fikk tilbud om sommerjobb i dag

Han fikk jobb på samme sommerhotell (Folkehøgskole i nærheten her) som søstrene har jobba på i flere år nå, og jeg regner med han har fått litt "hjelp" av at han er broren deres, for jeg vet at ledelsen har vært veldig fornøyd med dem
Så er det bare å håpe han lever opp til søstrenes "standard" da

Gammel 27-02-22, 21:28   #734
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Så flott, Mina!

Gammel 28-02-22, 07:56   #735
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den nye fargen på veggene i trappeoppgangen og i gangen i 2.etg "Solglød" fra Gjøco.

Har hatt malere her mens vi var på ferie.

Sist redigert av My : 28-02-22 kl 08:09.
My er ikke aktiv  
Gammel 28-02-22, 08:06   #736
mina
Strikker

mina sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Morgenens lille oppmuntring: Kikka ut badvinduet da jeg pussa tennene i morges, da så jeg et lite ekorn, sannsynligvis et som var født i fjor, for det var ikke så stort som de jeg har sett før.

Det lille ekornet drev med veldige akrobatiske krumspsring for å komme seg fra ett tre til et annet. Sånne småting blir jeg glad av

Gammel 28-02-22, 09:20   #737
Timar
Klar

Timar sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Blogginnlegg: 56
Timar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt avTimar har mye å være stolt av
Standard

Gårdagens smak av vår: To skjærer som tok morgenbadet i en liten sølepytt med smeltevann. De bakset og sprutet og koste seg.

Timar er ikke aktiv  
Gammel 28-02-22, 11:04   #738
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Morgenens lille oppmuntring: Kikka ut badvinduet da jeg pussa tennene i morges, da så jeg et lite ekorn, sannsynligvis et som var født i fjor, for det var ikke så stort som de jeg har sett før.

Det lille ekornet drev med veldige akrobatiske krumspsring for å komme seg fra ett tre til et annet. Sånne småting blir jeg glad av

Vi har ekorn i fuglemateren nesten hver dag og han er så søt der han sitter at vi bare fyller på ekstra. Fuglemat var det vi hamstra da koronaen kom, så det har vi nok av. Som jeg lo av mannen da han gikk bananas og kjøpte flere kg for sørge for at småfuglene ikke skulle lide noen nød om det ble mangelvare.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 28-02-22, 11:08   #739
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Standard

Nåh, den var søt, Nenne.

Gammel 28-02-22, 11:24   #740
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av mina, her.

Yngstemann, snart 17, fikk tilbud om sommerjobb i dag

Han fikk jobb på samme sommerhotell (Folkehøgskole i nærheten her) som søstrene har jobba på i flere år nå, og jeg regner med han har fått litt "hjelp" av at han er broren deres, for jeg vet at ledelsen har vært veldig fornøyd med dem
Så er det bare å håpe han lever opp til søstrenes "standard" da

Så kjekt. Tenker han ordner ut.
Men du, vet du når sesongen der borte starter? Hadde vært praktisk å innlosjere trønderbataljonen der når vi skal ha konfirmasjon, men mistenker at der er for tidlig.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:26.