Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråden #10

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-22, 20:31   #641
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråden #10

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Ja, helt hinsides. Det er såååååå mye annet mer fornuftig å bruke penger på! Skolebygg med muggtendenser, eldreomsorg, ja listen er uendelig. Makan til sullekopper.

Jepp.

Gammel 18-02-22, 20:32   #642
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Det tar jo enormt med tid, Fjols. Selv om det er hurtigbåt så tar det jo noen timer.

Gammel 18-02-22, 21:16   #643
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Glasset og etuiet til mobilen er gåent.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 18-02-22, 21:23   #644
Fjols
Bør lage seg en tittel selv

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det tar jo enormt med tid, Fjols. Selv om det er hurtigbåt så tar det jo noen timer.

Det har du helt rett i, lønner seg ikke å bo i distriktene hele tiden nei.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 18-02-22, 21:37   #645
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fjols, her.

Det har du helt rett i, lønner seg ikke å bo i distriktene hele tiden nei.

Det hadde jo lønt seg for dere å ta båten tilbake i stedet for å vente på flyet.

Gammel 18-02-22, 21:51   #646
Fjols

Fjols sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Fjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt liktFjols er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av star, her.

Det hadde jo lønt seg for dere å ta båten tilbake i stedet for å vente på flyet.

Jah!
Det hadde lønnet seg masse for Widerøe også, fordi nå blir det ei natt på hotell her i byen.

Vi har ikke med oss noe, så må få tak i tannbørste. Har med medisinen min heldigvis.

Fjols er ikke aktiv  
Gammel 18-02-22, 22:14   #647
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av løve70, her.

Jeg gruffer over rot på jobben som gjør at jeg måtte hive meg rundt og reise til USA neste uke. Dårlig flyrute og ikke plass på samme hotell som alle andre

Konferanse?

Gammel 18-02-22, 22:57   #648
løve70
Enda en som trener

løve70 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av millact, her.

Konferanse?

Ledersamling

løve70 er ikke aktiv  
Gammel 19-02-22, 22:52   #649
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tenåringskropper. Over alt. Lange bein, hender og føtter. Som bare må dytte litt, kile litt, løfte, klype og lekeslåss. Slik at det velter en hel bøtte med råmelk (se for deg 10 liter fløte) ut over kjøkkenet.
Faen i helvete på en sten!!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 19-02-22, 22:55   #650
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg skulle ønske at denne regjeringen kunne brukt motstanden mot de nye regionene, til å gjøre det forrige regjering ikke fikk til: Gå tilbake til tegnebrettet og si "ok, vi hadde en inndeling som ikke var ideell, så lagde vi en ny som løste noen problemer og lagde noen andre. La oss begynne fra scratch: Hva slags oppgaver skal regioner/fylker ha? Hvilken størrelse (geografisk og i folketall) er god for å gjøre de oppgavene?" osv. Og brukt tid på det, men med et tydelig mål om å lande regioner som FUNGERER.

Nettopp! Og samordne. Nå har vi en regioninndeling for sykehus, en annen for politiet og en tredje for fylkene som nå skal endres både her og der. Hva med å samle alt i storregioner, hvis vi skal ha et slikt mellomnivå, og slutt å surre med stedsnavna?

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv  
Gammel 19-02-22, 22:57   #651
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Floksa: Jeg hadde nok kommet på litt kraftigere uttrykk der.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 19-02-22, 22:59   #652
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Strå, her.

Floksa: Jeg hadde nok kommet på litt kraftigere uttrykk der.

Jeg skal ikke skryte på meg at de lærte noen nye ord. Men det de som kom var såpass at han som for en gangs skyld ikke var involvert kom ned fra etasjen over….

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 19-02-22, 23:09   #653
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

MGP. Altså.

Gammel 19-02-22, 23:16   #654
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

MGP. Altså.

Det kan du si

Det mest gruffet fra min side er dog at min neeeeeesten 11 år gamle datter som har sett alle delfinalene, stemt og hatt meninger hele veien, satt her som en liten sekk og bare "vet ikke. Orker ikke"

Hun er egentlig ikke velsig syk. Men åpenbart ikke i form. Hun har korona. Og der tok fra henne gleden i finalen, hun som har gledet seg i så mange uker.

Gammel 19-02-22, 23:22   #655
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 53
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

MGP. Altså.

For å være ærlig gruffer jeg mer over folk som år etter år gruffer/klager/denslags over mgp.

Gammel 19-02-22, 23:36   #656
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Da vil jeg gruffe over at det blir gruffet over min gruffing i en gruffetråd.

Gammel 19-02-22, 23:43   #657
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Typisk!

Gammel 19-02-22, 23:48   #658
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil bare gruffe over at noen gruffer over at noen gruffer over at noen gruffer. Nei, jeg bare tuller. Jeg måtte bare.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 20-02-22, 00:04   #659
Magica
søt

Magica sin avatar

Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Jeg kan jo gruffe litt på ekte over snøstorm og snøkaos, det har vært helt crazy stygt vær her lenge, egentlig siden jul. Det skal bli bedre i morgen da, kanskje…

Gammel 20-02-22, 00:59   #660
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså!

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

Jeg vil bare gruffe over at noen gruffer over at noen gruffer over at noen gruffer. Nei, jeg bare tuller. Jeg måtte bare.

Enig. Og jeg tuller ikke.

007 er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:21.