|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#922 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3En kongelig affære på NRK. Svensk serie om en "skandale" jeg ikke visste noe om. |
![]() |
![]() |
#923 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Jeg har begynt å se West wing.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
#924 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3
Jeg gjorde det samme i dag, fikk med meg hovedtingene og klarer fint å følge videre. Nå er jeg enig i at den er bra. |
![]() |
![]() |
#926 |
Medlem siden: Sep 2007
Når jeg startet på sesong 2 så ble jeg plutselig usikker på om jeg hadde sett dette før. Jeg leste boka etter at jeg så sesong 1 av Wisting, og da brukte jeg liksom den filmen inne i hodet mitt når jeg leste boka til sesong 2. |
![]() |
![]() |
#927 |
Introvert textrovert
|
Jeg ser ikke den svenske serien om kongehuset, men er ikke også hun skuespilleren den samme som er i Vår tid er nå (om det er den du mener med restaurantserie)? Hun politikeren som hadde en affære med hun fagforeningsdama. Akkurat samme klær og hårstil, ser jeg.
#928 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Akkurat nå holder vi på med Station 11 og The Landscapers. Liker begge to godt.
#929 |
heimføing
|
Ja, det var ganske likt, og kjente skuespillere, ja. De var til og med på Operakällaren og spiste i denne serien, var ikke det restauranten fra Vår tid er nå? |
![]() |
![]() |
#930 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Anbefaler Gomorrah! Italiensk mafiakrim på ViaPlay. 5 sesonger. Utrolig spennende. Ettersom jeg ikke kan italiensk tok deg meg en episode å venne meg til å lese undertekst, men gosj så spennende og bra.
#931 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Henger sesong 1 og 2 av Wisting sammen eller er det to ulike mysterier? Er begge nye eller kan jeg ha sett en av dem før? |
![]() |
![]() |
#933 |
Introvert textrovert
|
Tror det står 2019 på sesong 1.
#934 |
~~~~~~~
|
Henger ikke sammen i det hele tatt. Startet på sesong 2 I dag. Samme hovedroller da.
#935 |
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Er det noen her med T-wee? Jeg finner ikke West wing via t-wee, men finner den i HBO Max-appen (som jeg har «kjøpt» via poeng i T-wee). Hva kan være galt??
#936 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Det er sånn med flere serier, Observatøren. Jeg har gitt opp og strømmer via HBO Max-appen. Jeg har begge pga poeng i T-Wee, så nå håper jeg nesten at det er lenge til de blir enige med TV2.
#937 |
|
#938 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Begynte like godt på sesong 1 av Wisting. Hadde ikke sett den før og ble overlykkelig av oppdagelsen. Perfekt å ha så mange episoder å se frem til. Sesong to er jo så få |
![]() |
![]() |
#939 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Sett ferdig Jorden rundt på 80 dager, nrk.
2006-2010-2013 Sist redigert av Millen : 05-01-22 kl 22:23. |
![]() |
![]() |
#940 |
heimføing
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå #3Nå er jeg på svensk tv og ser ORCA, en pandemi-film. Ensomhet i ensomhetens tid, sier VG: https://www.vg.no/rampelys/film/i/dl...nsomhetens-tid |
![]() |
![]() |
|
|