|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() JulekrybbeStoresøster ønsker seg en fin julekrybbe som hun kan samle deler til. Jeg har den i glass fra Hadeland, men vet dere om noen andre?
![]() |
![]() |
#2 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: JulekrybbeJeg synes den til Willow tree er veldig fin. (Og veldig dyr.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: JulekrybbeWillow tree her også. Har samla i fleire år. No har eg 24 delar, og tek den fram del for del som ein adventskalender.
![]() |
#6 |
trenger lading
|
![]() Sv: JulekrybbeHenning, treskjærer på Toten.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: JulekrybbeJeg har også Willow Tree, med utvidelser. Pluss en ekstra gravid-figur, som er Maria i adventstiden.
![]() |
![]() |
#8 |
Flawsome
Medlem siden: Aug 2011
![]() Sv: JulekrybbeHadde det ikke vært for at jeg allerede har en ganske fin julekrybbe, hadde jeg begynt å samle på Willow Tree. Den er virkelig den fineste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: JulekrybbeVi har en julekrybbe som mannen fikk i gave fra ei tante en gang i tiden. Jeg liker den i grunnen godt, den er passe søt, passe stor og passe kitch. Aner ikke hvor den er fra, og finner ikke bilde av den på nett. Den får akkurat plass i vinduskarmen hvor den har sin faste plass. Den mangler det ene lammet, fordi eldstejenta var veldig opptatt av det en periode da hun var to-tre år, påstod det var Sauen Shaun
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-01-22 kl 10:23. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|