|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#441 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Jeg blir VELDIG takknemlig for forslag til løsninger, særlig på jeans-problemet!
|
|
|
#442 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T
Vet dette ikke er tråden for å være løsningsorientert, men det er faktisk et stort problem for oss med smal midje og brede hofter/store lår/legger også. For at det skal passe i beina så blir det alt for stort rundt midja. KLÆR ASS.
|
|
#443 |
|
Dragedytteren
|
JA!
|
|
#444 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEr det her jeg kan hyle om at kjoler som passer i bredden blir for korte? |
|
|
|
|
#445 |
|
Glad
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG THenger meg på strømpebukse-rulle-irritasjonen.
|
|
#447 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
JA! Og jeg er IKKE akkurat smal i midjen (langt derifra
|
|
#448 |
|
geskjeftig
|
JAH! :lang overkropp:
|
|
#449 |
|
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TEnig ang. størrelser på klær, er kort og stutt og finner altså ingen vinterbukser som passer meg. |
|
|
|
|
#450 |
|
Klar
|
Jeg har store pupper og ble derfor lykkelig da jeg oppdaget en egen undertøysbutikk for store størrelser sist jeg var i USA. Men hadde de BH'er i min cup-størrelse, 80 G'ish?? NEI! |
|
|
|
|
#451 |
|
can-jur
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg kan informere om at det ikke hjelper å ha timeglassfasong når men er høyere enn 165 cm (jeg er nesten 180cm) for alle bukser har kjempestor midje og ekstremt trange legger
|
|
|
#452 |
|
intro
|
Timeglassfasong hjelper ikke uansett.
|
|
|
#453 |
|
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TTimeglassfasong er dritt når man er 156 cm også, ja.
|
|
|
#454 |
|
Shake it out!
|
Ja hva ER det der??! Alt undertøy med cup - man går opp i stoff brukt, men cupen er omtrent like stor.
|
|
#455 |
|
I mål
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg er sulten. Jeg har vært sulten og følt meg dehydrert helt siden igår tidlig, med tilhørende hodepine. Jeg savner alkohol, sjokolade og potetgull og MYE mat, til tross for at jeg allerede har sprukket når det gjelder både sjokoladen og potetgullet. |
|
|
|
|
#456 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TJeg fikk tips om proteinrundstykker da jeg sutret på fjaseboka her om dagen, skal testes!
|
|
#457 |
|
Shake it out!
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TKan du spise kruskakli, Blondie? Jeg har en veldig ok oppskrift med egg, kruskakli og cottagecheese. De blir saftige og gode.
|
|
#458 |
|
ctrl+z
|
Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TÅh, takk! Kokebok høres gull ut.
|
|
#459 |
|
I mål
|
Eller havremel. Den jeg lager, er med havregryn og havremel, og det høres jo veldig likt ut. Tipper de minner veldig om dem med kruskakli. Jeg former dem forøvrig ikke med hendene heller, lager bare en pølse og deler med kniv, eller bare setter med skjeer. Alt går an. |
|
|
![]() |
|
|