Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG TALT!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-20, 13:50   #841
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Hvorfor må jeg PURRE på ting HELE TIDEN?!? Kan ikke folk bare gjøre som avtalt?

Ja... Av 13 lærere som skulle levere noe onsdag, leverte 1 (og to fikk utsatt til dagen etter - de spurte i forkant og leverte da de skulle). Purret torsdag med frist kl. 14 fredag. Fortsatt mangler jeg to. Og de lurer på hvorfor jeg er skeptisk til hjemmekontor...

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er aktiv nå  
Gammel 02-11-20, 16:22   #842
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Såpekassetråd: For illsinte rants om ting som kanskje ikke er viktig, MEN ÆRLIG T

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

For å være ærlig - det å være regelrytter har et par ganske usjarmerende sider også. Det er ikke egentlig noe jeg anbefaler folk å være i så sterk grad som jeg er. Å "bruke hue" er noen ganger en undervurdert egenskap.

Jeg kommer akkurat fra et møte der jeg sa fra om noe regelverk (som andre hade oversett) som potensielt kunne endret en sak. "Nå tror jeg ikke vi skal gjøre dette til et veldig stort problem" var responsen. Neida, jeg gjorde det ikke til et stort problem. Men folk må jo vite om at det finnes et hypotetisk valg B i saken!!!??????

Gammel 02-11-20, 16:36   #843
Høst
Ad astra

Høst sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 339
Høst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner tilHøst er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelle, her.

Jeg kommer akkurat fra et møte der jeg sa fra om noe regelverk (som andre hade oversett) som potensielt kunne endret en sak. "Nå tror jeg ikke vi skal gjøre dette til et veldig stort problem" var responsen. Neida, jeg gjorde det ikke til et stort problem. Men folk må jo vite om at det finnes et hypotetisk valg B i saken!!!??????

Etter intern omorganisering ble jeg eneste (og helt ny, de har aldri hatt noen før) jurist på en seksjon. Jeg jobber egentlig med nettsider, litt koding, design og slikt, men hei - jeg er nå jurist da, så når det var ett ÅPENBART behov for å få ting under kontroll og gjort riktig, så sa jeg i fra selvsagt. På ett tidspunkt kastet sjefen min hendene i været og utbrøt fortvilt "Død over alle jurister!"

Han mente det ikke så alvorlig, men fader også - til alle sure grinebitere som er overbevist om at verden går under hvis ikke akkurat DERES innhold vises: HVIS COOKIENE SOM FØLGER MED ER DEFINERT SOM MARKEDSFØRING, NEI DA KAN IKKE ALLE SE DEN FILMEN DIN OG JEG KAN IKKE ENDRE LOVEN FOR AT DU SKAL FÅ DET SOM DU VIL!!!!

Though my soul may set in darkness, it will rise in perfect light; I have loved the stars too truly to be fearful of the night.

Høst er ikke aktiv  
Gammel 02-11-20, 17:16   #844
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Når kollega som var SÅ kritisk til mitt forslag til valg av leverandør av en tjeneste og gaulte etter referanser, for «vet vi om hen kan levere det vi vil ha?», plutselig vil vi skal akseptere hans valg av leverandør, som overhode ikke har referanser «men hen kan gjøre dette». Og spør for gang x «hvor mye penger skal vi bruke på dette» med hint om at den rammen vi har satt er for lav. NEI, LEVERANDØREN DIN ER FOR DYR!!!!

Gammel 02-11-20, 23:44   #845
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Terrorangrep igjen?!?!! Eneste føkkings fordel med covid har jo vært fraværet av religiøse idioter som springer rundt i Europa med skytevåpen og kniv!!!

Gammel 03-11-20, 01:12   #846
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Leser at man skal kutte 6 millioner til et skoletilbud for dem som sliter i vanlig skole. Sønnen min har vært en av dem som har hatt stor glede av dette, og tilbudet har langt på vei ære for at han nå fungerer godt i vanlig skole. Mange av dem som går der er elever som overhode ikke mestrer vanlig skole, og som får en dag i uka hvor de føler mestring og glede. OG SÅ SKAL DE KUTTE tilbudet?!?????! Poden min er ferdig til våren, og vil neppe merke kuttet (jeg her bare fått leet ingressen), men det gjør meg eitrende forbanna på vegne av alle dem som ikke får den muligheten til å føle mestring som min sønn har fått!!! Slutt å ta penger fra de mest sårbare!!!!

Gammel 03-11-20, 16:04   #847
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Leser at man skal kutte 6 millioner til et skoletilbud for dem som sliter i vanlig skole. Sønnen min har vært en av dem som har hatt stor glede av dette, og tilbudet har langt på vei ære for at han nå fungerer godt i vanlig skole. Mange av dem som går der er elever som overhode ikke mestrer vanlig skole, og som får en dag i uka hvor de føler mestring og glede. OG SÅ SKAL DE KUTTE tilbudet?!?????! Poden min er ferdig til våren, og vil neppe merke kuttet (jeg her bare fått leet ingressen), men det gjør meg eitrende forbanna på vegne av alle dem som ikke får den muligheten til å føle mestring som min sønn har fått!!! Slutt å ta penger fra de mest sårbare!!!!

Det er så utrolig korttenkt å kutte på sånne ting. -er med deg.

Gammel 05-11-20, 09:31   #848
celebelen
Dragedytteren

celebelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvem mente det var en god idé å legge et webinar til FREDAG ETTERMIDDAG?! Hva tror de vi får med oss de to siste timene av arbeidsuka? Og på fridagen min, tilogmed

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 05-11-20, 10:16   #849
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av celebelen, her.

Hvem mente det var en god idé å legge et webinar til FREDAG ETTERMIDDAG?! Hva tror de vi får med oss de to siste timene av arbeidsuka? Og på fridagen min, tilogmed

Vi har hatt webinar om ettermiddagen lille julaften. Jeg mistenker at han som holder dem (leder) har i måloppnåelsen sin "x webinarer", men han vil ikke at vi skal bruke fakturerbar tid på å høre på dem, så han avholder dem på et tidspunkt der ingen er på jobb likevel.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 21:31   #850
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvorfor finnes det ikke munnbind i gull eller sølv?!?! Herlighet, det er jo snart høytid?! Skal man liksom gå rundt med hverdagsmunnbind på julaften?! Hæ?! Og så i verdens rikeste land?!?

Gammel 06-11-20, 21:34   #851
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Hvorfor finnes det ikke munnbind i gull eller sølv?!?! Herlighet, det er jo snart høytid?! Skal man liksom gå rundt med hverdagsmunnbind på julaften?! Hæ?! Og så i verdens rikeste land?!?

Og hvor ble det av STORE BOKSTAVER, HÆ? Jeg vil ha mørkerøde med gullkant. NÅ.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 22:00   #852
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg møtte en dame med gullglittermunnbind i dag. Men i tekstil da, ikke medisinsk. Engangsmunnbindene burde uppe gamet sitt.

Tallulah er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 22:02   #853
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg møtte en dame med gullglittermunnbind i dag. Men i tekstil da, ikke medisinsk. Engangsmunnbindene burde uppe gamet sitt.

Et veldig uutnyttet marked, ja. Jeg ville egentlig hatt gull-munnbind i sånn tynt festkjolestoff. De hadde antagelig ikke funket noe særlig, men jeg måtte jo holdt to meters avstand uansett.

Gammel 06-11-20, 22:03   #854
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Ny limpistoltråd? Pimp ditt munnbind.

Gammel 06-11-20, 22:04   #855
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Verden er full av overkloke mennesker som har nerdet kjemi hele livet. Hvor vanskelig kan det være å få en FUCKINGS vaksine på plass da?

007 er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 22:21   #856
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Engangsmunnbindene burde uppe gamet sitt.

Prøver så godt jeg kan, men folk vil ha svarte - helsvarte. Jeg har mista tellinga på hvor mange svarte munnbind, med svart tråd og svart strikk jeg har sydd til folk nå. Stoff og Stil er pokker meg utsolgt for svart bomullssateng!

Ja til fargerike, sprudlende munnbind!

Gammel 06-11-20, 22:29   #857
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Jeg vil at NOEN (eg. Eldste, men gidder hen?) skal sy meg stilige munnbind i fint stoff, gjerne fargerikt, så lenge det ikke er gult (eller gull og sølv), men skjer det? Neida, jeg kommer til å bli TIPPOLDEMOR før tydeligvis.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 22:41   #858
Floksa
can-jur

Floksa sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har munnbind med hest, ku, roser, Harry Potter og får nå med jul
Nesten synd at de ikke brukes. Men er klar når det blir behov her
Gutta har med biler og traktorer på!
Har bestilt stoff med enhjørninger og tenkte å sy av det!!

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 06-11-20, 22:43   #859
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Prøver så godt jeg kan, men folk vil ha svarte - helsvarte. Jeg har mista tellinga på hvor mange svarte munnbind, med svart tråd og svart strikk jeg har sydd til folk nå. Stoff og Stil er pokker meg utsolgt for svart bomullssateng!

Ja til fargerike, sprudlende munnbind!

Jammen godt jeg bestilte noen spreke av deg da. Gleder meg!

Gammel 06-11-20, 22:44   #860
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Inagh: Du hører du må bestille opp julestoff nå.

Karamell er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:17.