Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Ambulanse nektet å ta med seg voldsoffer (VG)

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-08-07, 10:11   #61
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Dette skremmer meg litt. Samtidig vil jeg ikke uttale meg bastant før jeg vet hva som faktisk skjedde. Og det får vi kanskje aldri vite?

syns egentlig at vi vet nok jeg... uansett hvordan mannen har oppført seg så har di absolutt ingen unnskyldning til å ikke ta med seg en så skadet mann.. helt hår reisene..

håper di aldri får sette sine nein i en ambulanse ijenn!!

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:15   #62
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Samtidig vil jeg ikke uttale meg bastant før jeg vet hva som faktisk skjedde. Og det får vi kanskje aldri vite?

Da spør jeg deg også - Er det noe du mener kan ha skjedd som rettferdiggjør ambulansepersonellets uttalelser og oppførsel?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:33   #63
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Da spør jeg deg også - Er det noe du mener kan ha skjedd som rettferdiggjør ambulansepersonellets uttalelser og oppførsel?

Jeg mener ingenting om hva som kan ha skjedd, det er jo derfor jeg ikke vil uttale meg bastant. Jeg sa jo at jeg ble skremt av hendelsen. For alt jeg vet kan mannen ha gjort noe som ikke vitnene har sagt noe om.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:34   #64
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Jeg mener ingenting om hva som kan ha skjedd, det er jo derfor jeg ikke vil uttale meg bastant. Jeg sa jo at jeg ble skremt av hendelsen. For alt jeg vet kan mannen ha gjort noe som ikke vitnene har sagt noe om.

Så da skal han bare få ligge å dø?

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:36   #65
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Så da skal han bare få ligge å dø?

Nei, men i all verden. Hvor har jeg sagt det? Ro deg ned litt.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:37   #66
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Grusomt. Så det på tv igår jeg og. Mannen ligger der og blør, når politiet kommer så setter de seg ned og spør om ID? DET er det første de gjør liksom...
Og til slutt måtte det bil en taxi som kjørte mannen til sykehus.

Man har da vel rett på hjelp når man er skadd, uansett hudfarge? Bakgrunnen for at han er skadet synes jeg i utgangspunktet ikke har noen betydning. Det vil vel bli en sak i etterkant.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:39   #67
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.461
Blogginnlegg: 629
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

For alt jeg vet kan mannen ha gjort noe som ikke vitnene har sagt noe om.

Men det forandrer jo ikke saken, gjør det?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:41   #68
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Som tidligere nevnt; man kan gjøre og si mye rart om hjernen er skadet. Bare enda større grunn til at de burde tatt han med.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:41   #69
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Men det forandrer jo ikke saken, gjør det?

Nei, de burde ha tatt ham med seg. Poenget mitt er at jeg vil ikke si noe mer fra eller til om hva som har hendt før jeg faktisk vet det.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 10:43   #70
syllan
Viking F.K !!
 
syllan sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
Innlegg: 1.254
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

en skadet person trenger hjelp uansett hva han har gjort eller ikke gjort.. å det er vertfall ikke opp til ambulanse personell å vurdere om han fortjener det eller ikke...
di har en plikt som fagfolk å ta seg av folk som trenger hjelp..

kjenner at jeg blir så sinnsykt provosert av denne saken her..

syllan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 11:05   #71
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, men i all verden. Hvor har jeg sagt det? Ro deg ned litt.

Jeg er rolig. Ingenting forsvarer ambulansepersonellets oppførsel. Ingenting.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 11:09   #72
Benmurphy
-
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.423
Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Nei, de burde ha tatt ham med seg. Poenget mitt er at jeg vil ikke si noe mer fra eller til om hva som har hendt før jeg faktisk vet det.

Og det er jo alltid et godt poeng.

Men det er jo et problem i at man ofte ikke får vite hva som har skjedd når politiet eller andre offentlige tjenestemenn har begått rasistiske lovbrudd. Obiara-saken i Trondheim er jo et stygt eksempel på akkurat det.

Ben "Stopp Volden!" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 11:11   #73
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Men det er jo et problem i at man ofte ikke får vite hva som har skjedd når politiet eller andre offentlige tjenestemenn har begått rasistiske lovbrudd. Obiara-saken i Trondheim er jo et stygt eksempel på akkurat det.

Ben "Stopp Volden!" Murphy


Skal mye til for å "felle" en politimann. Sånn må det kanskje være også. Men likevel. Mye tyder på at Obiara-saken kunne vært håndtert annerledes ja.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 11:12   #74
amylin
One of These Days
 
amylin sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.932
Blogginnlegg: 246
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg kjenner noen veldig greie og flotte somaliske gutter/menn som er ressurssterke og bidrar mer enn mange til samfunnet innen frivillig og politisk arbeid i tillegg til studier. Når jeg hører en del av de fordommene de blir møtt med, så beundrer jeg dem for at de makter å stå på og ikke gi seg. Jeg har ikke møte mange nordmenn jeg tror ville orket det hardkjøret disse opplever når det gjelder stigmatisering og rasisme.

Jeg tror absolutt at noen ga blanke f... i å ta med seg en skadet somalier. Det får meg ikke til å heve et øyenbryn en gang. Men lei meg, blir jeg. For jeg tror at folk man behandler som dritt lenge nok, etterhvert vil oppføre seg som dritt.

Må bare signere dette. Jeg kjenner ikke så mange somalier, men tror absolutt på det du sier Mim. Utrolig så dårlig vi utnytter den ressursen innvandrere er. Tenk deg at du flytter til et annet land, men det landet vil ikke ha kunnskapen din så du må kjøre taxi eller vaske. Men det er nok en annen diskusjon. Synes det er synd at vi har kommet så langt at helsepersonell reagerer på denne måten. Vi skal kunne stole på at hjelpen er til for å hjelpe skadete mennesker og helsepersonell har faktisk ikke lov til å forskjellsbehandle mennesker.

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 12:46   #75
era
Bør lage seg en tittel selv
 
era sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: østfold
Innlegg: 3.538
era har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt avera har mye å være stolt av
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Så vidt jeg forsto så gikk ikke ambulanse og politiet bare fra en mann som lå i koma på gresset , men feillbedømmte situasjonen fordi han først sto oppreist og jobba med å få "tingen" ut av buksa da han hadde ufrivillig vannlating.

Det horiblie er at ja hadde dette vært en hvit mann med "riktig" innpakning, ville de ha tenkt mulig hodeskade mens her tenkte de full somalier kranglet med gambier og prøver å pisse på bilen.

Jeg er så enig med MIM her at jeg ikke har noe å tilføye.

era er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 15:14   #76
Esme
Mother of Dragons
 
Esme sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 20.029
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

En utrolig stygg sak.

Rent faglig er det dessuten urovekkende at det her synes som at personens uro, urinering og spying nærmest er brukt mot pasienten. Sjangling, blodig oppkast og manglende kontroll på vannlating etter hodetraume er tegn på økt trykk i hjernen som ambulansepersonell skal kjenne til.

Signerer denne, ikke bare stygg sak, men også veldig merkelig.

Hva var det med de ambulansefolkene? Det er jo ikke sånn til vanligvis at ambulansene ikke tar med folk som gjør akkurat det han gjorde: sjanglet rundt og urinerte og spydde. De pleier jo å hente inn mange slike i løpet av en helg. Helt merkelig historie altså, skjønner ingenting.

__________________
It takes a great deal of effort to sustain a conservative, trustworthy persona.
Esme er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:17   #77
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=174423

Jeg dåner!!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:34   #78
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Vi kan dåne i kor. Greit nok de sa ikke "svarting" ol, men de ville neppe snakket så stygt til en nordmann....

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:40   #79
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.321
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Vi kan dåne i kor. Greit nok de sa ikke "svarting" ol, men de ville neppe snakket så stygt til en nordmann....

Akkurat det vet man jo ikke. Og jeg stusser på at politiet mente han trengte å sikres ved transport? Det betyr antageligvis at de har en litt annen informasjon enn det som er kommet frem i media.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 17:44   #80
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.637
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ambulanse nektet ta med seg voldsoffer (VG)

Safran: du har selvsagt helt rett. Men her snakker vi vel alle ut fra "OM det som er fremkommet i media stemmer". Med det forbeholdet.

Det siste nå er visstnok at ambulansen hadde avtalt at politiet skulle ta ham med på legevakten. Da blir det jo selvsagt en annen situasjon; da har ambulansepersonalet (feilaktig i ettertid, men alle medisinske vurderinger er vanskelige der og da) vurdert at han ikke var tiltrengende direkte sykehusinnleggelse, men kunne vurderes og behandles på legevaktsnivå (først). At politiet så dro uten mannen var jo fortvilende - misforståelse?

Regnet jo med at saken var mer nyansert enn det som kom frem i VG etc (bombe!), men uansett har det skjedd flere tragiske feilvurderinger i denne saken og at det ikke akkurat talte til mannens fordel at han var utlending er det vel ikke så veldig mange som er uenige i.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:44.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no