|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien
|
|
|
#42 |
|
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Setningen som du gjenga var flåsete ja (om det var det du meinte). Eg la merke til den, og eg er enig med deg der. Dette med at det var "naturlig". Tullete. Likevel syns eg ikkje at dette med kjønn var noko poeng i det han skreiv |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Glamorøs
|
Jeg syns absolutt det var det, og akkurat det avsnittet understreket det jo. Han ville snakke om pappaene, de som ikke greide å skjule frustrasjonen sin, slik kvinner kan. De som ikke er naturlig bekymret.
Sist redigert av Tallulah : 07-08-07 kl 12:58. Årsak: tillegg. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienInnlegget hans var ufattelig kjedelig ja, men det forventet jeg liksom fra en Syse.
|
|
|
#45 |
|
Ekvilist
|
Jeg er på linje med Glitter i denne diskusjonen.
Generalisering i forhold til kjønn kan sikkert være både humoristisk og passelig. Jeg synes allikevel ikke at foreldres "slitenhet" i ferien virker kjønnsbetinget sånn generelt - det er vel derfor jeg ikke skjønte helt humor og poeng med innlegget. Når han (jf. forrige sitat) gjør dette til en mannsgreie for så å avslutte med følgende, blir det hele enda mer snodig synes jeg:
|
|
|
#46 |
|
Smugleser
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienKanskje han spilte kjønnskortet for å forsøke å få litt oppmerksomhet??
|
|
|
#47 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienSyses innlegg MED smileyer:FERIERENDE mennesker ser oftest glade ut.
|
|
|
#49 |
|
Stadig underveis
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienJeg elsker barna mine herfra til månen og inn i evigheten og tilbake, men jeg må si at jeg var sliten på slutten av ferien. Følte at jeg hadde drevet barnehage i 5 uker. Så jeg har den største forståelse for at Syse er sliten, og jeg tar noen av innspillene hans som lett humor. |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Passiv
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienJeg tror vi gjorde noe riktig på årets ferie. Det ble nemlig det som en ferie er ment å være - en mulighet til å roe ned og være masse sammen som familie! |
|
|
|
#51 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
|
|
|
#53 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienInnlegget ble betydelig bedre etter bruk av smilyer ja
.... så får jeg inntrykk av at unge herr Syse nok har opplevd en og annen situasjon i ferien hvor tålmodigheten hans har blitt satt på en litt for hard prøve og føler behov for å forklare seg |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienDa jeg leste Juritsens innlegg fikk jeg lyst til å klappe ham nedlatende på hodet og si "Kos deg du, med din ENE, søte, 1-åring, men du ANER ikke hva det er å ha en flokk med større unger som faktisk krever noe av deg!"
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienKjenner meg igjen i mye.. er alenemor. :svett: |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Leser
|
Ja, men dette sier han jo bare for at hans medlidenhetsdel skal bli størst. Det er jo ikke noe poeng i å sutre hvis det er enda mer synd i noen andre. Har du aldri vært i den situasjonen at du lider, men der sitter det jaggu meg en tykje som lider enda mer? Frustrerende, hvordan skal man da få trukket frem lyset sitt fra sjeppen? (Min ex-svigermor var slik; Hun hadde alltid opplevd noe bedre, verre, morsommere, farligere etc Slitsom, ja ... )
|
|
|
#57 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien1-åring, Polyanna? Hun ble nå født i -04.
|
|
|
#58 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Og det har han vel alle forutsetninger for å være resten av sitt småbarnsfar-liv. Har han ikke hus på landet, stor leilighet i byen, penger nok til å slippe å jobbe, eller til så mye profesjonell avlastning han ønsker?
|
|
|
#59 |
|
kåt vikingbrud
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferienGlemte denne:
|
|