|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Nå er eldste shippet avgårde til TyrkiaEller hvertfall til flyplassen. Flyet deres går om halvannen time. Hun reiser med min mor og mine søstre. Samt min tante, hennes tenåringsdøtre og fosterbarn, ingen av dem har vært i sydenlandet før. Pluss noen til, et helt følge.
|
|
|
#2 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Nå er eldste shippet avgårde til TyrkiaJeg håper hun får en fin tur og at de får ordnet opp i hotellproblemene. Det er jo absolutt hyggeligst å få bo sammen da.
|
|
|
#3 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Nå er eldste shippet avgårde til TyrkiaHåper hun kommer til å storkose seg, og at de alle får bo på samme hotell tilslutt. Dårlig gjort å ikke ta hensyn til slik når det tross alt er en familie som reiser sammen og de betalte ekstra og greier.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Nå er eldste shippet avgårde til TyrkiaJa, jeg syns det er dårlig. Riktignok er hotellene ved siden av hverandre, men det er jo unger med som gjerne legger seg før resten og det er jo ikke bare lett om de splittes.
|
![]() |
|
|