|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#61 |
|
Borte
|
Sv: Liker dere campingferier?Jeg liker det ikke. Jeg kan gå med på noen netter hvis det er sommer og veldig varmt og vi er ute med båten. Da kan jeg gå rett fra sengen til bikinien til stranden. Men hvis vi reiser på ferie vekk hjemmefra så er camping bortimot utelukket.
|
|
|
#62 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Liker dere campingferier?Jeg skjønner ikke helt dette med campingferie. Jeg har, og har alltid hatt, tilgang til hytter, så det har vært fint lite campingferier i mitt liv. En hytte vi pleier å oppholde oss på om sommeren, ligger i gangavstand til en rekke campingplasser, og det hender vi har ærend der, som f.eks. handle på butikken, bade på stranda eller leke på lekeplassen. Eller jogge forbi. Det som slår meg, er hva vitsen med campingvogn er, når mange av dem nærmest er bofaste? Forteltene er møblert med tunge skjenker og møbler som definitivt ikke inviterer til flytting i hytt og pine.
|
|
|
#63 |
|
I farta!!
|
Sv: Liker dere campingferier?
Mamma og pappa har fast campingvogn slik du beskriver og det er fordi de vil ha en plass å reise til om sommeren (sørlandet) men de vil ikke bruke en formue på en hytte (selv om de egentlig kunne). Det er kun i sommermånedene de bruker den. Og de liker seg veldig godt
|
|
|
#64 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det slår deg kanskje ikke at mange ikke har råd til egen hytte med strandlinje, derfor bor de på campingplass rett på flotte strender og badeplasser. Det de får for en campingvogn er kanskje en hytte 20 minutters gåtur fra det samme.
|
|
|
#65 |
|
Expired
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Liker dere campingferier?Jeg har ikke lest mer enn hovedinnlegget: |
|
|
|
|
|
#66 |
|
Glamorøs
|
Jeg var akkurat som deg, oppvokst med hytte og skjønte virkelig ikke vitsen med fastboende campingvogn. Bare tanken gjorde meg smått fnisete. Men nå har jeg svigerforeldre med fast campingvogn. Den ligger i et område hvor de har båtplass 20 meter unna, strand, fin liten hage, hyggelige naboer og mye fin natur. Hyttene i samme område koster flerfoldige millioner, og er noe menneske rmed normal inntekt aldri vil ha råd til. De har ikke arvet en hytte slik mange andre. Derfor har de campingvogn fast på samme sted. Og nå syns jeg det er helt flott. Disse campingvognene ligger slik at alle har det ganske privat, og minst like privat som mange hytteområder.
|
|
|
#67 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Liker dere campingferier?Før når jeg var mindre så var vi bestandig 3-4 dager i nordsverige, når vi kom fra finnmark[var bestandig i finnmark , hjemme på ferie] og da hadde vi campinghytter. Kjempe gøy.
|
|
|
|
#68 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
|