|
|
#301 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4For at barna hadde lagt sine egne vinterferieplaner uten oss, og dermed har fått en mye bedre ferie enn om de skulle vært med oss sjuklingene.
|
|
#303 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Nok en flott skitur på fjellet i påskevær.
|
|
#306 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg er litt hekta på slektsforskning nå, og i går la jeg ut et spørsmål om bestefaren til mannen min og i dag var det en person som hadde funnet alt jeg ikke har klart å finne. Jeg håper jeg klarer å finne ut like mye om oldeforeldrene mine på pappa sin side også. Mamma og mormor har holdt på med dette gjennom alle år, så der kommer vi oss langt tilbake. |
|
|
|
|
#307 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Sove til 11.
|
|
#308 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Fin skitur med mellomste og yngste Som ikke har gått mye på ski.
|
|
#309 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Mannen har fått bonus, så vi kan ta oss råd til påsketur til London, bare vi to.
|
|
|
#310 |
|
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4I dag var jeg veldig glad for at min datter er mitt tredje barn og at jeg har blitt en ganske pragmatisk forelder som ikke blir stressa av å ha en toåring som hylgriner og brøler "URETTFERDIG!!!" gjennom hele Alnasenteret midt i lørdagsrushet. |
|
|
|
|
#311 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4
Det VAR jo utrettferdig da...?!
|
|
#316 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4I dag er jeg glad for at Helten nettopp lagde ordentlig popkorn til meg med masse usunt smør. Det var kjempegodt og nok et eksempel på den flotte personen han er. |
|
|
|
|
#317 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4Jeg har brukt noen timer på å lage periodeplaner fram til påske, og da går detaljplanlegging framover akk så meget bedre.
|
|
|
#318 |
|
Textrovert
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4At folk er så snille og hjelpsomme. På joggetur møtte jeg en eldre dame som var ute på ski og hadde falt og fått beina helt i kryss og kom seg ikke av flekken. Absolutt ALLE som gikk forbi prøvde å hjelpe og det helt uten sure miner. Det er betryggende. Neste gang kan det være jeg som ligger midt i en gangvei og trenger hjelp.
|
|
#319 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4I dag er jeg glad for at jeg tvang barna til å gå ut og leke i det fine været, selv om vi voksne er syke og ikke har futt til å finne på noe med dem. Jommen er det stas å høre at store unger fortsett kan ha det gøy med å kave i snøen, bygge bob-bane og herje med valpen.
|
|
#320 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Hva har gjort deg glad i dag? #4
Åh, folk asså. |
|
|