|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ridning for dummiesHer har ungene ridd forskjellige steder, men alle har hatt både hjelm og vest til utlån. |
|
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ridning for dummiesJeg husker da jeg var barn og fred i sånne gummiridestøvler, og var så kald på beina at jeg ikke klarte å holde dem rolig. Ridelæreren vår måtte ofte beordre oss av hestene for å løpe noen runder for å få følelsen tilbake i tærne.
|
|
|
|
#23 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Ridning for dummiesRidehansker er viktig. Jeg tenker at det går fint å låne hjelm og vest den første tiden. Og er forøvrig enig i at gummistøvler ikke er særlig OK å ri i. Ridesko og chaps er en god løsning. Jeg ville også kjøpt noen rimelige ridebukser ganske kjapt.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Ridning for dummies"Ordentlige" gummistøvler fra Helly Hansen feks er mye bedre å ri i en de plastridestøvlene de har på feks Horze. Sist redigert av Maverick : 06-08-17 kl 18:12. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Ridning for dummiesSlike er gode å ha på høsten/vinteren.
|
|
|
#26 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Ridning for dummiesHar ikke lest tråden, men der mine to red et par ganger fikk de låne både vest og hjelm.
|
|
|
#27 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Ridning for dummiesForhåpentligvis er det ikke en sånn rideskole der man må ha sporer for å i det hele tatt få hesten til å bevege seg...
|
|
|
#28 |
|
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ridning for dummiesHorze og Hööks er vel de to nettbutikkene vi handler mest i, tror jeg.
|
|
|
#29 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Ridning for dummies
Jentene mine rir også i Helly Hansen støvler, selv om vi har noen gamle ridestøvler stående. Funker fint hele høsten og våren med ull/fleecesokker i. Her er det bare inneriding de kaldeste månedene. |
|
|
|
![]() |
|
|