|
|||||||
| Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#241 |
|
can-jur
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?
|
|
|
|
#242 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Dette minner meg om når minstemann trua med å slutte å se på TV og spille på wiien dersom jeg ikke dro på butikken og kjøpte han brus. Han fikk ikke brus for å si det sånn.
|
|
|
|
#243 |
|
Nybegynner
Medlem siden: Jul 2017
![]() |
Farvel alle sammenSiden jeg ikke har fått noe tlf nr til Barneposten på Haukeland, så forlater jeg forumet for godt nå. Jeg trivest ikke her inne lenger. Men visst dere vet tlf nr dit så GI MEG DET NÅ. |
|
|
|
|
|
#244 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men kan ikke noen sende meg en PM da? |
|
|
|
|
|
#245 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men jeg lover å slutte å spamme ned forumet visst jeg får tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland. |
|
|
|
|
|
#246 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Noen her som kan tlf nr direkte til Barneposten på Haukeland i Bergen?Men kan noen sende meg tlf nr direkte til Barneposten via PM til meg? |
|
|
|
|
|
#248 |
|
Kamerat Pære
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg er en guttefantVerden er ikke bra nok. Jeg er perkfet.
|
|
|
#249 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg og min datterVi har et veldig nært forhold til hverandre hun og jeg. I dag var vi på butikken og handlet. Det blir tungt når hun drar inn på barneposten på Haukeland. Hun er bare ti år. |
|
|
|
|
|
#250 |
|
Nybegynner
![]() |
Jeg spammer ned forumet visst jeg ikke får tlf nr til Barneposten!Jeg skal ha det tlf nr til Barneposten på Haukeland nå, visst jeg ikke får det, så skal jeg spamme ned hele forumet. |
|
|
|
|
|
#251 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg spammer ned forumet visst jeg ikke får tlf nr til Barneposten!Nå skal jeg ha tlf nr til Barneposten!!!! Hører dere???? |
|
|
|
|
|
#252 |
|
Nybegynner
![]() |
Nå er jeg rasende!!!!!!Fordi at jeg ikke får noe tlf nr |
|
|
|
|
|
#254 |
|
Hertuginne
|
Sv: Jeg spammer ned forumet visst jeg ikke får tlf nr til Barneposten!Nå slutter du!
|
|
|
#255 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: Jeg spammer ned forumet visst jeg ikke får tlf nr til Barneposten!
Nå er jeg så sint på deg Adrienne |
|
|
|
|
|
#256 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingJeg fikk et tlf nr av sentralbordet og det var: 55 97 45 29. Men da kom jeg til et annet sentralbord. Så det må være noen her inne som kan direkte nr til avdelingen. |
|
|
|
|
|
#257 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingOk da gjør vi en avtale. Jeg slutter å spamme ned forumet og dere gir meg tlf nr direkte til Barneposten. |
|
|
|
|
|
#258 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingNå kommer sannheten frem. Jeg er en gutt med lue og hettegenser på meg. Jeg er ikke en dame. Jeg sitter å tøffer meg her. |
|
|
|
|
|
#259 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingDere ser vel på avataren min at jeg er en gutt? |
|
|
|
|
|
#260 |
|
Nybegynner
![]() |
Sv: TrollingMen Åse, Liv, Jorunn, Laila, Kjerstin, Svein, Vibecke, Karete, Randi, Randi S kan dere hjelpe meg?. |
|
|
|
![]() |
|
|