|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#81 |
This is normal!
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreDet ser ut til at March for Science blir 22. april. Da er jeg på et møte et ikke så stort sted på Vestlandet, så det spørs om jeg bare får deltatt i ånden dessverre.
![]() |
![]() |
#82 |
Travelt opptatt
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre
Tja, det er en del småsteder på Vestlandet som er knakende gode til å mobilisere til protesttog.
![]() |
#83 |
This is normal!
|
![]() |
![]() |
#84 |
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreAkkurat nå er det eneste konkrete jeg får til å gjøre, å trykke på denne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#85 |
kamerat
|
Og så denne, da.
![]() |
#86 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreJeg har en Paul Simon-sang på repeat i hodet.
![]() |
#88 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#89 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjørehttp://read.bi/2jDaMyR |
![]() |
![]() |
![]() |
#90 |
This is normal!
|
Se der ja! Hit them where it hurts!
![]() |
![]() |
#92 |
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreSom Pelen skrev så må selskaper (og personer) få en sjanse til å endre seg. Dersom det er riktig at Amazon har gått ut mot Trumps muslimforbud så trekker jeg oppfordring til boikott på politisk grunnlag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#93 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreTrump må nå vel være historiens mest latterliggjorte nyvalgte president? Det BURDE jo oppleves relativt flaut, men det preller vel av det og. Evt så skjedde det bare ikke, eller var medias feil. Eller alternative fakta.
![]() |
![]() |
#94 |
Panzerekstremfeminist
|
Jeg tenker at det gjør ham ganske så dritforbanna, egentlig. Og at det mye mer forstyrrende for ham med innslag på Saturday Night Live og alle de eurpeiske satireprogrammene, enn den saklige kritikken er. Han har så mange narsisistiske trekk at jeg er ganske sikker på at han ergrer seg VELDIG over å bli karikert og gjort narr av.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#95 |
Nysgjerrig
Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreFor en fin tråd. FP altså! |
![]() |
![]() |
![]() |
#96 |
This is normal!
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreDet er fort gjort å havne i jaja-modus, men jeg tror det aller viktigste nå er at vi ikke venner oss til dette absurde sirkuset. Vi må fortsette å la oss sjokkere og frustrere av det som vi ikke ville akseptert fra andre statsledere i demokratiske land.
![]() |
![]() |
#97 |
villende
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreJeg merker at folk rundt meg er rimelig lei av hvor utrolig opptatt jeg er av amerikansk politikk for tiden. Så det er mulig jeg bør dempe meg pittelitt og holde fokus på det som er viktig, og ikke absolutt alt av galskap som han finner på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#98 |
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreJeg har mange "jaja"-mennesker rundt meg som sikkert er drittlei av at jeg tyter om fascisme og oppblomstring av nazisme, men so be it. Man kan da for pokker ikke la være å engasjere seg mot rasisme og undertrykking av menneskerettigheter bare fordi folk synes det er litt kjedelig? |
![]() |
![]() |
![]() |
#99 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøreJepp, Mave og Gaia, jeg har det litt sånn jeg også. Men jeg er så opprørt og forbanna og fast bestemt på å gjøre en innsats der jeg kan at folk må bare finne seg i det. Og det inkluderer studentene mine.
![]() |
![]() |
|
|