Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

[Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-02-17, 09:48   #81
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: [Trump] Konkrete ting vi kan gjøre

Det ser ut til at March for Science blir 22. april. Da er jeg på et møte et ikke så stort sted på Vestlandet, så det spørs om jeg bare får deltatt i ånden dessverre.

Gammel 02-02-17, 16:04   #82
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av noen, her.

Det ser ut til at March for Science blir 22. april. Da er jeg på et møte et ikke så stort sted på Vestlandet, så det spørs om jeg bare får deltatt i ånden dessverre.

Tja, det er en del småsteder på Vestlandet som er knakende gode til å mobilisere til protesttog.

Gammel 02-02-17, 16:19   #83
noen
This is normal!

noen sin avatar

noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Tja, det er en del småsteder på Vestlandet som er knakende gode til å mobilisere til protesttog.

Evt. får jeg lage mitt eget inne i møterommet.

Gammel 02-02-17, 16:20   #84
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Akkurat nå er det eneste konkrete jeg får til å gjøre, å trykke på denne.

http://trumpdonald.org/

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 16:34   #85
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Akkurat nå er det eneste konkrete jeg får til å gjøre, å trykke på denne.

http://trumpdonald.org/

Og så denne, da.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 16:45   #86
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har en Paul Simon-sang på repeat i hodet.

If I was President
And the Congress call my name
I'd say "who do ...
Who do you think you're fooling?"
I've got the Presidential Seal
I'm up on the Presidential Podium
My mama loves me
She loves me
She gets down on her knees and hugs me
And she loves me like a rock
She rocks me like the rock of ages
And she loves me
She loves me, loves me, loves me, loves me

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-02-17, 16:54   #87
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Og så denne, da.

Gammel 02-02-17, 17:10   #88
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg så akkurat den episoden av Scandal der Cyrus Beene sier at han er født til å lede, født til å være president, men blant annet er for lite pen til å kunne bli det.

Jeg vet nå ikke jeg, samme hva man ellers måtte mene om mannen, så må da Trump være noe av det mindre billedskjønne? Øyne er alltid det første jeg legger merke til, og hans ser jo nesten ikke ut som øyne en gang.

Det er håp for deg, Cyrus Beene!

Gammel 03-02-17, 06:45   #89
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

http://read.bi/2jDaMyR

Nordstrom has officially cut ties with Ivanka Trump's brand

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 08:34   #90
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

http://read.bi/2jDaMyR

Nordstrom has officially cut ties with Ivanka Trump's brand

Se der ja! Hit them where it hurts!

Gammel 03-02-17, 08:40   #91
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Og så denne, da.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-02-17, 09:16   #92
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Som Pelen skrev så må selskaper (og personer) få en sjanse til å endre seg. Dersom det er riktig at Amazon har gått ut mot Trumps muslimforbud så trekker jeg oppfordring til boikott på politisk grunnlag.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 10:56   #93
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Trump må nå vel være historiens mest latterliggjorte nyvalgte president? Det BURDE jo oppleves relativt flaut, men det preller vel av det og. Evt så skjedde det bare ikke, eller var medias feil. Eller alternative fakta.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 13:01   #94
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 357
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Trump må nå vel være historiens mest latterliggjorte nyvalgte president? Det BURDE jo oppleves relativt flaut, men det preller vel av det og. Evt så skjedde det bare ikke, eller var medias feil. Eller alternative fakta.

Jeg tenker at det gjør ham ganske så dritforbanna, egentlig. Og at det mye mer forstyrrende for ham med innslag på Saturday Night Live og alle de eurpeiske satireprogrammene, enn den saklige kritikken er. Han har så mange narsisistiske trekk at jeg er ganske sikker på at han ergrer seg VELDIG over å bli karikert og gjort narr av.

Men det er jo ganske spesielt og veldig skummelt at staben hans mener at pressen som kritiserer ham burde gå av/ti stille/ikke skal lyttes til. Kellyanne syntes iflg New York Times at det er merkelig at ikke en eneste av journalistene som kritiserte ham før valget, har måttet gå av nå etterpå. Hvordan kan hun - en høyt utdannet amerikaner (jurist!), ha gått glipp av selve grunnlaget for et demokrati og de grunnleggende prinsippene i den amerikanske grunnloven? Det er utrolig skremmende.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 13:34   #95
Fakse
Nysgjerrig

Fakse sin avatar

Medlem siden: May 2010
Hvor: i Midnattsollandet
Fakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt liktFakse er virkelig godt likt
Standard

For en fin tråd. FP altså!

Jeg innså plutselig at jeg nok har havnet i jaja-modus. Skal karre meg ut derifra umiddelbart!

Fakse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 18:50   #96
noen
This is normal!

noen sin avatar

Standard

Det er fort gjort å havne i jaja-modus, men jeg tror det aller viktigste nå er at vi ikke venner oss til dette absurde sirkuset. Vi må fortsette å la oss sjokkere og frustrere av det som vi ikke ville akseptert fra andre statsledere i demokratiske land.

Gammel 05-02-17, 20:02   #97
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg merker at folk rundt meg er rimelig lei av hvor utrolig opptatt jeg er av amerikansk politikk for tiden. Så det er mulig jeg bør dempe meg pittelitt og holde fokus på det som er viktig, og ikke absolutt alt av galskap som han finner på.

Når det er sagt så er uttalelsene hans om dommeren som avsa en kjennelse som midlertidig stanser innreiseforbudet til man får prøvet om det er grunnlovsstridig er hårreisende. Man kaller ikke en kongressoppnevnt dommer for en "so-called judge", altså.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-17, 20:24   #98
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg har mange "jaja"-mennesker rundt meg som sikkert er drittlei av at jeg tyter om fascisme og oppblomstring av nazisme, men so be it. Man kan da for pokker ikke la være å engasjere seg mot rasisme og undertrykking av menneskerettigheter bare fordi folk synes det er litt kjedelig?

Det er bare å messe Øverland for seg selv, altså. Og ikke tåle så inderlig vel.

Gammel 05-02-17, 20:32   #99
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, Mave og Gaia, jeg har det litt sånn jeg også. Men jeg er så opprørt og forbanna og fast bestemt på å gjøre en innsats der jeg kan at folk må bare finne seg i det. Og det inkluderer studentene mine. Til uken er temaet "fake news".

Gammel 05-02-17, 21:17   #100
Gaia
villende

Gaia sin avatar

Blogginnlegg: 249
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har egentlig mest fokus på at det er viktig å holde seg selv relevant. Hyler man for mye, så slutter bare folk å høre etter. Dessverre.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.