Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Formulering i konfirmasjonsinvitasjon

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-01-17, 14:09   #61
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Formulering i konfirmasjonsinvitasjon

Har du tenkt å utnevne en kaffeansvarlig hjemme, eller sette frem kaffetrakteren og la dem styre seg selv? Jeg må fundere litt på det praktiske her selv, tror jeg.

Vi vet ikke hvor mange plasser vi får, håper vi får vite det snart. Mellom 10 og 20, tror jeg. De som ikke blir med er i hvert fall alle fettere og kusiner. Lurer på om en av svogerne skal få være kaffeansvarlig hjemme?

Gammel 28-01-17, 17:10   #62
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fantastisk bra formulering, Java!

Jeg er den absolutt mest introverte i familien (mange her kan skrive under på det, siden de har møtt feks brødrene mine i festlig lag, tjohei!)

Opprinnelig lagt inn av Stellebord, her.

Jeg synes det høres helt flott ut, og skulle ønske vi hadde hus nok til femti gjester. Lager dere maten selv, eller bestiller dere? Hilsen nysgjerrig med like stort selskap.

Vi lager nesten alt selv. Vi planlegger noen runder i påsken der vi lager rundstykker, gryter, supper, vårruller, kjøttboller, osv. og fryser ned.
Naboene tripper rundt og tilbyr nærmest daglig hjelp med kaker, kjøkkentjeneste og overnattingsplasser, søtnosene. Ellers har vi kjølebod med god plass og kan lage og legge opp på forhånd. Kjøkkenassistentene er grepa kvinnfolk med erfaring fra serveringsbransjen.

Vi er ikke sunnmøringer, så 5-6 kaker burde holde fint, et realt koldtbord med noen varmretter gir mat i dagesvis.

Gammel 28-01-17, 17:36   #63
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg laget våre i går og bestilte på Optimalprint.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-01-17, 09:51   #64
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Jeg er vant til at man inviteres til selskapet, og at det ikke sies noe om hva man ikke er invitert til.

Her er det sånn at det kan bli litt uberegnelig med tid mellom seremoni og lokale (gratulere, komme ut, finne bil osv). Det er derfor en god ting at det er tenkt på at noen tar imot og ønsker velkommen i lokalet, at man kan få et glass Mozell eller en kaffe hvis man kommer noen min. før klokkeslettet som er gitt.

Det er ikke så stas å sitte og blomstre i et tomt lokale. Men da tenker jeg ikke på underholdning i timevis, altså. Bare at det er naturlig at de første gjestene kommer ti på, liksom.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:37.