Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva har gjort deg glad i dag?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-01-17, 11:26   #781
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva har gjort deg glad i dag?

Opprinnelig lagt inn av Frøydis, her.

Vi lagde laksepakker i dag, med potet, gulrot, purre, krydder og sitron. Elevene elsket det. Enkelt, sunt og rimelig hybelmat.

Sindre tok i dobbelt med salt, så vi klarte ikke spise, var dommen her i går. men faget er pop!

Gammel 07-01-17, 12:30   #782
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det skjedde ikke i dag, men hunden og jeg var ute i hagen og lekte i snøen i går og det er lenge siden jeg har vært så barnslig en fredags ettermiddag.

Gammel 09-01-17, 22:25   #783
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Mildvær og at den lille snøen vi har smelter. (Men jeg skjønner jo at vi ikke slipper så billig unna da, det kommer mer, mye mye mer. )
Og rester av hjemmebakte pepperkaker.

Gammel 13-01-17, 16:16   #784
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg la meg i går kveld uten at jeg måtte stille klokka
I dag avspaserer jeg, og er hjemme og tar det helt med ro uten NOEN planer
Det passet helt perfekt i dag.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 13-01-17, 16:30   #785
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å planlegge sommerferie!

Gammel 13-01-17, 16:34   #786
Neket
Har diplom

Neket sin avatar

Medlem siden: Jun 2010
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Fredagstwist. Og at det er helg om Kun Kort Tid.

Neket er ikke aktiv  
Gammel 13-01-17, 17:08   #787
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Å gå tur med minste i vogn idag ( selv om hun er 3,5 år) i sola. Vi gikk til nærmeste senter spiste lunch og kjøpte tulipaner. Hun har vært syk hele uka så det var godt å lufte seg litt.

Gammel 13-01-17, 17:43   #788
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Helg og at jeg og ungene skal på spillekveld.

Gammel 13-01-17, 20:24   #789
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Å sitte i sofaen med tente stearinlys over hele stua, høre på fin musikk på radioen og fur i vedovnen. Nå mangler det bare at Helten kommer hjem fra dugnaden og vi kan ta oss en svingom.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-01-17, 01:06   #790
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

For ca 15 år siden mistet jeg kontakt med en venninne som jeg var veldig glad i. Jeg vet ikke hva som skjedde og hvorfor det ble som det ble, og i alle disse årene har jeg ikke turt å ta kontakt fordi jeg har vært redd for å bli avvist.
Vel, i går sendte jeg melding om at jeg er i byen i helga og om hun ville treffes i dag. Det ville hun! Så utrolig fint det var å se henne igjen, vi skravla i timesvis som om det skulle vært 15 dager og ikke 15 år siden sist. Jeg blir tårevåt glad når jeg skriver dette, fordi jeg har fått lagt bort en usikkerhet samt fått kontakt med henne igjen.

Gammel 14-01-17, 01:10   #791
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

At det er helg, sjokolade og strikketøy, at lillesøster sa at jeg er fin (), at det fremdeles ikke er snø og at jeg snart skal få sove godt uten å ha på vekkerklokke.

Gammel 14-01-17, 16:30   #792
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Legge seg og sove uten å stille vekkerklokke.. det er noe av det beste som er tror jeg

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 14-01-17, 17:16   #793
ingling
Bør lage seg en tittel selv

ingling sin avatar

Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Ansiktet til minsten min da hun fikk gå på dansing for første gang i dag. For en lykke!

Gammel 14-01-17, 22:50   #794
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Å gå tur på Hvervenbukta med Helten og så sammen se på håndballkampen hos Mutter'n.

Strå er ikke aktiv  
Gammel 14-01-17, 22:57   #795
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Å se yngste kose seg ute med snø.

Gammel 14-01-17, 23:15   #796
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

At jeg har blitt tatt ut til å være med på "The Honeywell Educators at Space Academy" i USA i juni. Alt dekket. Det er helt sykt. Problemet er at det er uka før skolen slutter, så jeg må ordne det sånn at jeg får fri på en eller annen måte. Rektor var dog positiv til dette, og mener at vi skal fikse det.

Anne C er ikke aktiv  
Gammel 15-01-17, 00:31   #797
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

At jeg har blitt tatt ut til å være med på "The Honeywell Educators at Space Academy" i USA i juni. Alt dekket. Det er helt sykt. Problemet er at det er uka før skolen slutter, så jeg må ordne det sånn at jeg får fri på en eller annen måte. Rektor var dog positiv til dette, og mener at vi skal fikse det.

Gratulerer. Det blir sikkert sinnsykt lærerikt. Så heldig elevene dine er også (at du lærer får de nytte av mener jeg).

Strå er ikke aktiv  
Gammel 15-01-17, 00:40   #798
Christa

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

At vesla skal ha besøk av en jente fra den nye klassen for første gang i morgen. Dette er en jente vesla har ønsket spørre lenge men ikke helt turt. Fikk henne til slutt å sende jenta en mld i dag og tre min etter kom svaret: "Ja, visst vil jeg det. "

Christa er ikke aktiv  
Gammel 15-01-17, 01:00   #799
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Femåringens kommentar, etter at han på snart sju jagde meg og gitaren ut av stua. "Mamma, jeg likej musikken din, jeg!" Han er antakelig den eneste. Så prata vi litt og blei enige om at han nok trengte sin egen gitar, og da jeg kikka bort på ham et vers seinere, så sov han. Det var koselig (sjøl om ungen var sjuk med 40 i feber). Vi får så få sånne stunder sammen, bare han og jeg, det er alltid de andre to som krever meg mest.

Gammel 15-01-17, 02:26   #800
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett trettenåringen min briljere i yndlingsidretten sin, og ser hvor godt det gjør selvtilliten hans. Og det trengte han etter en vond karakterutskrift.

Og jeg har sett elleveåringen dra, ganske bekymret, i en bursdag som utfordret komfortsonen hans kraftig, og komme tilbake som et stort smil.

Og den gærne jentungen min, som har tusjet seg gjennom dagen og satt igjen kunstverk på dører, bord, vinduskarmer og vinduer ( ) og er superlykkelig og full av farger over hele seg. Det var verdt vaskingen.

Maverick er ikke aktiv  
Lukket tråd

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:47.