Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Bojesen-ape?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Se resultatene: Har du en Bojesen-ape?
Ja, og liker den godt 5 3,18%
Ja, men er litt lei 0 0%
Nei, og vil heller ikke ha 144 91,72%
Nei, men ønsker meg en 7 4,46%
Jeg har hatt, men har solgt den/gitt den bort 1 0,64%
Deltakere: 157. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-12-16, 23:49   #61
safran
frakoblet

safran sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bojesen-ape?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg er fullstendig allergisk mot ting som alle skal ha, og vil i såfall ikke kjøpe en før de har gått av moten.

Jeg også, da skal jeg i allefall ikke ha. F.eks sånn som denne:

Gammel 28-12-16, 01:26   #62
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Hvilken hånd?

Googlet nå. Den heter Hay wooden hand.

https://www.google.no/webhp?sourceid...n%20hand%20hay

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 01:47   #63
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Hvis jeg hadde satt en slik hånd i stua ville den konstant vist fingeren til omgivelsene.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 06:54   #64
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Hvis jeg hadde satt en slik hånd i stua ville den konstant vist fingeren til omgivelsene.

Det er unektelig litt fascinerende hva som kan bli populært.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 07:17   #65
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sett apen og vet det er dansk design, men jeg har aldri ønsket meg den. Vi har opptil flere pyntegjenstander, me alle har en spesiell betydning for oss. De koster nok også betydelig mindre enn denne apen.

Hånden er jo for å kunne tegne realistiske håndbevegelser. At den blir brukt som pyntegjenstand er jo ikke den intenderte bruken.

Gammel 28-12-16, 08:09   #66
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Nei takk. Jeg synes ikke de er så fine.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 08:59   #67
Guava

Guava sin avatar

Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg har sett apen og vet det er dansk design, men jeg har aldri ønsket meg den. Vi har opptil flere pyntegjenstander, me alle har en spesiell betydning for oss. De koster nok også betydelig mindre enn denne apen.

Hånden er jo for å kunne tegne realistiske håndbevegelser. At den blir brukt som pyntegjenstand er jo ikke den intenderte bruken.

Ah, en håndvariant av sånn tredukke med ledd som man tegner etter?
Da ser jeg at de kan ha en funksjon.

Som pynt ser jeg også for meg at flinke folk kan gjøre noe morsomt ut av sånt, men som massepønt synes jeg nok det er litt rart.

Gammel 28-12-16, 11:11   #68
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er jo jo Hay, og selges i interiørbutikker. Jeg har bare sett den som pønt. Jeg synes Hay har mye fint og har barkrakkene selv og liker putene (som om jeg ikke har selv), altså.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 12:01   #69
Guava

Guava sin avatar

Standard

Jeg liker enkelte av putene til hay, men fikk bakoversveis av prisen.

Nå ser jeg at hay sannelig lager sånne tegnemodell-leddmenneske også som pønt.
Måtte google litt og sannelig så brukes både hender og leddfigur til dekorasjon.

Jeg forbinder de leddfigurene med Panduro, men det funker vel ikke i interiørverden å putte en pandurofigur inn i stedet?

Gammel 28-12-16, 12:21   #70
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg får flashbacks til de porselenshendene som var poppis på seint 80-tall. Men som modell ser jeg poenget med både dem og sånne figurer. Jeg vurderte faktisk kjøpe til min sønn i julegave. Men har aldri sett som pønt.

Gammel 28-12-16, 12:46   #71
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Jeg har hånda, fått i gave. Puter også. En kjøpte jeg faktisk selv.

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 12:55   #72
Katta
maler

Katta sin avatar

Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Putene til Hay synes jeg er fine. Jeg har stoler fra dem også. Ikke puter. Men det kunne jeg godt hatt om de ikke var så himla dyre.

Gammel 28-12-16, 12:59   #73
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har sånne leddede tredukker i vinduet, faktisk, de har dobbelfunksjon, både tegnemodeller og pønt. Sånn hånd hadde vi på tegning, form & farge, har de blitt trendy, altså?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 13:04   #74
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 224
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De ble trendy når Hay begynte å selge dem. Utrolig irriterende.

Gammel 28-12-16, 13:07   #75
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg har sånne leddede tredukker i vinduet, faktisk, de har dobbelfunksjon, både tegnemodeller og pønt. Sånn hånd hadde vi på tegning, form & farge, har de blitt trendy, altså?

Må bare presisere at mine dukker ikke er fra Hay.

Gammel 28-12-16, 13:18   #76
Charlie
Licence to thrill

Charlie sin avatar

Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Bojesen er fint, men ønsker meg ikke selv. Kjenner en som samler på Bojesen, hun har bl.a. flere aper som hun har hengt så de henger i hendene på hverandre. Hun har andre Bojesen-figurer i tillegg. Man kan også få både nisselue og studenterlue (danske - ikke norske russeluer) til dem.

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-12-16, 13:20   #77
Guava

Guava sin avatar

Standard

Må bare presisere at mine dukker ikke er fra Hay.

Da er de sikkert utrendy.

Gammel 28-12-16, 13:23   #78
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Guava, her.

Da er de sikkert utrendy.

Eller det er mine som er hipstertrendsettere, og Hay som er vestkantfruefemåretterlissomtrendy.

Gammel 28-12-16, 13:34   #79
Guava

Guava sin avatar

Standard

Eller det er mine som er hipstertrendsettere, og Hay som er vestkantfruefemåretterlissomtrendy.

Det er også meget sannsynlig.

Gammel 28-12-16, 13:40   #80
Katta
maler

Katta sin avatar

Standard

Bare vent. Jeg kjøper sikkert en om 2 år når de er på vei ut. Da er du trygg igjen.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:47.