![]() |
#582 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIFotballtrenere i ungdomsidretten som tror de driver med landslagstrening eller noe, og at fotball skal ha forrang foran alt, inkludert skole.
#583 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIInsomnia.
#584 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt det skal være så innmari kaldt på kontoret. Vi sutret over kulden når det var sånn verneombudrunde, så de skrudde opp temperaturen i to uker. Nå tror de tydeligvis vi har glemt det, for nå er det iskaldt igjen. |
![]() |
![]() |
#585 |
Klar
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIMeg selv! |
![]() |
![]() |
#586 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIOm kortet er gammelt bør det nok byttes ut uansett dersom du vil ha bank-id og slikt til å fungere optimalt. Sa fyren i telia. |
![]() |
![]() |
#587 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol II
Den var til meg tenker jeg? Ja, ok. Da bestiller jeg uansett nytt. |
![]() |
![]() |
#589 |
Bør lage seg en tittel selv
|
Ja, fy faen for noen nasty folk.
![]() |
#590 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIMigrene er visst en gjenganger for meg nå. |
![]() |
![]() |
#592 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg synes ikke blomster / planter har noe i matbutikker å gjøre på generell basis.
#594 |
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg vet ikke helt om jeg er irritert eller fascinert, men det koster altså MER å sende en liten pakke til Vesterålen enn å sende tilsvarende til USA.
#595 |
Tittel og tittel....
|
Det er jeg helt enig i, men svibler irriterte meg mest i går og alle dager til de er ute av butikken. Jeg vet nemlig at jeg nå kommer til å få hodepine hver eneste gang jeg er innom butikken. Slitsomt, og jeg syns ikke jeg kan spise Ibux/Paracet hver dag før jul.
#596 |
ctrl+z
|
Ja! Jeg rotet meg inn i grumset på nett i går og blir så sittende forbanna at nattesøvnen røk. Den hatretorikken, jeg blir fysisk uvel.
#597 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIAt min datters telefonnummer ved en feil har havnet på en telefonliste på sykehuset Nordland som vakthavende. Så det ringer i hytt og pine og det virker ikke som det hjelper å si fra om at det er feil nummer. |
![]() |
![]() |
#598 |
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IINår barnet mitt ønsker seg gitar til jul og så får høre av de ønsket var adressert til at når hen spilte på deres gitar var det ikke noe fint. |
![]() |
![]() |
#599 |
|
Det synes jeg var både uforskammet og ondskapsfullt sagt, og jeg hadde tatt en alvorsprat med vedkommende (når barnet ikke var til stede).
#600 |
|
![]() Sv: Ting som irriterer, vol IIJeg hadde tatt en alvorsprat med barnet til stede. For en stygg ting å si. De har åpenbart ikke fått med seg at ting må læres. Gitar er jo ikke akkurat et superenkelt instrument å lære seg.
![]() |
|
|