|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?Datteren til venninnen min ønsker seg UGGS skinnvotter og klær fra Polo. Og bøker.
|
|
|
|
#22 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?Tusen takk for supre tips igjen alle sammen! Da har jeg hanket på nett til to av dem, sminkekoster til ene og bok til andre. Og så tenker jeg å kjøpe gavekort på antakeligvis Bik Bok til guddatter. Og så må jeg finne noe til hun kreative. Noen som vet om litt mer kunstsett, ikke slike hobbysett fra Pandora,og som ikke koster skjorta? Startpakker med akrylmaling, kalligrafi e.l. Synes det er vanskelig å finne slikt. Alt er så stort og dyrt.
|
|
|
#23 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?
Clas Ohlson har en del. Usikker på hvilken prisklasse du tenker, men her er f.eks. et sett: http://www.clasohlson.com/no/Sang-ak...eskrin/31-2754
|
|
|
#24 |
|
|
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?Her er det mye bra kunstsett: |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?Jeg tror adlibris kan ha kunstsett, de har i alle fall mye flott tegneutstyr.
|
|
|
#26 |
|
maler
|
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?
I byen her er oppskriften å gå inn på Øverlie og be om hjelp. De kan sikkert ringes også.
|
|
|
#27 |
|
kamerat
|
Sv: Hva kjøper man i gave til jenter på snart 14?Min ønsker seg blant annet en skikkelig gammeldags skrivemaskin og en monokkel, sier hun.
|
![]() |
|
|