|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
intro
|
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Når jeg leser slike tråder, lurer jeg alltid litt på om barna mine kommer fra en egen planet eller noe. De har egentlig aldri brydd seg om lego - ja, nesten ikke leker i det hele tatt. Nerf og sånt veit de så vidt hva er.
|
|
|
|
#22 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Har ikke vært stor bilinteresse her heller, men radiostyrt er gøy. Guttungen og tvillingsøstra la sammen pengene de fikk til bursdagen sin i oktober, og spleiset på den største radiostyrte bilen i hele lekebutikken.
|
|
|
#23 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Junior på 8,5 får "ny" tlf. Dvs vi har kjøpt en brukt. Hans tlf har hatt sprukket skjerm i ett år og han trenger derfor ny. I tillegg så skal han få årskort i slalombakken, men det blir kanskje før jul og han får dette uansett. Fra andre ønsker vi oss klær for han har nå vokst ut av det meste. |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Lego. City, ninjago, angry birds, nexo knights og minecraft i alle fall
|
|
|
#25 |
|
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Av lego liker min stort sett bare city. Helt OK.
|
|
|
#26 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Min bygger mer med lego nå som han har fått mer teknik. Da bygger han med bevegelige deler og mer avanserte ting.
|
|
|
#30 |
|
Medlem siden: Jan 2011
Sv: Hva ønsker din gutt på 8 år seg til jul?Denne så moro ut https://www.adlibris.com/no/bok/lego...-9780545703307 (Kilde: youtube.com) |
|
|
|
![]() |
|
|