|
|
#541 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
... og ekstra stas ble det da laget til jentungen endte opp med å vinne hele greia, i tillegg til at hennes gruppe vant førsteprisen i sin kategori (teori), og de går videre til Skandinavisk finale i Bodø!
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 14-11-16 kl 23:14. |
|
|
|
|
#542 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Vafler og kakao med krem til kvelds, og hele hurven slengt rundtomkring i hver sin sofa samtidig, peis, lys, hverdag.
|
|
#543 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Tanken på at jeg gjennomførte en gammeldags aerobic-time i går, med passende hensyn tatt til betennelsesskulder, og den ikke er verre i dag.
|
|
#544 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At en ung kjekkas blunket og smilte til meg på gaten. :Stillgotit: |
|
|
|
|
#546 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?I dag er jeg SÅ glad! Jeg kom hjem til rydda og støvsugd hus, nyklora søppelskuff og oppredde senger. Søstera mi hadde spurt mannen om lov til å snike seg inn. Mannen sjøl har (endelig!) skjønt bursdagskonseptet, og kom hjem med blomster, kake OG en ullcardigan jeg hadde ønska meg. Så lagde han köfte med pita og salat. Og så fikk jeg bursdagshilsen av ei venninne jeg har sklidd litt fra, og nå snakker vi om å treffes igjen, og det er bare en fin, fin dag.
|
|
|
#547 |
|
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Så herlig Matilda! Og gratulerer med dagen.
|
|
#548 |
|
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?At en venninne, som mistet mannen sin for 3 mnd siden, har besluttet å selge huset og har akkurat kjøpt seg en leilighet til guttene sine og seg selv i samme område som jeg (og en annen venninne) bor. |
|
|
|
|
#550 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?En ukjent gutt jeg møtte i dag tidlig, som syklet til skolen på etthjulssykkel.
|
|
#552 |
|
Smugleser
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Matildas innlegg fra i går.
|
|
#553 |
|
Semiaktiv
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Trinnkontaktene, lærerne og foreldregruppen på trinnet til 6-klassingen, som kastet seg rundt, og har greid å organisere klassetur til Bodø for hele trinnet, uten foreldrebetaling, første helga i desember, da klassens representanter i First Lego League på lørdag gikk videre til skandinavisk finale i Bodø. Tog, overnatting, mat, voksenressurser, finansiering og program i grove trekk er på plass, etter bare fire dager. Wow.
|
|
#555 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Sol!
|
|
#556 |
|
koko
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Et spontant hurra-ish utrop fra elevene da de fikk vite at jeg skal undervise dem i et ekstra fag fra neste uke. De redda dagen min.
Dårlige vitser har også livets rett. Sist redigert av Syrinx : 25-11-16 kl 17:15. |
|
|
|
|
#557 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?Skolen vår, og en nydelig utviklingssamtale med skryt opp og ned og i mente.
|
|
#560 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hva har gjort deg glad i dag?
|
![]() |
|
|