Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den råsa fine/stygge kjolen igjen..

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-06-07, 00:20   #41
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den råsa fine/stygge kjolen igjen..

Uten belte, med stropper.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 00:44   #42
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uten og uten. Du er så fin.

:fashiontussa har talt:

Gammel 25-06-07, 01:05   #43
Kaz
Juba Juba

Kaz sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Kaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smartKaz imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Uten stropper, belte og sokker.

Kaz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 01:31   #44
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Næsj.. sokker er jo kult :-S

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 19:26   #45
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Med belte - og uten stropper.

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 19:36   #46
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Begge deler var fint. Den første passer godt til pene anledninger, mens det andre med stropper og belte er litt sånn retro, og passer godt til en mindre stiv festlig anledning.

Enig. Det blir to forskjellige kjoler som passer til forskjellige anledninger.

Opprinnelig lagt inn av Dixie, her.

Fikk litt sånn Grease-følelse av den varianten.

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

*nostalgisk 50-tallsfantast*

Også må jeg litt på Dixie og Enhjørning, både femtitallet og Grease står høyt hos meg!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 19:44   #47
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kult med begge deler. I og med at den er så råååsa som den er, så er det jo litt tøft og rocke den opp litt, men formen er veldig fin som stroppeløs.

Dessuten synes jeg stroppene ser litt "tantete" ut - er de festet som bh-stropper, tror jeg hat jeg hadde funnet andre stropper på lindex eller noe sånn. *enda mer vanskelig*

Gammel 25-06-07, 20:34   #48
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

...jeg likte begge deler. Ikke mye hjelp å få her m.a.o.

Gammel 25-06-07, 21:26   #49
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Enig. Det blir to forskjellige kjoler som passer til forskjellige anledninger.

Også må jeg litt på Dixie og Enhjørning, både femtitallet og Grease står høyt hos meg!

Du liker vel avataren min da vel...

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:42   #50
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-06-07, 21:52   #51
Lykken
Nek er allrighte dyr

Lykken sin avatar

Hvor: nær Oslo
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Kult. Jeg får nok jobbe for Olivia og 50-tallslooken hvis jeg endelig klarer å rote meg på et neste treff.

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:01   #52
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hva menes du med å bytte stropper, du over her???

Til hva slags?

Gammel 26-06-07, 22:23   #53
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva menes du med å bytte stropper, du over her???

Til hva slags?

Jeg har en kjole som også er i samme snittet (rosa den også, men en litt mildere farge) - Den har stropper som festes på lik måte som Bh'er med utbyttbare stropper. (ok - kjeitete forklart) Min kjole har virkelig stropper som minner om bh-stropper i tillegg, så jeg ser helt klart en mulighet til å forandre stroppene på den måten. (ved å kjøpe stropper som egentlig skal brukes til BH)

Gammel 26-06-07, 22:38   #54
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av lykkeliten02, her.

Gjett om!

Gammel 27-06-07, 14:43   #55
Pastill
Pauset

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Jeg har en kjole som også er i samme snittet (rosa den også, men en litt mildere farge) - Den har stropper som festes på lik måte som Bh'er med utbyttbare stropper. (ok - kjeitete forklart) Min kjole har virkelig stropper som minner om bh-stropper i tillegg, så jeg ser helt klart en mulighet til å forandre stroppene på den måten. (ved å kjøpe stropper som egentlig skal brukes til BH)

Disse kan nok byttes også, men kan liksom ikke se for meg at den er finere med bh-stropper?

Gammel 27-06-07, 15:15   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Disse kan nok byttes også, men kan liksom ikke se for meg at den er finere med bh-stropper?

Nei, det er ikke sikkert. Jeg synes bare at stroppene så så innmari brede ut. Så for meg et par sorte stropper med knallrosa prikker kanskje hadde vært noe....

Gammel 27-06-07, 23:24   #57
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Nei, det er ikke sikkert. Jeg synes bare at stroppene så så innmari brede ut. Så for meg et par sorte stropper med knallrosa prikker kanskje hadde vært noe....

Ja!

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:24.